Jake Clemons
Re: Jake Clemons
Hienoa, jos tännekin saadaan keikka. Todella nopea aikataulu.
Saako Kekko pittijonon perustaa siihen pihaasi, vai pitääkö jäädä etäämmälle? Löytyykö bajamaja? Mites telttojen kanssa?
Hieno homma, Kekko!
Varulta varattu majoitus Vasaramäestä.
Varulta varattu majoitus Vasaramäestä.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
- marymcwave
- Lucky Man
Ihan huippua, peukut pystyssä!!!
"The reason I'm running for president is because I can't be Bruce Springsteen."
President Barack Obama
President Barack Obama
Sallan FB-kommentin innoittamana päätin tulla tänne piiiitkästä aikaa. Onnittelut Kekolle ja ONNITTELUT MYÖS MULLE, sillä sain samaisen mailin kuin Kekko. Luin sen tosin vasta eilisiltana, eli olin siihen asti täysin pimennossa. Tosin en mä ole vieläkään varma, että uskon sitä todeksi

Nyt on rokkijumalat foorumin puolella! Suuret onnittelut myös täällä Wendy, niin mahtava juttu! Toivotaan parasta mahdollista lopputulosta teille molemmille. :---)
Ps. Muokkasin vähän facebook-kommenttiani. Tajusin, että sehän paljastaa sun viestin suloisen kryptisyyden.
Ps. Muokkasin vähän facebook-kommenttiani. Tajusin, että sehän paljastaa sun viestin suloisen kryptisyyden.

Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Upeata, sieltähän tulee oikein Suomen-kiertue tätä menoa.
- Päivänsäde
- Jill Of All Trades
Loistavaa! Onko kysely tuolle samalle päivälle, vai olisko meillä oikeasti siis mahdollisuus useampaankin Suomen konserttiin?Wendy kirjoitti:Sallan FB-kommentin innoittamana päätin tulla tänne piiiitkästä aikaa. Onnittelut Kekolle ja ONNITTELUT MYÖS MULLE, sillä sain samaisen mailin kuin Kekko. Luin sen tosin vasta eilisiltana, eli olin siihen asti täysin pimennossa. Tosin en mä ole vieläkään varma, että uskon sitä todeksi![]()
![]()
![]()
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Mahtavaa kekko ja wendy! Toivottavasti saadaan lopullinen varmistus. Olis kyllä niin superhienoa 

"For the ones who had a notion -
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
Joko ruvetaan kerjäämään Erkolta Jake Clemons edition paitoja
Ja kemihaaralta tietenkin Jake pipot ja ja ja.. Eihän se nyt sovi että kaikilla on keikalla Bruce paidat päällä.