19.02.2014 Allphones Arena, Sydney, Australia
Re: 19.02.2014 Allphones Arena, Sydney, Australia
Jos tuijottaa vain kertosäkeeseen niin Just Like Fire Would on raju valinta tälle päivälle.
-
- Growin' Up
ootte te kyllä mahtavia tietämään, arvaamaan keikkojen kulun. Valistakaa tätä umpeloa, mistä työ ton tiiätte - joo ymmärrän aktiivisen seurannan ja tietämyksen yms faktat, mut siltikin - iso respect 

Joku mainitsi, että Jyrki tiesi (arvasi) tuon avausbiisinkin etukäteen!Onniveikko kirjoitti:ootte te kyllä mahtavia tietämään, arvaamaan keikkojen kulun. Valistakaa tätä umpeloa, mistä työ ton tiiätte - joo ymmärrän aktiivisen seurannan ja tietämyksen yms faktat, mut siltikin - iso respect
It ain't no sin to be glad you're alive
Nyt vasta ehti vilkaisemaan mitä siellä on tapahtunut ja näköjään seuraavan kerran voi taas tulla tunnin päästä vilkuilemaan. Onhan tuo hieman kurjaa, että loistavan aloituksen jälkeen kiertue on päässyt tähän pisteeseen, että vedetään full-albumeita. Tosin on se paikallisille uutta ja erilaista kuin viime vuonna, mutta silti...
- Luckyman63
- Downbound Train
Twiittejä kun lukee niin paikallaolijat on ihan innoissaan kun tulee albumikeikka ja varmaan sitä olisi itsekin kaikesta huolimatta, jos olisi tuolla kuuntelemassa livenä
You´ll never walk alone
Taisi olla soundchekattu, se vähän helpottaa arvaamista. Mutta kyllähän täällä melkoisia tietäjiä on. Itse en niin tarkkaan oo settejä seurannut, että pystyisin alun perusteella hahmottamaan full album- keikan.kekko kirjoitti:Joku mainitsi, että Jyrki tiesi (arvasi) tuon avausbiisinkin etukäteen!Onniveikko kirjoitti:ootte te kyllä mahtavia tietämään, arvaamaan keikkojen kulun. Valistakaa tätä umpeloa, mistä työ ton tiiätte - joo ymmärrän aktiivisen seurannan ja tietämyksen yms faktat, mut siltikin - iso respect
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Joo, tämä oli ikävä juttu. Matka ei kuitenkaan ollut halpa ja lyhyt. Muutenkin jotenkin ihme, että Bruce soitti noi kaikki peräkkäisillä keikoilla, luulis, että se olis soittanut väliin aina tavallisen keikan tai parikin.kekko kirjoitti:Darkness on tietysti loistava albumi, mutta onhan se nyt sääli että veljet ja siskot matkaavat maailman ääriin ja saavat (ainakin) kolme albumikeikkaa.
- Luckyman63
- Downbound Train
Mulla on suora yhteys Brucen teleprompteriin ja oon yrittänyt lisätä sinne omia toiveita muttei oo vielä onnistunutOnniveikko kirjoitti:ootte te kyllä mahtavia tietämään, arvaamaan keikkojen kulun. Valistakaa tätä umpeloa, mistä työ ton tiiätte - joo ymmärrän aktiivisen seurannan ja tietämyksen yms faktat, mut siltikin - iso respect

You´ll never walk alone
Ihan varmasti Darkness kelpaisi lähes kelle vaan, ja "tavis"-kävijälle ei varmaan juuri mitään eroa tee, onko kyseessä full album vai ei.
edit. Näihin valvojaisiin se kyllä latistavasti vaikuttaa, jos tulee albumikeikka. Joten tästäpä sopivasti töihin... Oisin mä mieluummin kyllä jatkanu valvomista.
edit. Näihin valvojaisiin se kyllä latistavasti vaikuttaa, jos tulee albumikeikka. Joten tästäpä sopivasti töihin... Oisin mä mieluummin kyllä jatkanu valvomista.
... we're gonna get to that place
Useinhan albumikeikkojen alut ovat olleet todella yllätyksellisiä. Melbournessa tuli esim. Lucky Town ja Roulette ennen albumia. Nyt oli peruskiertuebiisejä, joten itse en odottanut albumia.Jenni kirjoitti:Taisi olla soundchekattu, se vähän helpottaa arvaamista. Mutta kyllähän täällä melkoisia tietäjiä on. Itse en niin tarkkaan oo settejä seurannut, että pystyisin alun perusteella hahmottamaan full album- keikan.kekko kirjoitti:Joku mainitsi, että Jyrki tiesi (arvasi) tuon avausbiisinkin etukäteen!Onniveikko kirjoitti:ootte te kyllä mahtavia tietämään, arvaamaan keikkojen kulun. Valistakaa tätä umpeloa, mistä työ ton tiiätte - joo ymmärrän aktiivisen seurannan ja tietämyksen yms faktat, mut siltikin - iso respect
It ain't no sin to be glad you're alive