15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia
Re: 15.-16.02.2014 AAMI Park, Melbourne, Australia
Tuleekohan huomennakin albumikeikka? BTR?
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Kitty's Back lienee hieman kärsinyt vuosien saatossa, parhaat versiot ovatkin 1970-luvun pitkät jammailuversiotLuckyman63 kirjoitti:Mulla inhokkilistalle menisi ainakin Lets Be Friends, Real world, Real Man ja Kittys Back -livenä

Älä edes pelottele moisella asialla... Jyrkilta tuli tekstari "Huippu albumikeikka...", minkä pelkään olevan ironiaa, mutta toivon olevan aitoa iloaSalla kirjoitti:Tuleekohan huomennakin albumikeikka? BTR?

Bobby Jeanissa mennään tällä hetkellä
Käys katsomassa KasTown Perth Ketjussa oleva Kitty ja sano tuo uudestaanKaSTown kirjoitti:Kitty's Back lienee hieman kärsinyt vuosien saatossa, parhaat versiot ovatkin 1970-luvun pitkät jammailuversiotLuckyman63 kirjoitti:Mulla inhokkilistalle menisi ainakin Lets Be Friends, Real world, Real Man ja Kittys Back -livenä

^komp, komp!
Mä suunnittelen juuri kamojen pakkaamista, ja lujaa karkuun juoksemista. Uus osoite on parempi muuttaa tuntemattomaksia ja ja ja Mä olin Terolle ennen niitten lähtemistä, että Bändillä keulii nyt niin ne voi soittaa sit sulle BITUSAN..Salla kirjoitti:Ei helkkari... Ei helkkari. Just tästä tuli aiemmin heitettyä vitsiä.

Tiedän sen olevan siellä, en vain ole kuunnellut tämän vuoden vedoista kuin Highway To Hellin. Ajattelin Luckyman63:n viittaavan siihen versioon ja lähinnä myönsin mahdollisen laadun heikkenemisen vuosien saatossa41 shots kirjoitti:Käys katsomassa KasTown Perth Ketjussa oleva Kitty ja sano tuo uudestaanKaSTown kirjoitti:Kitty's Back lienee hieman kärsinyt vuosien saatossa, parhaat versiot ovatkin 1970-luvun pitkät jammailuversiotLuckyman63 kirjoitti:Mulla inhokkilistalle menisi ainakin Lets Be Friends, Real world, Real Man ja Kittys Back -livenäOn tainut mennä sulta ohi..

Seuraavan kuuntelen tältä kiertueelta varmaan tuon Kittyn, kun niin suosittelet sitä.
- Luckyman63
- Downbound Train
Itse asiassa mulle kaikkien vuosikymmenien Kityt on yhtä huonoja, en vaan tykkää niistä jazz-vaikutteista ymsKaSTown kirjoitti:Tiedän sen olevan siellä, en vain ole kuunnellut tämän vuoden vedoista kuin Highway To Hellin. Ajattelin Luckyman63:n viittaavan siihen versioon ja lähinnä myönsin mahdollisen laadun heikkenemisen vuosien saatossa41 shots kirjoitti:Käys katsomassa KasTown Perth Ketjussa oleva Kitty ja sano tuo uudestaanKaSTown kirjoitti:Kitty's Back lienee hieman kärsinyt vuosien saatossa, parhaat versiot ovatkin 1970-luvun pitkät jammailuversiotLuckyman63 kirjoitti:Mulla inhokkilistalle menisi ainakin Lets Be Friends, Real world, Real Man ja Kittys Back -livenäOn tainut mennä sulta ohi..
Ne vanhat 15+ min versiot lukuisine sooloineen ovat huikeita
Porin Jazz kamaa.
Seuraavan kuuntelen tältä kiertueelta varmaan tuon Kittyn, kun niin suosittelet sitä.

You´ll never walk alone
Eihän tuo mikään ihme ole. Kun Aussi-keikat julkistettiin, pidin melko varmana, että Bruce vetää sielläkin albumeita. Ehkä kunkin kertaalleen. Tuolla on kuitenkin sen verran monta keikkaa, että ne mahtuvat hyvin mukaan.41 shots kirjoitti:Mä suunnittelen juuri kamojen pakkaamista, ja lujaa karkuun juoksemista. Uus osoite on parempi muuttaa tuntemattomaksia ja ja ja Mä olin Terolle ennen niitten lähtemistä, että Bändillä keulii nyt niin ne voi soittaa sit sulle BITUSAN..Salla kirjoitti:Ei helkkari... Ei helkkari. Just tästä tuli aiemmin heitettyä vitsiä.