High hopes 14.1.2014

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1599
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja JaSu »

rane kirjoitti:
rosie_77 kirjoitti: Esim se Hole:n alkulaulu-osuus tökkii (vaikka ehkä siinä taiteellisesti tavoitellaan jotain että se laulu tule kuopasta?)
Okei sekö se olikin. Olen tossa ihmetellyt miksi kesken biisin ääni vaihtuu.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2573
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja rane »

JaSu kirjoitti:
rane kirjoitti:
rosie_77 kirjoitti: Esim se Hole:n alkulaulu-osuus tökkii (vaikka ehkä siinä taiteellisesti tavoitellaan jotain että se laulu tule kuopasta?)
Okei sekö se olikin. Olen tossa ihmetellyt miksi kesken biisin ääni vaihtuu.
niinpä. Hyvä esimerkki varsin epäonnistuneesta jippoilusta.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1599
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Tuntuu siltä kuin yhtäkkiä Bruce olis huomannu, että jumankauta nyt se efekti jäi päälle, kun Patti huuteli syömään. Nappaampa sen pois, kukaan ei huomaa varmaan mitään..
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Dune »

Mun mielestä oli ihan hauska jippo, Bruce ikään kuin tulee sieltä kuopasta tai reiästä takasin maan pinnalle :) :)
MrDune
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Ile kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:Tämä varmaan on jossain täällä jo sanottu, mutta mitä tuolla DVD:llä oikein on?

Ei kai vain pelkästään BitU-liven biisit vaan koko keikka? :?
Pelkosi käy toteen. DVD:llä on nimen omaan Bitusa-biisit, ei koko keikkaa.
EIH! Inhoan pätkittyjä keikkoja. Samalla levylle olisi saatu koko keikka... miksi, oi miksi... :(
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2573
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja rane »

Dune kirjoitti:Mun mielestä oli ihan hauska jippo, Bruce ikään kuin tulee sieltä kuopasta tai reiästä takasin maan pinnalle :) :)
No niinpä, nämä on näitä makuasioita. Mun mielestä ei toimi sitten yhtään ei. Ja ekalla kerralla just ihmettelin että oli napit huonosti kiinni tms kun laulun laatu yhtä-äkkiä parani, kunnes sitten toisella kerralla tajusi että tämä on joku kumma tarkoituksellinen tuotannollinen jippo.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 3006
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Ja täysin turha jippo. Samoin 41 Shotsin alussa kuultu.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Dune »

juu makuasioita..
MrDune
Avatar
tillie
Lucky Man
Viestit: 308
Liittynyt: 30.09.2013 12:30

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja tillie »

Mä kyllä oon tykännny noista jipoista näiden parin viimesen levyn aikana. Varsinkin nyt kun niitä on viety roimasti eteenpäin ja "bullet mic" efektin lisäksi on muutakin "arkisoundia/kalinaa" mukana. Musta just toi tekee levystä yhtenäisen ja auttaa ymmärtään levyn kokonaistarinaa paremmin yhdessä sanotusten kanssa. Esim. siirtymä Harryn paikasta 41 laukaukseen menee näin syvälle alitajuntaan samoin kuin just se Down in the Holen alku.

Mutta toisaalta ymmärrän myös sen kannan, että soitetaan oikeilla soittimilla eikä rumpukoneilla varsin hyvin, koska mikään ei tietenkään voita inhimillistä tekijää. Kummassakin silti on hyvin toteutettuna puolensa ja musta nyt Bruce/Morello/Aniello ovat onnistuneet tässä luomassaan keinomaailmassa.
"For the ones who had a notion -
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
ProveItAllNight
Downbound Train
Viestit: 1012
Liittynyt: 11.01.2013 16:30

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja ProveItAllNight »

KaSTown kirjoitti:
Ile kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:Tämä varmaan on jossain täällä jo sanottu, mutta mitä tuolla DVD:llä oikein on?

Ei kai vain pelkästään BitU-liven biisit vaan koko keikka? :?
Pelkosi käy toteen. DVD:llä on nimen omaan Bitusa-biisit, ei koko keikkaa.
EIH! Inhoan pätkittyjä keikkoja. Samalla levylle olisi saatu koko keikka... miksi, oi miksi... :(
Ei välttämättä koko keikkaa, onhan London Calling -dvdkin tupla-dvd, samoin kuin Live in NYC ja Live in Barcelona. Brucen keikat ovat ilmeisesti liian pitkiä yhdelle levylle. :D
"So walk tall or baby don't walk at all"

7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Vastaa Viestiin