Toinen juttu onkin sitten Uusi-Seelanti. Oih, olen ihaillut maata jo kauan ja siksi ei sinnekään voi mennä: jos menisin Aucklandiin, sinne varmaan myös jäisin

Kaikista maista joissa olen käynyt niin uusi-Seelanti (olin pari vkoa Queenstownin ympäristössä n 10v sitten) on ehdottomasti paras. Ainut huono puoli on että se on niiiin huisin kaukana.KaSTown kirjoitti: Toinen juttu onkin sitten Uusi-Seelanti. Oih, olen ihaillut maata jo kauan ja siksi ei sinnekään voi mennä: jos menisin Aucklandiin, sinne varmaan myös jäisin
Meinaatkos, että tästä tulee sellainen samanlainen joukkohysteria kuin Kilkennystä? Toivotaan, että ei. Tuolla rahalla retkeilee jenkkilään parikin kertaa...Jenni kirjoitti:Eih, ihan mahtavaa seurata, miten tää topicci venyy ja kuinka vähitellen varsinaiseen aiheeseenkin päästään, eli miten listaan alkaa kerääntyä nimiä. Hullut yllytävät toisiaan ja lopulta Oseaniassa on mahtava THL-edustus. Huipppua!!
Tottakai tulee, kuinkas muutenjersey_girl kirjoitti:Meinaatkos, että tästä tulee sellainen samanlainen joukkohysteria kuin Kilkennystä? Toivotaan, että ei. Tuolla rahalla retkeilee jenkkilään parikin kertaa...Jenni kirjoitti:Eih, ihan mahtavaa seurata, miten tää topicci venyy ja kuinka vähitellen varsinaiseen aiheeseenkin päästään, eli miten listaan alkaa kerääntyä nimiä. Hullut yllytävät toisiaan ja lopulta Oseaniassa on mahtava THL-edustus. Huipppua!!