05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany
Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany
01. Jackson Cage
02. My Love Will Not let You Down
03. Better Days (sign)
04. SHAKE RATTLE & ROLL (sign)
05. ONE WAY STREET (sign)
06. Mary's Place
07. Wrecking Ball
08. Badlands
09. Death to My Hometown
10. Point Blank
11. Trapped
12. The Promised Land
13. Hungry Heart
02. My Love Will Not let You Down
03. Better Days (sign)
04. SHAKE RATTLE & ROLL (sign)
05. ONE WAY STREET (sign)
06. Mary's Place
07. Wrecking Ball
08. Badlands
09. Death to My Hometown
10. Point Blank
11. Trapped
12. The Promised Land
13. Hungry Heart
- Päivänsäde
- Jill Of All Trades
Tässä on kuulkaas semmoinen logiikka, että mitä hankalammin lausuttava tai muuten vaan outo pikkupaikka ( lue Turku
) niin sitä kovempi meno...

"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Näyttää olevan niin että pienemmillä, ei niin perinteisillä Bruce-paikkakunnilla tulee parhaat keikat tällä kiertueella.
Leeds ja Kilkenny, eikös vaan???mrk kirjoitti:Näyttää olevan niin että pienemmillä, ei niin perinteisillä Bruce-paikkakunnilla tulee parhaat keikat tällä kiertueella.
Ei, niihin on HC-fanikunnalla liikaa odotuksia kasattuna. Nämä, miltä kukaan ei odota mitään saavat parhaat keikatleena kirjoitti:Leeds ja Kilkenny, eikös vaan???mrk kirjoitti:Näyttää olevan niin että pienemmillä, ei niin perinteisillä Bruce-paikkakunnilla tulee parhaat keikat tällä kiertueella.

... jo jossain aiemmassa ketjussa veikkasin että tällä menolla Leipzig tulee olemaan ultimaattisin "anything goes" -kylttijuhla.
Juu, niin on. Ja minä hölmö oon pitänyt strategiana, että menen sellasiin paikkoihin, joiden nimet osaan lausuaPäivänsäde kirjoitti:Tässä on kuulkaas semmoinen logiikka, että mitä hankalammin lausuttava tai muuten vaan outo pikkupaikka ( lue Turku) niin sitä kovempi meno...

-
- Jack Of All Trades
Suosikki paikoilla, Milano-Pariisi-Lontoo, jengi on pähkinöinä vaikka ei mitään ylläriä tulisikaan ja suurin osa on kuitenkin kuulemassa Bitusaa.
Näillä "oudoilla" paikoilla on pienemmät stadionit ja intohimoisempia faneja ... vaatimus taso nousee.
Tai sit tää juttu menee ihan randomina
Näillä "oudoilla" paikoilla on pienemmät stadionit ja intohimoisempia faneja ... vaatimus taso nousee.
Tai sit tää juttu menee ihan randomina
Jos täällä ollaan Brucelle vihasia, niin kuka laittaa viestiä äijälle että palautas ukko se the kirja, varmasti oot lukenu sen jo?
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
-
- Jack Of All Trades
Joo, soita tuoltakin nyt kotiin tai kaverille.. missä oot? mä onn mönchenglad ... ihan satavarma vastaus toisesta päästä "olisiko aika tulla jo kotiin"Annu kirjoitti:Juu, niin on. Ja minä hölmö oon pitänyt strategiana, että menen sellasiin paikkoihin, joiden nimet osaan lausuaPäivänsäde kirjoitti:Tässä on kuulkaas semmoinen logiikka, että mitä hankalammin lausuttava tai muuten vaan outo pikkupaikka ( lue Turku) niin sitä kovempi meno...