27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FINALE!

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5437
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Aika hyvin näyttää porukalla karanneen mopo käsistä. Me menemme Kilkennyyn jo perjantaina ja palaamme Dubliniin maanantaina ja normijunissa näyttää olevan tilaa. Tosin majapaikka on noin 15 km päässä tapahtumien keskipisteestä.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Effin' Rynkky ei effin' toimi enkä mä voi ostaa mun effin' jatkolentoa, nyt mä jään matkan varrelle! No mä yritän myöhemmin uudestaan jos ne sais niiden sivut pelittämään. Toistaiseksi kokeiltu kahdella eri koneella ja käytetty selaimina Chromea, Foxia ja Exploderia eikä se "puzzlesivu" aukea vaikka kuinka odottaa tai päivittää. Ei se nyt tähän voi kaatua, eihän...
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2367
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Ile »

Tein bussille oman ketjun.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
sannaspringsteen
Lucky Man
Viestit: 359
Liittynyt: 11.01.2013 12:20
Paikkakunta: Espoo

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja sannaspringsteen »

Heh, täällähän on ollut säpinää, Liisallakin karkasi mopo käsistä :)
Mulla painaa nuo valmistujais juhlat nyt päälle, että en ole ehtinyt muuta kuin kakun väännön lomassa perustelemaan perheelle kuinka tärkeää on elää nyt ja tehdä niitä asioita jotka kokee tärkeiksi, ettei tartte sitten vanhana katua tekemättä jättämisiä... siis Kilkennyyn =)
Viim. sunnuntaina ehdin katsoa saako vielä lippuja yms. Kilkennyn hotellit on täynnä, mutta onko Dublininkin?? Vai mistä tämä bussissanukkumis - idea lähti?
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Avatar
Emmi
Jack Of All Trades
Viestit: 230
Liittynyt: 11.01.2013 12:37
Paikkakunta: Kotka

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Kerrassaan kivaa että näin monilla lähti mopot karkuun ja on kunnon thl-edustus paikalla :D
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Mulla on nyt on siis ensin lento Leedsiin, hotelli siellä kahdeksi yöksi (ja se keikka siinä välissä, tietenkin) , sitten lento sieltä Dubliniin torstaina illalla ja liput Kilkennyyn molemmille päiville. Paluulentoa Suomeen en vielä ottanut, tai mitään majoitusta Irlannin puolella.

Kilkennystä en edes katsonut majoitusta koska sitä ei kaiketi ole ollut tarjolla aikoihin. Dublinissa olisi majoitusta saatavilla ihan hyvin, mutta Dublin on siis aika kaukana Kilkennystä. Dubliniin kulkeva festarijuna on juuri nyt täynnä eli siihen ei saa lippuja. Tiedä laittavatko vielä lisää vaunuja tai toisen junavuoron, koska olisi kaikkien etu että jengit saadaan kuskattua järkevästi pois Kilkennystä jonnekin nukkumaan molempina festaripäivinä. Jotain festaribusseja kai pitäisi vielä julkistaa?

Olisi ihan fiksua yrittää löytää majoitus jostain Kilkennyä lähempää festareiden jälkeisiksi öiksi, mutta sieltä ei luultavasti olisi julkista liikennettä Kilkennyyn eli auton/bussin vuokraaminen olisi pakko. Festaripäivien välisen yön voisi kuvitella nukkuvansa Kilkennyssä tai jossain lähikylässä vuokratussa pikkubussissa, mutta ei semmoiseen yhtä monta ihmistä mahdu nukkumaan kuin muuten matkustamaan, ja se vaatisi peiton tai makuupussin, joka ei mahdu Suomesta lähteviin matkatavaroihin. Ei siis ihan mun ykkösideani, vaan mielummin vähintään 30 kilsan ajo ja majoitus jossain, jossa on sänky edes suurimmalle osalle porukkaa. Tai sitten ajetaan sillä kulkuneuvolla Dubliniin asti, mtta siinä tulee aika lailla ajamista.

Mä jatkan googlailua tänään, ja siirryn keskustelemaan tarkemmin bussiin (tai pariin vuokra-autoon) liittyvistä kuvioista siihen foorumibussiketjuun.
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2035
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja heikki o »

En ole - siis EN ole lähdössä Kilkennyyn. Eilen kuitenkin tuli googlailtua ja yksi majoitusvaihtoehto Kilkennyssa voisi olla asunnon vuokraus. En tiedä onnistuuko käytännössä, mutta esim. täällä mainostetaan nimenomaan Brucen keikan ajaksi vuokrausta. Sopivalla porukalla ei välttämättä hirveä kallista.
http://www.daft.ie/kilkenny/short_term_ ... /kilkenny/" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Matilda
Born To Run
Viestit: 29
Liittynyt: 19.05.2013 5:58

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Matilda »

Oottakee minnuu!! :o Täytyy nyt uudenkin foorumilaisen avata sanainen arkkunsa, kun sain tuossa jokunen aika sitten vihdoin viimein aikaiseksi rekisteröityä. Olen siis "se Janeyn kaveri", jos joku vielä muistaa Solna 1 & 2 ja Turun keikkojen yhteydestä. Itselläkin lähti mopedi kintaasta Turun keikkojen jälkeen ("vähän" naksahti päässä viimeistään silloin), ja päätin rohmuta nyt lisää keikkoja kun vielä pystyy.

Ostin Kilkennyn liput parisen viikkoa sitten, hotelli on varattu Dublinista to-ti ja lennotkin ostettu (meno Norwegianilla ja paluu Aer Linguksella). Bruce-leski tulee matkaseuraksi, mutta jää hengailemaan Dubliniin eikä siis tule keikoille. Tuo kulkeminen Dublin-Kilkenny -välillä on edelleen auki, en viitsinyt aiemmin ostaa junalippuja, koska ajattelin kysellä juuri tästä kimppakyytimeiningistä. Emppu kuitenkin ehti ensin ja saikin aikaiseksi aikamoisen ryntäyksen! :lol: Äsken kun kokeilin niin lauantaille taisi vielä saada Wrecking Ball -junalippuja (ilm. seisomapaikkoja?), mutta sunnuntaille ei. Yritin aikaisemmin katsella myös bussiaikatauluja, mutta siitä ei silloin ollut liiemmin apua. Ajattelin kyllä la:n keikan jälkeen pyörähtää hotellilla ummistamassa silmiä ja tarkistaa, että Bruce-leski on vielä maisemissa, ettei raukka joudu aivan koko vkloppua yksin olemaan. Mutta kaikkihan riippuu nyt siitä miten tämä kimppakyytihomma järjestyy vai järjestyykö ollenkaan, voisin olla siinä mukana jos se saadaan jokseenkin järkevästi toimimaan. Nyt täytyy valmistautua synttäreille lähtöön, älkää tehkö mitään ratkaisevia päätöksiä sillä aikaa..! :D
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2367
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Ile »

Tervetuloa vaan. Jos oikein muistan, niin taidettiin olla jutuissa Turun keikoilla, right? Jotenkin nuo ovat vaan muuttuneet sellaiseksi yhdeksi ihanaksi mössöksi, eikä muistikuvat ole ihan selkeitä.

Mut joo, ei tässä varmaan mitään lopullisia ratkaisuja tehdä ihan vielä.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja mika »

Kyllä on laitettava jäitä hattuun tätä viestiketjua lukiessa, kun vertaistukiryhmämme kannustaa kovasti ylilyönteihin. Vielä Turussa Liisakin rauhoitteli minua, että Irlannista ei kannata enää haaveilla, kun olisi pitänyt olla hotellit ja muut varattuna ajoissa... No nyt näyttää tukihenkilö ratkenneen itse :D

Jään odottelemaan edelleen mahdollista jenkkikiertuetta. Vaimo innostui ajatuksesta mahdollisesta kiertueen Grande Finalesta, kun samalla saattaisi päästä New Yorkiin. :)
Vastaa Viestiin