Hs NYT liite tänään
Hs NYT liite tänään
Ruotsissa Pomokin on parempi
kolumni sivulla 7 kirjoittajana soittolistanlaatija Laura Friman.
SURKEA TARINA käykkää lukemassa ja laittakaa palautetta nyt@hs.fi.
T: Lassi
- Sausage Finger
- Jack Of All Trades
Re: Hs NYT liite tänään
Vähänlaisesti oli tosiaan Lauralla sanottavaa. Ei ollut varmaan saanut lupaa tehdä Hesarin varsinaista juttua Suomen keikoista, niin purki sen vuoksi harmistustaan... tai sit se on ruåtsalainen vakoojalassi61 kirjoitti:Ruotsissa Pomokin on parempi

Proud Father of The Brothers with Orange Cote D'Ivoire Jacket
voi v mikä juttu
Pistin kommettia kehiin http://nyt.fi/20130524-kolumni-kaikki-o ... _iNytboksi" onclick="window.open(this.href);return false;
"jaa, olin kyllä 2x Solnassa ja 2x Turussa Bruce keikoilla ja kyllä Turun keikat vaan oli parempia, jos niitä nyt kannattaa vertailla. Mä en kyllä keikkojen vertailussa käytä kriteerinä Bajamajojen määrää ja olutjonon pituutta, mutta tapansa kullakin."

Pistin kommettia kehiin http://nyt.fi/20130524-kolumni-kaikki-o ... _iNytboksi" onclick="window.open(this.href);return false;
"jaa, olin kyllä 2x Solnassa ja 2x Turussa Bruce keikoilla ja kyllä Turun keikat vaan oli parempia, jos niitä nyt kannattaa vertailla. Mä en kyllä keikkojen vertailussa käytä kriteerinä Bajamajojen määrää ja olutjonon pituutta, mutta tapansa kullakin."
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Olipa suorastaan huono kirjoitus. Riippumatta siitä tykkääkö Springsteenistä vai ei. Jätin minäkin kommentin, en tiennyt että NYT:n taso on nykyään näin huono.
It ain't no sin to be glad you're alive
Otsikon perusteella meinasin jo että nyt Hesaria ostamaan heti, mutta plääh negatiisista läppändeerosta jälleen "kolumnissa". Ei nosta fiilistä kyllä moinen heittely ja Hesarin hyvä profiili sai kyllä NYT märän pyyhkeen päin pläsiä. Buuuuuuuu.
no retreat baby no surrender
Onko NYTissä joskus ollut jotain tasoa? Kylläkin viimeisen uudistuksen jälkeen entistäkin huonompi.kekko kirjoitti:Olipa suorastaan huono kirjoitus. Riippumatta siitä tykkääkö Springsteenistä vai ei. Jätin minäkin kommentin, en tiennyt että NYT:n taso on nykyään näin huono.
Keikkakulttuuriahan tuo siinä vertaili, eikä niinkään varsinaisesti niitä Brucen keikkoja, jotka olivat siinä vaan esimerkkeinä.
Keikkakulttuuri yleisesti ON Ruotsissa parempaa, sitä ei käy kieltäminen.
Joten jäitä hattuun. Se oliko jompi kumpi Turun keikka parempi tai huonompi kuin joku kolmesta Solnan keikasta menee vähän subjektiivisemmaksi ja syvemmälle kuin mitä tossa jutussa kirjoittaja tavoitteli. Itse näin kaikki viisi keikka, mutta en edes tunne tarvetta niitä mihinkään järjestykseen pistää.
Ruotsissa jääkiekkokin on parempaa... ei ainostaaan Pomo.
Joten jäitä hattuun. Se oliko jompi kumpi Turun keikka parempi tai huonompi kuin joku kolmesta Solnan keikasta menee vähän subjektiivisemmaksi ja syvemmälle kuin mitä tossa jutussa kirjoittaja tavoitteli. Itse näin kaikki viisi keikka, mutta en edes tunne tarvetta niitä mihinkään järjestykseen pistää.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Toisaalta, jos kulttuurin kriteerinä on se, että olutta saa joka paikasta helposti, niin sen kulttuurin saa pitää lahden toisella puolella ihan vapaasti minun puolestani.Yucca kirjoitti:Keikkakulttuuriahan tuo siinä vertaili, eikä niinkään varsinaisesti niitä Brucen keikkoja, jotka olivat siinä vaan esimerkkeinä.
Kyllä!heikki o kirjoitti:Toisaalta, jos kulttuurin kriteerinä on se, että olutta saa joka paikasta helposti, niin sen kulttuurin saa pitää lahden toisella puolella ihan vapaasti minun puolestani.Yucca kirjoitti:Keikkakulttuuriahan tuo siinä vertaili, eikä niinkään varsinaisesti niitä Brucen keikkoja, jotka olivat siinä vaan esimerkkeinä.
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Niin ja mitä valtakunnan merkitystä sillä on yhtään mihinkään josko jäjestymiehet hymyilee vaiko ei? Ihan yksi hailee ainakin mulle kun keikalle menen. Mutta meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle ja osa eksyy eikä koskaan löydä asemaa. Mun mielestä tuo kirjoitus oli tuota jälkimmäistä osastoa. Eli ei yhtään mistään kotoisin, täysin tyhjänpäiväinen ottaen huomioon mitä muuta palstanpitäjä olisi voinut aiheesta kirjoitaa....
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski