Juurikin näin. Usein varsinkin naiset pääsevät sisään myös tuohon ikärajaan nähden "alaikäisinä" - samoin kuin miehetkin sopivassa seurassa. Ravintolan tarkoituksena lienee pääsääntöisesti karsia noilla ikärajoilla nämä juomista harjoittelevat teinit pois tiloista.twister kirjoitti: Eikös yli 18:n menevät ikärajat ole ravintolan omia itse asettamia? Jos niin on, niin asiasta voi ehkä neuvotella.
The Ghost of Bruce Springsteen
Re: The Ghost of Bruce Springsteen
When I die I don’t want no part of heaven, I would not do heaven’s work well
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
Äh... Toivottavasti olisi mukavat portsarit. Kurja juttu, kovasti haluaisin tanssimaan ja kuuntelemaan huippu musiikkia. No täytyy tietysti yrittää, hyvällä fiiliksellä!
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Eiköhän siellä joku sut tunnista THL-Sallaksi ja sisäänpääsy on taattuSalla kirjoitti:Äh... Toivottavasti olisi mukavat portsarit. Kurja juttu, kovasti haluaisin tanssimaan ja kuuntelemaan huippu musiikkia. No täytyy tietysti yrittää, hyvällä fiiliksellä!

“Is a dream a lie if it don't come true? Or is it something worse?”
"Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed."
"Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed."
Laura kirjoitti:Sallahan voi vetää hihasta "Ettekste tiedä kuka mä oon" -kortin ja yrittää puhua itsensä sisällemrk kirjoitti:Tosin Henkassa on 22 vuoden ikäraja, kuvittelin että Salla jätti sen takia mainitsematta...![]()
Niin, ja bändihän ei suostu vetään yhtä tiettyä Tanssii Pimeässä -biisiä ilman sitä valttikorttia ja sen haltijaa

no retreat baby no surrender
masa kirjoitti:Laura kirjoitti:Sallahan voi vetää hihasta "Ettekste tiedä kuka mä oon" -kortin ja yrittää puhua itsensä sisällemrk kirjoitti:Tosin Henkassa on 22 vuoden ikäraja, kuvittelin että Salla jätti sen takia mainitsematta...![]()
Niin, ja bändihän ei suostu vetään yhtä tiettyä Tanssii Pimeässä -biisiä ilman sitä valttikorttia ja sen haltijaa![]()

I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
^ mission: "Get this little girl in the Pit. First row."

no retreat baby no surrender
Ain't gonna be a problem for us!masa kirjoitti:^ mission: "Get this little girl in the Pit. First row."![]()
![]()
-
- The Wind and the Rain
Henkassa toisinaan ollu yhden kaverin kuskina, mutta milloin siellä tavallisesti Ghostarit aloittaa???? Multa vielä näkemättä tämä Suomen paras Bruce-coverbändi livenä. Jonkun yhden biisin Tubesta toissavuonna katsoin ja nautin. 

Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Perjantaina-aamuna olisi mahdollisen asiakkaan kanssa palaveri Tampereellä joten pitäisiköhän lähteä pikkaisen aikaisemmin Tampereelle... Minkäs aikaan toi show alkaa?
Born to run.
Henkan sivuilla näyttää lukevan showtime n. klo 00.30... myöhäiseksi menneeluotoja kirjoitti:Perjantaina-aamuna olisi mahdollisen asiakkaan kanssa palaveri Tampereellä joten pitäisiköhän lähteä pikkaisen aikaisemmin Tampereelle... Minkäs aikaan toi show alkaa?

edit: Lisäyksenä toki positiivisena asiana se, että kendo on ehtinyt loppuun jo tohon mennessä!