Se tulee vasta San Sirolla Milanossa. Tai siis ainakin minä lasken sen varaan, että näin kävisi.ukkostie kirjoitti:ois nyt soittannu mielummin WIESSsin kokonaa..

Se tulee vasta San Sirolla Milanossa. Tai siis ainakin minä lasken sen varaan, että näin kävisi.ukkostie kirjoitti:ois nyt soittannu mielummin WIESSsin kokonaa..
JESSJohnny72 kirjoitti:Se tulee vasta San Sirolla Milanossa. Tai siis ainakin minä lasken sen varaan, että näin kävisi.ukkostie kirjoitti:ois nyt soittannu mielummin WIESSsin kokonaa..
Hmm...luulen, että albumikeikat on vaan Ruotsi-juttu, ei siis soiteta enää muualla Euroopassa.Johnny72 kirjoitti:Se tulee vasta San Sirolla Milanossa. Tai siis ainakin minä lasken sen varaan, että näin kävisi.ukkostie kirjoitti:ois nyt soittannu mielummin WIESSsin kokonaa..
Juuri näin.Taapsa kirjoitti:Hyvä että lähti Full Album-linjalle. Olis lähtemättömyys harmittanut enemmän jos oltaisi menty Meidän Turuilla ja toreilla tyyliin..
Ja samaa mieltä siitä että albumikeikat oli Ruotsin juttu, Italia tai muut ei vaadi muuta kuin omaa riehaantumistansa..
Näin luulen kanssa koska Solna taitaa olla ainut tripla. Ehkä jenkeissä syksyllä jon on triploja tai suurempia, niin silloin voisi tulla albumeja. Jos ny ylipäänsä jenkkeihin tulee mitään keikkoja....Laukku kirjoitti:Hmm...luulen, että albumikeikat on vaan Ruotsi-juttu, ei siis soiteta enää muualla Euroopassa.Johnny72 kirjoitti:Se tulee vasta San Sirolla Milanossa. Tai siis ainakin minä lasken sen varaan, että näin kävisi.ukkostie kirjoitti:ois nyt soittannu mielummin WIESSsin kokonaa..
Juuri näin!Taapsa kirjoitti:Hyvä että lähti Full Album-linjalle. Olis lähtemättömyys harmittanut enemmän jos oltaisi menty Meidän Turuilla ja toreilla tyyliin..
Tästä taas sanoisin ihan vakavissanikin, etten millään usko albumikeikkojen jäävän vain Ruotsin jutuksi, kun niihin kerran mentiin jo tässä vaiheessa kiertuetta. Selvää on, että niitä haluttaneen pitää melko harvinaisina, eikä niitä välttämättä tule Ruotsin jälkeen koko eurolegillä montaakaan jos yhtään, mutta viimeistään syksymmällä USA:ssa niitä on luvassa; niin hyvin ne keräsivät huomiota 2009. Mutta suuremmin en hämmästyisi, vaikka tällä tiellä käväistäisiin tosiaan jo Italiassa (kuitenkin 4 keikkaa maassa) tai esim. Irlannissa (samoin neljän keikan kesä siellä ja Belfastissa viides). Tosin voi olla, että silloin ei oikeasti soitettaisi WIESSiä vaan jälleen BTR, Darkness tai BitUSA.Taapsa kirjoitti:Ja samaa mieltä siitä että albumikeikat oli Ruotsin juttu, Italia tai muut ei vaadi muuta kuin omaa riehaantumistansa..