Tupla-Turku - tupla-Riveri!!!!!! <3<3<3Lippe kirjoitti:Hieno keikka 7.5. - harmi että tämä ilta jäi väliin. Ja Riveri... ihan tuli kyynel simmuun...
Ja Salla veti NIIN HYVIN, siinä vietiin Brucea!

Tupla-Turku - tupla-Riveri!!!!!! <3<3<3Lippe kirjoitti:Hieno keikka 7.5. - harmi että tämä ilta jäi väliin. Ja Riveri... ihan tuli kyynel simmuun...
Ja Salla veti NIIN HYVIN, siinä vietiin Brucea!

pitkälti juuri näin, ja kahden keikan yhteinen onnen täyttymys...Johnny72 kirjoitti:Joo, Turussa oli eräs konsertti. Ja se oli aikamoisen hyvä. Tätä iltaa muistellaan pitkään, ja se muisto kantaa kauas. Näin siitäkin huolimatta, että kesällä on keikkoja vielä edessä (luojan kiitos siitä). Minulla Incidentin ja Promisen metsästys jatkuu, mutta Racingista saimme taas mahtavan, majestettisen version, ja myös Ain't Good Enough oli minulle illan täyttymyksiä. Ja entäpä sitten se Wages of Sin... Ja keikka, jolla soitetaan kolme Nebraska-biisiä toki nykysovituksina ja vielä Youngstown+Murder... mitähän tästä pitäisi vielä sanoa? Voiko Brucekaan olla enää tämäniltaista parempi? No joo, voi tietysti, sillä jos mitä olemme saaneet oppia viimeksi kuluneen vuoden aikana, niin sen, että Bruce pystyy aina ylittämään itsensä, vaikka me kuolevaiset luulisimme jo nähneemme sen, mikä on kaunista ja täydellistä. Edes Lonesome Day ei tätä iltaa latistanut, sillä Bruce on Bruce ja meillä oli siellä nakkikattilassa kunnon juhlat! Kiitos hauskoista päivistä Turussa myös kaikille kanssavaeltajille, uusille ja vanhoille tuttavuuksille. Tässä THL-porukassa on hyvä näitä keikkoja kiertää ja kokea!
pitäisi.luotoja kirjoitti:WOW, kaksi keikkaa takanapäin ja mikä fiilis. Kaiken kruunasi se, että Bruce pystähtyi meidän kohdille autollaan kun poistui areenalta. Siis oh my gooood. Nyt mietin, että pitäisikö oikeasti käydä aamulla heti ensimmäisenä tatuoimassa toi käteen sutaistu nimmari.

Brucekin pääsi crowd surfista oikein päin lavalle.
  Brucekin pääsi crowd surfista oikein päin lavalle.
Ai se pysähtyi? No nyt pikkuisen harmittaa että ei jääty siihen pidemmäksi aikaa hengailemaan, mutta moottoritie oli kuuma ja kaupunkien valot muulle huusi - no ei kun se huutaja taisi olla kyllä mun oma sänky, jossa olin nukkunut viimeksi viikko sitten ennen Solnaan lähtöä. Mutta onneksi olkoon teille nimmareista, varmemmin se pysähtyi kun teitä oli siellä vähemmän ja meidän autokunta oli häipynyt!luotoja kirjoitti:Bruce pystähtyi meidän kohdille autollaan kun poistui areenalta.
 no menköös väsymyksen piikkiin.. Näin jälistä päin  rupiaa hahmottumaan nämä 2 upeaa päivää mitä tuli koettua.
  no menköös väsymyksen piikkiin.. Näin jälistä päin  rupiaa hahmottumaan nämä 2 upeaa päivää mitä tuli koettua. ja muutenki loistavaa mukaansa tempaavaa menoa.
 ja muutenki loistavaa mukaansa tempaavaa menoa.  ei ollu ihme että eilen oli vähän väsyksissä, mutta keikalla kummasti piristyi
  ei ollu ihme että eilen oli vähän väsyksissä, mutta keikalla kummasti piristyi