. Tää Erkon paitaketju alkaa vaan olla ihan tärviöllä, muutetaaks tästä "Asiattomien kommenttien ketju"
 . Tää Erkon paitaketju alkaa vaan olla ihan tärviöllä, muutetaaks tästä "Asiattomien kommenttien ketju"  
No ei nyt niin pahasti OT:ta. Tytöt yllättivät meikäläisen ihanalla fuksianvärisella Turku-paidalla ja olen sitä tässä kiitellyt.Sandy kirjoitti:^ No oli näppärää, oot kyllä fiksu. Tää Erkon paitaketju alkaa vaan olla ihan tärviöllä, muutetaaks tästä "Asiattomien kommenttien ketju"

. Ja vieläpä ihanainen. Eiku olinko se minä
 . Ja vieläpä ihanainen. Eiku olinko se minä  ???
 ???Kiitos, nyt voi taas hengittää.... Tilanne katsaus: Just vein loput paidat/hupparit postiin. ihan pari-kolme puutosta on vielä, nämä tulevat sitten aikanaan, mennee kuitenkin Turun yli. Puuttuvat ovat kuitenkin osia isommista tilauksista, kaikki ovat ainakin jotain saaneetteromk kirjoitti:Kiitos Erkko ja taustahäärääjät. Paidat ja hupparit saapuivat myös tänne korpeen. Erkko, minun pers-paita saa myös hyväksynnän.
 Kiitos kaikille!!!
 Kiitos kaikille!!!Joo, sun huppari puuttui ensin tulleesta läjästä kokonaan, pitäis olla perjantaina perillä!MKN kirjoitti:^ Kiitos tilannekatsauksesta. Täällä ollaan myös vielä odottavalla kannalla, mutta onhan Tukholmaan lähtöön vielä viikon verran aikaa. Pipo onkin jo käytössä ollut...
Hieno homma, kiitos!!erkko kirjoitti:Joo, sun huppari puuttui ensin tulleesta läjästä kokonaan, pitäis olla perjantaina perillä!MKN kirjoitti:^ Kiitos tilannekatsauksesta. Täällä ollaan myös vielä odottavalla kannalla, mutta onhan Tukholmaan lähtöön vielä viikon verran aikaa. Pipo onkin jo käytössä ollut...
 No eikun tuunaamaan
 No eikun tuunaamaan  pianhan  noita pienentää
 pianhan  noita pienentää