29.-30.04.2013 Telenor Arena, Oslo, Norway
-
- Downbound Train
Re: 29.-30.04.2013 Telenor Arena, Oslo, Norway
Kyllä toi tosiaan aika äkkiä tulee. Portlandin ja Oslon väliin jäänyt se puoli vuotta.
Tuntuu kyllä olevan ikuisuus Stadikan keikasta. . . Nyt enään ainoastaan kaksi viikkoa!
On vaikea edes kuvitella mikä tunne tulee olemaan ku Waitin' On A Sunny Day avaa ensimmisen keikan.
On vaikea edes kuvitella mikä tunne tulee olemaan ku Waitin' On A Sunny Day avaa ensimmisen keikan.

Hyvällä tuurilla saadaan vielä Lonesome Day ja The Rising -pari. Vielä jonain päivänä se noteerataan vielä parin Meeting Across The River - Jungleland rinnalle.Passaic kirjoitti:Tuntuu kyllä olevan ikuisuus Stadikan keikasta. . . Nyt enään ainoastaan kaksi viikkoa!
Mä olen hekumoinut Working On A Dream ja Mary's Place kombolla, välispiikkeineen kaikkineen. Ensin rakennetaan taloa ja sitten pidetään house partytKaSTown kirjoitti:Hyvällä tuurilla saadaan vielä Lonesome Day ja The Rising -pari. Vielä jonain päivänä se noteerataan vielä parin Meeting Across The River - Jungleland rinnalle.Passaic kirjoitti:Tuntuu kyllä olevan ikuisuus Stadikan keikasta. . . Nyt enään ainoastaan kaksi viikkoa!

Kaikki kelpaa tässä vaiheessa!
Working On A Dream ja Mary's Place kelpais kyllä mulle 

Vaihtelua keikkalistaan saadaan fuusiobiisillä Workin on a Mary's Place joka soitetaan Renon jälkeen.. joo, otan takkini..
Eikös olis hienoa jos Bruce lavalle tullessaan ilmoittaisi että "tänään soitetaan sitten WOAD kokonaisuudessaan"... 

Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Kyllä se mulle kävis. Mieluummin se kuin Magic, joka on paljon synkempi ja homogeenisempi.Thunder75 kirjoitti:Eikös olis hienoa jos Bruce lavalle tullessaan ilmoittaisi että "tänään soitetaan sitten WOAD kokonaisuudessaan"...
Tulis iso läjä uusi biisejä kuultua. Kelpaa.Thunder75 kirjoitti:Eikös olis hienoa jos Bruce lavalle tullessaan ilmoittaisi että "tänään soitetaan sitten WOAD kokonaisuudessaan"...