Mitä nyt Youtubesta videoita oon kattonu, niin ihan mallikkaasti. Ei se tosin ihan bändiin istu kitaroineen ja lippiksineen...jjvirta kirjoitti:Onkos Morellon suorituksista mitään havaintoa? Kuinka on mies sopeutunut hommaansa?

Mitä nyt Youtubesta videoita oon kattonu, niin ihan mallikkaasti. Ei se tosin ihan bändiin istu kitaroineen ja lippiksineen...jjvirta kirjoitti:Onkos Morellon suorituksista mitään havaintoa? Kuinka on mies sopeutunut hommaansa?
Noista videoista on huomannut sen, että Steveniin verrattuna Morello käyttää kitarassaan capoa aika paljon enemmän. Stevenhän ei käytä capoa juuri koskaan.The Rikza kirjoitti:Mitä nyt Youtubesta videoita oon kattonu, niin ihan mallikkaasti. Ei se tosin ihan bändiin istu kitaroineen ja lippiksineen...jjvirta kirjoitti:Onkos Morellon suorituksista mitään havaintoa? Kuinka on mies sopeutunut hommaansa?
Tuota en kyllä osannut odottaa.teromk kirjoitti:Vielä Blinded By The Lightkin ennen encoreja.
Vois heittää tän settilistan Turussa ekana iltana ja sitten toisena iltana keskittyä meihin "tosifaneihin"heikki o kirjoitti:Kyllä tää oikeasti alkaa olla toisen illan setti ainakin faninäkökulmasta. Sitten vielä koko rakenne uusiksi Eurooppaa varten.