27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FINALE!

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Sunnuntaille liput on,Ticketmaster oli sekaisin aiemmin eikä antanut ostaa. Lauantaille ei saa lippuja, ja jotta elämä ei olisi liian tylsää niin netti päätti kaatua maksuvaiheessa... Toivottavasti tää on hyvä enne, eli alku aina hankala jne! Seuraavaks hotellin kimppuun, lennot saa hetken odottaa.
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Miten tää on mahdollista, Aer Linguksen sivut ei toimi, antaa valita kentät ja päivät, ja siihen stoppaa. Onkohan nyt tarkoitettu niin, että mä en lähde??
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1398
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Tänne pääseminen näkyy ratkeavan itsestään, jos liput on loppuun myyty, niin saadaan meilläkin asia sitten päätökseen ilman isompia "perheneuvotteluja"
You´ll never walk alone
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Noh noh, kyllä sunnuntaille vielä saa lippuja! Ja luotan, että vielä niitä saa lauantaillekin, jossain vaiheessa.
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Mulla onkin ihan yksityiset lippu- matka- ja majoituspaniikkikeskustelut täällä :P . Mutta pitää kysyä, että onko miten todennäköistä, että nuo lentojen hinnat tulis alaspäin, vai voiko ne vielä nousta?
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja pesku »

Jenni kirjoitti:Mulla onkin ihan yksityiset lippu- matka- ja majoituspaniikkikeskustelut täällä :P . Mutta pitää kysyä, että onko miten todennäköistä, että nuo lentojen hinnat tulis alaspäin, vai voiko ne vielä nousta?
Elävästi tuli mieleen Rusen settilistavalvojaiset.

edit: itse kysymykseen voi löytää lisätietoa oheisesta linkistä:

http://blogit.finnair.fi/2010/09/15/len ... nssointia/
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Itsekin olen vähän vilkuillut lippuja teille puutteellisille, mutta lauantaille ei tänään ole lippuja näkynyt. Muutama myy su lippuja Greasy Lakessa ja on siellä sellaistakin, jotka pari myyvät paria la+su.
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Jenni »

pesku kirjoitti:
Jenni kirjoitti:Mulla onkin ihan yksityiset lippu- matka- ja majoituspaniikkikeskustelut täällä :P . Mutta pitää kysyä, että onko miten todennäköistä, että nuo lentojen hinnat tulis alaspäin, vai voiko ne vielä nousta?
Elävästi tuli mieleen Rusen settilistavalvojaiset.
:lol:
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Jenni: Aer Lingus ei lennä Hesa-Dublin-väliä joka päivä, ja se että ei ole lentoa valitsemallesi päivälle, voi näyttää ikään kuin virhetilanteelta. Tarkista siis Aer Lingusin aikataulut. Tutki myös lentoja jonnekin muualle Brittein saarille (Lontoo, Manchester, Glasgow) tai vaikka Köpikseen tai Amsterdamiin ja katso sitten pääseekö sieltä jatkamaan Ryanairilla tai jollain muulla halpiksella, vaikka Skyscanner ja muut hakuohjelmat eivät tarjoaisi tuollaista vaihtoehtoa.

Lontoosta ja monesta muustakin paikasta pääsee sekä Dubliiin että muuallekin Irlantiin juna-lautta-yhdistelmällä (SailRail) kohtalaisen edullisesti, ainakin näiden sivujen mukaan
http://www.seat61.com/Ireland.htm#.Ubb1eOdHJCM" onclick="window.open(this.href);return false;
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Kiitos Liisa! Kyllä ne sivut sitten myöhemmin rupesi toimimaan, ja mulla vilisee vaan silmissä kun oon koko päivän selannu lentoja eri paikoissa ja eri tavoilla. Vaikka päätin että ne saa vähän aikaa olla :roll: . Meitä on kaikkiaan kuusi ja olis kivaa, että päästäis samoilla lennoilla, yksi 2-vuotiaskin lähtee mukaan niin se asettaa hieman rajoituksia, mielellään ei palloiltas kymmentä tuntia Köpiksen lentokentällä... Vaihtoehtoja on kyllä riittävästi, harmi kun nuo suorat lennot on melko hankalasti. Mutta eiköhän tää tästä selkiinny.
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Vastaa Viestiin