05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

mrk kirjoitti:Luulen että tänä iltana täytyy vielä yksi jos toinenkin kalja korkata biisilistan aiheuttaman ahdistuksen vuoksi.
Minä otan jääkaapista seuraavaksi Guinnessin siinä toivossa, että tämän illan lapasesta karannut meno jatkuisi myös vajaan parin viikon päästä. Tämän illan lista on jo nyt niin hieno, ettei sitä pilaa enää mikään, ei edes täysin ennalta-arvattava encore.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3192
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja mrk »

01. Jackson Cage
02. My Love Will Not let You Down
03. Better Days (sign)
04. SHAKE RATTLE & ROLL (sign)
05. ONE WAY STREET (sign)
06. Mary's Place
07. Wrecking Ball
08. Badlands
09. Death to My Hometown
10. Point Blank
11. Trapped
12. The Promised Land
13. Hungry Heart
14. MAN'S JOB
15. Because the Night
16. Candy's Room
17. She's The One
18. Leap of Faith
19. Rosalita (sign)
20. Shackled and Drawn
sannaspringsteen
Lucky Man
Viestit: 359
Liittynyt: 11.01.2013 12:20
Paikkakunta: Espoo

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja sannaspringsteen »

Voi jumaleisson, en meinaa silmiä uskoa kun luen settilistaa! Mahtava keikka! Tästä se nyt alkaa ja kiertueen loppua kohden vaan listat paranee :)
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3192
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja mrk »

Johnny72 kirjoitti:
mrk kirjoitti:Luulen että tänä iltana täytyy vielä yksi jos toinenkin kalja korkata biisilistan aiheuttaman ahdistuksen vuoksi.
Minä otan jääkaapista seuraavaksi Guinnessin siinä toivossa, että tämän illan lapasesta karannut meno jatkuisi myös vajaan parin viikon päästä. Tämän illan lista on jo nyt niin hieno, ettei sitä pilaa enää mikään, ei edes täysin ennalta-arvattava encore.
Minä alan katselemaan lentoaikatauluja ja miettimään millä saisin loma-anomuksen menemään hallitukselle läpi... Voipi olla että tulee pari tiukkaa sanaa vastaan ja perhesopu koetuksella :D
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

heikki o kirjoitti:
Päivänsäde kirjoitti:Kuka anto Brucelle THL:n käyttöoikeudet, se on käyny lukemassa "setlist from hell" ketjun :twisted:
Täytyykin käydä uusimmat käyttäjät läpi huolella.
Bruce on kuitenkin joku siinä toukokuun alkupäivinä liittynyt: silloinhan hän sai "the kirjan", josta varmaankin nykyisen foorumin olemassaolo hänelle selvisi. ;)
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2036
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja heikki o »

sannaspringsteen kirjoitti:Voi jumaleisson, en meinaa silmiä uskoa kun luen settilistaa! Mahtava keikka! Tästä se nyt alkaa ja kiertueen loppua kohden vaan listat paranee :)
Pahoin pelkään, että Bruce laskee vihreällä saarella kolme keikkaa=kolme albumia.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3192
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja mrk »

Johnny72 kirjoitti:
heikki o kirjoitti:
Päivänsäde kirjoitti:Kuka anto Brucelle THL:n käyttöoikeudet, se on käyny lukemassa "setlist from hell" ketjun :twisted:
Täytyykin käydä uusimmat käyttäjät läpi huolella.
Bruce on kuitenkin joku siinä toukokuun alkupäivinä liittynyt: silloinhan hän sai "the kirjan", josta varmaankin nykyisen foorumin olemassaolo hänelle selvisi. ;)
Hmm, Pomo, liittynyt 6.5 ja ei yhtään viestiä ;)
http://www.thishardland.fi/memberlist.p ... file&u=832" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
leena
Lucky Man
Viestit: 382
Liittynyt: 11.01.2013 12:06

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja leena »

mrk kirjoitti:
Johnny72 kirjoitti:
mrk kirjoitti:Luulen että tänä iltana täytyy vielä yksi jos toinenkin kalja korkata biisilistan aiheuttaman ahdistuksen vuoksi.
Minä otan jääkaapista seuraavaksi Guinnessin siinä toivossa, että tämän illan lapasesta karannut meno jatkuisi myös vajaan parin viikon päästä. Tämän illan lista on jo nyt niin hieno, ettei sitä pilaa enää mikään, ei edes täysin ennalta-arvattava encore.
Minä alan katselemaan lentoaikatauluja ja miettimään millä saisin loma-anomuksen menemään hallitukselle läpi... Voipi olla että tulee pari tiukkaa sanaa vastaan ja perhesopu koetuksella :D
Sanot vaan, että kaiken se kestää, jopa keikoillakäynnit. kyllä se siitä. Meilläkin on jo lepytty ja sopeuduttu tilanteeseen. Mukaan vaan!
Avatar
The Rikza
Downbound Train
Viestit: 1091
Liittynyt: 11.01.2013 12:22
Paikkakunta: Badlands of Mikkeli

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja The Rikza »

heikki o kirjoitti:
sannaspringsteen kirjoitti:Voi jumaleisson, en meinaa silmiä uskoa kun luen settilistaa! Mahtava keikka! Tästä se nyt alkaa ja kiertueen loppua kohden vaan listat paranee :)
Pahoin pelkään, että Bruce laskee vihreällä saarella kolme keikkaa=kolme albumia.
niin, Greetings, WIESS ja River ;)
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."

https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3192
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 05.07.2013 Borussia Park, Mönchengladbach, Germany

Viesti Kirjoittaja mrk »

SIlle meni jo 5 keikkaa läpi toukokuussa, kun oltiin vielä vain 3-henkinen perhe, nyt on jo hieman vaikeampaa :) Tuolloin lupasin että kyllä nämä saavat riittää :D Mutta yrittänyttä ei laiteta ...
Vastaa Viestiin