Jake Clemons

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

14.9 Turku , hmm, joo tulen aamuyöstä viikon työreissusta Hollannissa, ei kai perhe hermostu jos mä lähden sitten illalla keikalle vaikka tytär lähtee sitten maanantaina viikoksi leirikouluun. Mutta siis kyllä mä aion yrittää saada lipun itselleni, vaikka en mä kylä ehdi juuri tietsikalla päivystää...
I got a song to sing, keep me out of the cold
Wendy
Honky Tonk Woman
Viestit: 105
Liittynyt: 11.01.2013 18:27

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Huomenta! Soppari allekirjoitettu ja lähetetty JC Managementille. Kahteen asti odottelin ennakkomyyntilinkkiä, mutta ei sitä ole tullut vieläkään. No, jospa tänään jossain vaiheessa. Keikan alkamisajankohtaa ei siis tiedetä, mutta se päättyy varmasti klo 23 mennessä, kesto 60-90min. Eivät suosittele alkoholijuomia tilaisuudessa, mutta eivät ehdottomasti kielläkään niitä. Vastuu joka tapauksessa meillä itsellämme.

Tämä ei nyt ole ehkä asioista suurin tai tärkein pohdittavaksi, mutta näettekö jotenkin ongelmana sen, jos pyydämme jättämään kengät eteiseen/katetulle terassille (jos otamme sisäänkäynnin takapihan kautta). Veikkaan, että meidän parketti ei ole järin hyvässä kunnossa, jos 50 hengen poppoo jammailee kengät jalassa siinä. Jenkit eivät tätä tietenkään tiedä tai tiedosta, joten Jake saa pitää kengät jalassaan. Onko tämä ok??
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Apua, joutuuko tässä nyt vähän väliä kyttäämään millon myynti alkaa? Täytyy pitää pankkitunnukset käden ulottuvilla.. Ja varmasti voit Wendy pyytää keikkavieraita riisumaan kenkänsä, ollaanhan me suomalaiset siihen totuttu. Ehkä Jake vaan kattoo ihmeissään, että mitkä sukkabileet nää on 
the dope's that there's still hope
Avatar
marymcwave
Lucky Man
Viestit: 287
Liittynyt: 11.01.2013 11:10

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja marymcwave »

Wendy kirjoitti:Huomenta! Soppari allekirjoitettu ja lähetetty JC Managementille. Kahteen asti odottelin ennakkomyyntilinkkiä, mutta ei sitä ole tullut vieläkään. No, jospa tänään jossain vaiheessa. Keikan alkamisajankohtaa ei siis tiedetä, mutta se päättyy varmasti klo 23 mennessä, kesto 60-90min. Eivät suosittele alkoholijuomia tilaisuudessa, mutta eivät ehdottomasti kielläkään niitä. Vastuu joka tapauksessa meillä itsellämme.

Tämä ei nyt ole ehkä asioista suurin tai tärkein pohdittavaksi, mutta näettekö jotenkin ongelmana sen, jos pyydämme jättämään kengät eteiseen/katetulle terassille (jos otamme sisäänkäynnin takapihan kautta). Veikkaan, että meidän parketti ei ole järin hyvässä kunnossa, jos 50 hengen poppoo jammailee kengät jalassa siinä. Jenkit eivät tätä tietenkään tiedä tai tiedosta, joten Jake saa pitää kengät jalassaan. Onko tämä ok??

Ihan ehottomasti kengät jäteteään eteiseen, molemmilla keikkapaikoilla! Voithan laittaa vielä jonkun kohteliaan lapun?

Jännityksellä odotellaan lisätietoja!
"The reason I'm running for president is because I can't be Bruce Springsteen."
President Barack Obama
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Tottakai kengät pois, mehän ollaan Suomessa ja jonkun himassa. Tai varmaan sallit jotkut sisäkengät tai tossut, jos on herkempää porukkaa liikenteessä?

Jännää, jännää! Mulla on pankkitunnarit mukana täällä duunissa ja olen vilkuillut foorumia koko aamun ajan jo puolen tunnin välein siltä varalta että tulee mitä vaan infoa.
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2364
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Ile »

Luonnollisesti jäi sitten pankkitunnarit kotiin... Nooh, vaimo lienee kotosalla, jos code red pukkaa päälle.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2082
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja kekko »

Jenkeissä on yö nyt. Ei sieltä varmaan kuulu mitään suomalaisen työpäivän aikana. Tähän asti kaikki viestit Jaken managementilta on tullut vasta myöhään illalla Suomen aikaa.
It ain't no sin to be glad you're alive
Wendy
Honky Tonk Woman
Viestit: 105
Liittynyt: 11.01.2013 18:27

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Joo, ihan rauhassa kaikki koko päivä. Jenkit nukkuu. No panic.

Ja toki, meille saa tulla sisäkengillä/tossuilla :)
Avatar
Laukku
Downbound Train
Viestit: 1007
Liittynyt: 10.01.2013 15:56
Paikkakunta: Tampereen seutu

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Laukku »

Wendy kirjoitti:Joo, ihan rauhassa kaikki koko päivä. Jenkit nukkuu. No panic.

Ja toki, meille saa tulla sisäkengillä/tossuilla :)
Juu ja niillä jenkeillähän on se Labour Day-maanantai. Itse en pysty päivystämään millään koneella tänään enkä koko viikkona...olen sitten ainakin hengessä mukana :)
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1090
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Toivottavasti Tuusulan keikka alkaisi vasta klo 21 tai myöhemmin...no, nämäkin detskut selviää varmaan pian. Tulee kyllä olemaan ainutkertainen elämys paikalle pääseville!
Vastaa Viestiin