Jake Clemons

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
MarkQ
Born To Run
Viestit: 11
Liittynyt: 24.01.2013 21:32

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja MarkQ »

Löysin muuten tuollaisen fonin rungon, saisin sen hintaan 50€... Jos tälle löytyy kannatusta voin hoitaa tuon hankkimisen ja valmistelut jne... Kaikkien muiden järjestelyjen lisäksi tämä on pieni vaiva, mutta Wendyn kanssa mietittiin että ainut isompi haaste tulee Jakelle sen kuljettamisesta meiltä eteenpäin. Mielestäni tämä on kuitenkin ideana loistava...
Avatar
tillie
Lucky Man
Viestit: 308
Liittynyt: 30.09.2013 12:30

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja tillie »

^Juu ideana kuulostaa fonilaatikkokitara hienolta!

Tosiaan tulee vaan myös minulle mieleen, että miten Jake kuljettaa sitä mahdollisesti eteenpäin ympäri Eurooppaa ja vielä kotiinsa asti? Pystyykö tekemään esim. pienempää "kevytversiota"? Tai pystyykö sen mahdollisesti postittamaan Jakelle kotiin täältä Suomesta ilman että soitin hajoaa matkalla??
Mitä mieltä muut on?
"For the ones who had a notion -
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Hieman Ufoja mun makuuni. Mä kannatan tuota koru ideaa. Jo pelkästään koonkin takia. :)
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2573
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja rane »

kommentoin ny sen verran että Foni-skitta ideana oikein hyvä mutta sen koko ja kuljettaminen voipi olla tosiaan probleemi eli täältäkin puoltoääni korulle tai huiville.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Wendy
Honky Tonk Woman
Viestit: 105
Liittynyt: 11.01.2013 18:27

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Koska tuo koruidea saa selkeesti kannatusta, hommaan sen ja jokainen halukas pääsee osallistumaan. itse asiassa minä ehdotin myös sitä huivia. Käykääpä kattomassa Jaken kuvia -aika monessa on huivi kaulassa. Vinkiksi Kekon keikalle suuntaaville. Vielä ei ole spekkejä tullut. Vaikka päätin odottaa kärsivällisesti, niin saatan huomenna ladata kysymyspatterin eteen päin. Pääsisi hieman konkreettisemmin suunnittelemaan asioita. :D Odottavan aika on pitkä, kuten kaikki tiedämme.
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2079
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja kekko »

Wendy kirjoitti:Koska tuo koruidea saa selkeesti kannatusta, hommaan sen ja jokainen halukas pääsee osallistumaan. itse asiassa minä ehdotin myös sitä huivia. Käykääpä kattomassa Jaken kuvia -aika monessa on huivi kaulassa. Vinkiksi Kekon keikalle suuntaaville. Vielä ei ole spekkejä tullut. Vaikka päätin odottaa kärsivällisesti, niin saatan huomenna ladata kysymyspatterin eteen päin. Pääsisi hieman konkreettisemmin suunnittelemaan asioita. :D Odottavan aika on pitkä, kuten kaikki tiedämme.
Joo, toi huivi-idea voisi olla toimiva juuri Turun keikalle. Joku kirjoitti, että on olemassa Michael Monroen suunnittelemia huiveja, niin ilman muuta sitten sellainen. Monroehan on turkulainen myös.

Mielelläni jätän huivin hankinnan jonkun muun käsiin, itsellä lienee riittävästi puuhaa muutenkin keikan lähestyessä. Tarkempia speksejä ei tosiaaan ole vielä tullut. Valmistaudun kuuntelemalla Jaken tuotantoa Spotifysta..
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2705
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja teromk »

^ vai oliko kekko vain se koru Monroen suunnittelema? Ainakaan nopsasti en löytänyt Monroen suunnitelemia huiveja googlella. Minä olen jokatauksessa aika huono shoppailija oli huivi kenen suunnittelema tahansa. Voin toki kysästä lähipiiristä, löytyiskö rokkihuivin ostajia. Järjestynee tavalla tai toisella.

Samalla ilmottaudumme kekon keikkalippujen koplaajiksi, koska suurin osa toistaiseksi on ilmottautunut Espoon lippujonoon, jos passaa. Tampereelta on kuitenkin aikalailla sama matka kumpaaankin keikkapaikkaan. Molemmatkin toki houkuttelee, mitäs sitä kieltämään.
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2079
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja kekko »

teromk kirjoitti:^ vai oliko kekko vain se koru Monroen suunnittelema? Ainakaan nopsasti en löytänyt Monroen suunnitelemia huiveja googlella. Minä olen jokatauksessa aika huono shoppailija oli huivi kenen suunnittelema tahansa. Voin toki kysästä lähipiiristä, löytyiskö rokkihuivin ostajia. Järjestynee tavalla tai toisella.

Samalla ilmottaudumme kekon keikkalippujen koplaajiksi, koska suurin osa toistaiseksi on ilmottautunut Espoon lippujonoon, jos passaa. Tampereelta on kuitenkin aikalailla sama matka kumpaaankin keikkapaikkaan. Molemmatkin toki houkuttelee, mitäs sitä kieltämään.
Saattaapi olla, että olikin vain koru. Huivi on siitä huolimatta loistoidea!

Ja kyllähän meille passaa tulla. Tulkaa kaikki! Tai no, ekat 50.

Vielä ei ole JC Managementilta tullut tarkempia ohjeita, mutta lupasivat privaattilipunmyynnin ennen julkista myyntiä. Ilmoittelen täällä sitten kun tiedän siitä enemmän.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja mrk »

Minä voisin myös tehdä päiväretken Turkuun.
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Salla »

Itse yritän ensisijaisesti lauantain keikalle aikataulu syiden vuoksi, mutta voi, jos sitä jommalle kummalle pääsee niin riemua piisaa.

EDIT: oho, yritän sittenkin lauantain keikalle!
Viimeksi muokannut Salla, 30.08.2014 9:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Vastaa Viestiin