Kylttitalkoot

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
ProveItAllNight
Downbound Train
Viestit: 1012
Liittynyt: 11.01.2013 16:30

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja ProveItAllNight »

Kirsberry kirjoitti:Tuossa vieressä on hyvää pahvia ja kotona olis pari taiteilijanalkua, jotka vois tehdä äidille kyltin sillä välin kun olen Solnassa. Mutta kun tuo Fire tais jo mennä :lol:
Ja lopuista en osaa päättää :D Radio Nowhere, brilliant disguise, murder inc, lucky town.....
Lucky Town kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Tässä osoitus siitä mihin ko. kappale taipuu E Street bandin käsissä. Stevenin taustalaulut muistuttavat hiukan Riverin rokkibiisejä. http://www.youtube.com/watch?v=oD6fE_n26gc" onclick="window.open(this.href);return false;
"So walk tall or baby don't walk at all"

7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja kekko »

ProveItAllNight kirjoitti:
Kirsberry kirjoitti:Tuossa vieressä on hyvää pahvia ja kotona olis pari taiteilijanalkua, jotka vois tehdä äidille kyltin sillä välin kun olen Solnassa. Mutta kun tuo Fire tais jo mennä :lol:
Ja lopuista en osaa päättää :D Radio Nowhere, brilliant disguise, murder inc, lucky town.....
Lucky Town kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Tässä osoitus siitä mihin ko. kappale taipuu E Street bandin käsissä. Stevenin taustalaulut muistuttavat hiukan Riverin rokkibiisejä. http://www.youtube.com/watch?v=oD6fE_n26gc" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Lucky Town on loistava! Kunpa joskus senkin kuulisi. Human Touch uppoaisi meikäläiselle myös toooodella hyvin.
It ain't no sin to be glad you're alive
Kirsberry
Jack Of All Trades
Viestit: 153
Liittynyt: 11.01.2013 17:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja Kirsberry »

kekko kirjoitti:
ProveItAllNight kirjoitti:
Kirsberry kirjoitti:Tuossa vieressä on hyvää pahvia ja kotona olis pari taiteilijanalkua, jotka vois tehdä äidille kyltin sillä välin kun olen Solnassa. Mutta kun tuo Fire tais jo mennä :lol:
Ja lopuista en osaa päättää :D Radio Nowhere, brilliant disguise, murder inc, lucky town.....
Lucky Town kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Tässä osoitus siitä mihin ko. kappale taipuu E Street bandin käsissä. Stevenin taustalaulut muistuttavat hiukan Riverin rokkibiisejä. http://www.youtube.com/watch?v=oD6fE_n26gc" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Lucky Town on loistava! Kunpa joskus senkin kuulisi. Human Touch uppoaisi meikäläiselle myös toooodella hyvin.
Joo, tää on NIIIIN hyvä. Olkoon se päätetty: multa tulee LUCKY TOWN-kyltti. Sitäpaitsi Turku on nyt kyllä varsinainen Lucky town ( myös hyvä aloitusbiisi!)!!!
Avatar
marymcwave
Lucky Man
Viestit: 287
Liittynyt: 11.01.2013 11:10

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja marymcwave »

Mulla on Brilliant disguise väännettynä :) Ei niin kaunis, mutta sydämellä tehty :D
"The reason I'm running for president is because I can't be Bruce Springsteen."
President Barack Obama
Avatar
arttu
Lucky Man
Viestit: 369
Liittynyt: 11.01.2013 13:08

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja arttu »

Mulla on valmiina kolme kylttiä. Toivottavasti edes joku näistä soitetaan.
- Protection/White lies
- Savin Up/Bobby Jean
- Outlaw Pete/Whitout You
“Is a dream a lie if it don't come true? Or is it something worse?”

"Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed."
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja Sandy »

^ Jos mä tekisin tiistain keikalle kyltin, se ois Outlaw Pete, kun se on meitin 11-vuotiaan lemppari (hyvä maku :) ). Oon vaan siellä kentän perillä niin en tiedä viittinkö sitten tehdä. Tytölle ehdotin, että jos kirjotan kylttiin "Outlaw Pete, for Selma 11 years", niin vois Brucen sydän heltyä.. Mutta tyttö ujona ihmisenä kieltäytyi moisesta..
the dope's that there's still hope
Mari-Ann
Growin' Up
Viestit: 90
Liittynyt: 11.01.2013 11:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja Mari-Ann »

Sandy kirjoitti:^ Jos mä tekisin tiistain keikalle kyltin, se ois Outlaw Pete, kun se on meitin 11-vuotiaan lemppari (hyvä maku :) ). Oon vaan siellä kentän perillä niin en tiedä viittinkö sitten tehdä. Tytölle ehdotin, että jos kirjotan kylttiin "Outlaw Pete, for Selma 11 years", niin vois Brucen sydän heltyä.. Mutta tyttö ujona ihmisenä kieltäytyi moisesta..
Hyvä maku tosiaan! :) Oma likka kohta 16 on uhannut tehdä myös kyltin. Haluaisi päästä Brucen kanssa tanssimaan :D
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Mari-Ann kirjoitti:
Sandy kirjoitti:^ Jos mä tekisin tiistain keikalle kyltin, se ois Outlaw Pete, kun se on meitin 11-vuotiaan lemppari (hyvä maku :) ). Oon vaan siellä kentän perillä niin en tiedä viittinkö sitten tehdä. Tytölle ehdotin, että jos kirjotan kylttiin "Outlaw Pete, for Selma 11 years", niin vois Brucen sydän heltyä.. Mutta tyttö ujona ihmisenä kieltäytyi moisesta..
Hyvä maku tosiaan! :) Oma likka kohta 16 on uhannut tehdä myös kyltin. Haluaisi päästä Brucen kanssa tanssimaan :D
No hää ei oo sitten niin ujo, kun meitin tyttö :D . Toivotaan, että pääsee tanssimaan!
the dope's that there's still hope
Avatar
Sausage Finger
Jack Of All Trades
Viestit: 244
Liittynyt: 11.01.2013 13:22
Paikkakunta: Kyrsälä

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja Sausage Finger »

Sandy kirjoitti:
Mari-Ann kirjoitti:
Sandy kirjoitti:^ Jos mä tekisin tiistain keikalle kyltin, se ois Outlaw Pete, kun se on meitin 11-vuotiaan lemppari (hyvä maku :) ). Oon vaan siellä kentän perillä niin en tiedä viittinkö sitten tehdä. Tytölle ehdotin, että jos kirjotan kylttiin "Outlaw Pete, for Selma 11 years", niin vois Brucen sydän heltyä.. Mutta tyttö ujona ihmisenä kieltäytyi moisesta..
Hyvä maku tosiaan! :) Oma likka kohta 16 on uhannut tehdä myös kyltin. Haluaisi päästä Brucen kanssa tanssimaan :D
No hää ei oo sitten niin ujo, kun meitin tyttö :D . Toivotaan, että pääsee tanssimaan!
Siellähän on sitten oikein tyttöjen välinen kisa tiedossa :D Mitähän meidän Veera (melkein 16 v)?
Proud Father of The Brothers with Orange Cote D'Ivoire Jacket
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: Kylttitalkoot

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Te jotka mietitte "Backstreets"-kylttiä niin säästää se keskiviikolle ja mut suunnattomalta v%&/¤#%&¤lta ;)

Dan
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Vastaa Viestiin