24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja mrk »

teromk kirjoitti:Antaa kaverin vouhottaa, veikaan kuitenkin Bruce -yhteisön olevan saamapuolella. Kiva, että joku viitsii.
Juu, en minäkään pahemmin valita. Kiva noita videoita on katsella, mutta hieman tuo rahastaminen häiritsee, siinä mennään tietyn rajan yli.
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja teromk »

^ oot oikeassa, kyllähän se rahastaminen jurppii. Ja Springsteen & I muuten tekee melko samat temput fanivideoille ja tiedän sen jurppivan aika montaa kovaa Bruce fania. Mutta kuvaahan DubbinG toki itsekkin (Göteborgissa seisoin Ollin vieressä) ja joskus jopa tiiminsä kanssa.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Pitää kuitenkin muistaa, että tuolla hinnalla saa blu-ray-levyn. Sekin maksaa ihan tyhjänä aihiona ja kaikilla ei ole edes mahdollisuutta polttaa sellaista. Ja kyllä tuohon työhön menee aikaa. Kontaktit, saatavilla olevan videon ja audion läpikäyminen, editointi jne. ja blu-ray-imagen luontikaan ei kai ole ihan nopeaa hommaa, mennee tunteja. Niin kauan kun hinnat pysyvät tällä tasolla, mulle ok.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Tuo Local Hero oli muuten hieno veto Leedsin illassa. Erittäin viihdyttävä.
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Siis jotain tosi fania jurppii jos sen pätkä on päätynyt S&I dokkariin :roll:
vaikee uskoa ......
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja rane »

Anneli kirjoitti:Siis jotain tosi fania jurppii jos sen pätkä on päätynyt S&I dokkariin :roll:
vaikee uskoa ......
jos viittaat Teron postaukseen yllä, niin siinä kait oli kysymys siitä että monia "tosi faneja" jurppii se että joku rahastaa noilla fanivideoilla (ei se jos oma pätkä sinne päätyi).
Mua ei tuo jurpi (eikä se DVD/BluRay "rahastus") ja mahtaakohan siitä sitten isot rahastukset tienata loppupeleissä kukaan.....
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4919
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

rane kirjoitti:
Anneli kirjoitti:Siis jotain tosi fania jurppii jos sen pätkä on päätynyt S&I dokkariin :roll:
vaikee uskoa ......
jos viittaat Teron postaukseen yllä, niin siinä kait oli kysymys siitä että monia "tosi faneja" jurppii se että joku rahastaa noilla fanivideoilla (ei se jos oma pätkä sinne päätyi).
Mua ei tuo jurpi (eikä se DVD/BluRay "rahastus") ja mahtaakohan siitä sitten isot rahastukset tienata loppupeleissä kukaan.....
EN ole mikään "tosifani" ,mutta oon tsekkaillut Brucee 38vuotta aikas tiiviisti. Eikä esim. minulla ole mitään kaikenmaailman julkaisuja vastaan ,MUTTA jos ilmoitetaan ,että ko. raina esitetään VAIN JA AINOASTAAN yhtenä päivänä ympäri maailmaa ja sitten TOIMITAAN toisin ,niin kyseessä on KUSETUS! (Voidaan käyttää myös nimitystä voiton MAKSIMOINTI!) Vai voiko joku olla erimieltä?
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Avatar
The Rikza
Downbound Train
Viestit: 1091
Liittynyt: 11.01.2013 12:22
Paikkakunta: Badlands of Mikkeli

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja The Rikza »

THE Badlands Man kirjoitti:
rane kirjoitti:
Anneli kirjoitti:Siis jotain tosi fania jurppii jos sen pätkä on päätynyt S&I dokkariin :roll:
vaikee uskoa ......
jos viittaat Teron postaukseen yllä, niin siinä kait oli kysymys siitä että monia "tosi faneja" jurppii se että joku rahastaa noilla fanivideoilla (ei se jos oma pätkä sinne päätyi).
Mua ei tuo jurpi (eikä se DVD/BluRay "rahastus") ja mahtaakohan siitä sitten isot rahastukset tienata loppupeleissä kukaan.....
EN ole mikään "tosifani" ,mutta oon tsekkaillut Brucee 38vuotta aikas tiiviisti. Eikä esim. minulla ole mitään kaikenmaailman julkaisuja vastaan ,MUTTA jos ilmoitetaan ,että ko. raina esitetään VAIN JA AINOASTAAN yhtenä päivänä ympäri maailmaa ja sitten TOIMITAAN toisin ,niin kyseessä on KUSETUS! (Voidaan käyttää myös nimitystä voiton MAKSIMOINTI!) Vai voiko joku olla erimieltä?
Eiköhän kaikilla tällaisilla ns. marginaalijulkaisuilla lähdetä siitä että se esitetään sen yhden kerran. Jos kysyntää on vielä lisää niin en pitäisi kyllä sitä kusetuksena.
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."

https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

THE Badlands Man kirjoitti:
rane kirjoitti:
Anneli kirjoitti:Siis jotain tosi fania jurppii jos sen pätkä on päätynyt S&I dokkariin :roll:
vaikee uskoa ......
jos viittaat Teron postaukseen yllä, niin siinä kait oli kysymys siitä että monia "tosi faneja" jurppii se että joku rahastaa noilla fanivideoilla (ei se jos oma pätkä sinne päätyi).
Mua ei tuo jurpi (eikä se DVD/BluRay "rahastus") ja mahtaakohan siitä sitten isot rahastukset tienata loppupeleissä kukaan.....
EN ole mikään "tosifani" ,mutta oon tsekkaillut Brucee 38vuotta aikas tiiviisti. Eikä esim. minulla ole mitään kaikenmaailman julkaisuja vastaan ,MUTTA jos ilmoitetaan ,että ko. raina esitetään VAIN JA AINOASTAAN yhtenä päivänä ympäri maailmaa ja sitten TOIMITAAN toisin ,niin kyseessä on KUSETUS! (Voidaan käyttää myös nimitystä voiton MAKSIMOINTI!) Vai voiko joku olla erimieltä?
Minä ainakin voin olla ihan helposti eri mieltä. Mikä ihmeessä tuossa on nyt niin hirveän kamalaa, jos nyt ilmoitetaan että esitetään vaan kerran, ja tuleekin uusinta? Ei kukaan pakota sinua katsomaan sitä kahdesti. Ja uusinta antoi aika monelle mahdollisuuden nähdä teatterissa. Sinä nyt mielellään tunnut kättävän Kusetus sanaa, suotakoon se sinulle. Mun kun ei ole pakko olla kanssasi samaa mieltä. Tuo kahdesti esittäminen nyt ei taatusti kenenkään kukkaroa hirveästi täyttänyt.. Valinta on ihan oma, menetkö kerran kahdesti vai etkö ollenkaan. Jos Tuo Voiton maksimointi suo niin ahdistaa, jätä menemättä keikoille tai ostamatta Artistin tuotantoa.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja mrk »

Ja että vieläkin aihe suututtaa... :cry: :roll:
Vastaa Viestiin