6.7. & 8.7.2023 - London, United Kingdom, Hyde Park

Keskustelua vuoden 2023 kiertueesta
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5415
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

6.7. & 8.7.2023 - London, United Kingdom, Hyde Park

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

6.7.2023


1. No Surrender
2. Ghosts
3. Prove It All Night
4. Letter To You
5. The Promised Land
6. Out In The Street
7. Darlington County
8. Working On The Highway
9. Kitty's Back
10. Nightshift
11. Mary's Place
12. My Hometown
13. The River
14. Last Man Standing
15. Backstreets
16. Because The Night
17. She's The One
18. Wrecking Ball
19. The Rising
20. Badlands
21. Thunder Road

22. Born in the U.S.A.
23. Born To Run
24. Bobby Jean
25. Glory Days
26. Dancing In The Dark
27. Tenth Avenue Freeze Out
28. I'll See You In My Dreams

****************

8.7.2023

1. My Love Will Not Let You Down
2. Death To My Hometown
3. No Surrender
4. Ghosts
5. Prove It All Night
6. Darkness On The Edge Of Town
7. The Promised Land
8. Out In The Street
9. Darlington County
10. Working On The Highway
11. Kitty's Back
12. Nightshift
13. Mary's Place
14. E Street Shuffle
15. Last Man Standing
16. Backstreets
17. Because The Night
18. She's The One
19. Wrecking Ball
20. The Rising
21. Badlands

22. Born To Run
23. Bobby Jean
24. Glory Days
25. Dancing In The Dark
26. 10th Avenue Freeze Out
27. Twist And Shout
28. I'll See You In My Dreams
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1089
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: 6.7. & 8.7.2023 - London, United Kingdom, Hyde Park

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Rundiin ekaan keikkaani vielä reilu kaksi viikkoa (menen lauantain keikalle), mutta matkaan lähdemme avovaimon kanssa jo la 1.7.

Ensin pieni ekskursio Belfastiin ja Cambridgeen, josta sitten perjantaina Lontooseen.

Itselle taitaa olla 23. kerta kun näen Brucen lauteilla, mutta puolisolle ensimmäinen.
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2571
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 6.7. & 8.7.2023 - London, United Kingdom, Hyde Park

Viesti Kirjoittaja rane »

Varsin ylistäviä arvioita brittilehdissä ekalta illalta, tässä yksi
https://www.independent.co.uk/arts-ente ... 71163.html
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1089
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: 6.7. & 8.7.2023 - London, United Kingdom, Hyde Park

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Täällä Youngstown, Maida Vale, Lontoo.

Tietenkin sataa. (Ja tietenkin eilen oli aurinkoinen hellepäivä...)

Täytyy odotella majapaikassa ja katsoa, mihin suuntaan säätila kehittyy. Eri sivujen ennusteet lupaavat ainakin jonkin verran sadetta ja ukkosta iltapäivään saakka.

Eka lämppäri päälavalla, James Bay, aloittaa klo 15.30, The Chicks aloittaa klo 17 ja Brucelle on varattu slotti klo 19.00-22.20.

Lippumme ovat Gold Circleen, joten ihan OK pelipaikoilla varmaan ollaan, vaikka vähän myöhemmin mennäänkin sisään.
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1089
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: 6.7. & 8.7.2023 - London, United Kingdom, Hyde Park

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Pikaraportti Hyde Park kakkosesta:

Vähän ennen viittä mentiin sisään sateen lakattua. Gold Circlen taka-aita sai kelvata. Miksauspöydän edustalle ei ollutkaan asiaa, sillä se kuuluikin Diamond VIP-alueeseen. Valopöytä oli Goldin puolella, sitä en edes yrittänyt enää siinä vaiheessa.

Takaosasto oli oiva valinta, koska se ei missään kohtaa ruuhkautunut mitenkään pahasti, toki nyt välillä kaljan hakijat ramppasivat juuri sieltä, mutta se kuuluu kuvioon.

Bruce aloitti aika tasan klo 19 ja kun eka biisi oli My Love Will Not Let You Down, niin siitä jo tiesi, että vähän vaihtelua sentään on luvassa. Lopulta taisi viisi biisiä vaihtua torstailta.

Tietysti, kun setin perusrakenteen ja kehystarinan jo tiesi, niin välillä meinasi hiipiä mieleen ajatus, että "jotain tämmöistähän minä olen nähnyt aiemminkin", mutta sitten tajusin, että enpäs ole, tämähän on mulle juuri tämän rundin eka keikka livenä. Ja se tarkoitti mulle esim. ensimmäistä Kitty's Backia. Ei kai silloin voi valittaa? Ja kyllä, vähän tuli jopa hoilattua biiseissä mukana ihan entiseen malliin.

Kyllä ammattilaiset osaavat hommansa. Bändi saundaa hienosti. Brucen äänessä oli pientä havaittavaa ongelmaa ehkä Ghostsissa, mutta muuten mielestäni handlasi homman erittäin hyvin.

Melko tasan kolmen tunnin veto. Hitusen pitempi kuin torstaina.

Tämä oli itselleni eka ESB-keikka sitten Toronton helmikuun 2016 keikan. Brucen taas olin nähnyt viimeksi livenä Broadwaylla marraskuussa 2017. Ajan kulumisesta huolimatta homma toimii edelleen. Tietenkään mikään ei ole kuten ennen, mutta kuka sellaista voi realistisesti odottaa?

Seuraavaksi Köpikseen.

Muuten: kuinka harvinaista on Euroopassa, että Thunder Road ja BITUSA jäävät molemmat pois?
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5415
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: 6.7. & 8.7.2023 - London, United Kingdom, Hyde Park

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^BITUSA taisi jäädä ensimmäistä kertaa pois, Thunder Road jäi pois ainakin Göteborg #2 ja #3.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: 6.7. & 8.7.2023 - London, United Kingdom, Hyde Park

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Onneksi on kaks keikkaa niin kuulee Thunder Roadin, Bitusan voi välillä jättää pois ihan hyvin.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 6.7. & 8.7.2023 - London, United Kingdom, Hyde Park

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Youngstown kirjoitti: 09.07.2023 2:43 Pikaraportti Hyde Park kakkosesta:

Vähän ennen viittä mentiin sisään sateen lakattua. Gold Circlen taka-aita sai kelvata. Miksauspöydän edustalle ei ollutkaan asiaa, sillä se kuuluikin Diamond VIP-alueeseen. Valopöytä oli Goldin puolella, sitä en edes yrittänyt enää siinä vaiheessa.

Takaosasto oli oiva valinta, koska se ei missään kohtaa ruuhkautunut mitenkään pahasti, toki nyt välillä kaljan hakijat ramppasivat juuri sieltä, mutta se kuuluu kuvioon.

Bruce aloitti aika tasan klo 19 ja kun eka biisi oli My Love Will Not Let You Down, niin siitä jo tiesi, että vähän vaihtelua sentään on luvassa. Lopulta taisi viisi biisiä vaihtua torstailta.

Tietysti, kun setin perusrakenteen ja kehystarinan jo tiesi, niin välillä meinasi hiipiä mieleen ajatus, että "jotain tämmöistähän minä olen nähnyt aiemminkin", mutta sitten tajusin, että enpäs ole, tämähän on mulle juuri tämän rundin eka keikka livenä. Ja se tarkoitti mulle esim. ensimmäistä Kitty's Backia. Ei kai silloin voi valittaa? Ja kyllä, vähän tuli jopa hoilattua biiseissä mukana ihan entiseen malliin.

Kyllä ammattilaiset osaavat hommansa. Bändi saundaa hienosti. Brucen äänessä oli pientä havaittavaa ongelmaa ehkä Ghostsissa, mutta muuten mielestäni handlasi homman erittäin hyvin.

Melko tasan kolmen tunnin veto. Hitusen pitempi kuin torstaina.

Tämä oli itselleni eka ESB-keikka sitten Toronton helmikuun 2016 keikan. Brucen taas olin nähnyt viimeksi livenä Broadwaylla marraskuussa 2017. Ajan kulumisesta huolimatta homma toimii edelleen. Tietenkään mikään ei ole kuten ennen, mutta kuka sellaista voi realistisesti odottaa?

Seuraavaksi Köpikseen.

Muuten: kuinka harvinaista on Euroopassa, että Thunder Road ja BITUSA jäävät molemmat pois?
Mielestäni on erittäin harvinaista ja jopa outoa.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Vastaa Viestiin