24.ja 26.6.2023 -Göteborg, SVE (Ullevi) - lipunostoketju

Keskustelua vuoden 2023 kiertueesta
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 24.ja 26.6.2023 -Göteborg, SVE (Ullevi)

Viesti Kirjoittaja JaSu »

No nyt on saatu hotelli varattua Göteborgiin lauantaille.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: 24.ja 26.6.2023 -Göteborg, SVE (Ullevi) - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Janey »

^ Onnittelut. Täällä suunnalla käydään loputonta taistelua järkevän ja kohtuuhintaisen majoituksen kaivamiseksi jostain kiven alta.

Siltä varalta, että pystyisin itsekin yrittämään h-hetkellä lippuja: eikös Ullevin-liput osteta Ruotsin Ticketmasterista (eikä Livenationin sivuilta)? Häiritsee, ettei näiden lippujen kategorioista ym. ole tietoa, kun pitäisi saada etukäteen varmistettua, mikä se nyt taas olikaan se pittilipun nimi ruotsiksi (jos/kun niitä taas on).

Aiemman kokemukseni mukaan lippuostoksille pääsy voi vaihdella tosi paljon keikkakohtaisesti rytäköissä, joissa usean keikan liput tulevat myyntiin (lähes) samaan aikaan. Onnistuminen lienee pitkälti tuurista kiinni, mutta mietin kuitenkin, millaisella strategialla tässä kannattaisi olla liikkeellä. Itse yrittäisin lähtökohtaisesti yhdessä selainikkunassa lippuja ekalle keikalle ja toisessa ikkunassa toiselle keikalle (ellei sitten ennakkoon anneta ukaasia ulosheittämisestä tällaisen toiminnan johdosta). Onko jollakulla jotain viisaita ajatuksia strategiaan liittyen?
Viimeksi muokannut Janey, 26.05.2022 9:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's Bo... boycott time!
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 24.ja 26.6.2023 -Göteborg, SVE (Ullevi) - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Ticketmaster-vinkki olikin hyvä. Minulla ei ollut siellä tiliä. Olen opettaja {en+ru) ja sattuu juuri olemaan välitunti klo 11 maanantaina. Oppitunti alkaa klo 11.15. Luulen, että oppilaat tekevät jotain muuta sillä aikaa kun opella on vähän tärkeämpää tekemistä. Täytyy laittaa työläppäriltä joku ruåtsinkielinen video pyörimään ja itselle känny ja oma läppäri messiin.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Eva17
Growin' Up
Viestit: 89
Liittynyt: 15.03.2013 22:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24.ja 26.6.2023 -Göteborg, SVE (Ullevi) - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Eva17 »

Pittilippu kaikillle Ullevin keikoille hakusessa itselle. Yritän ostaa lippuja maanantaina, ostan niin monta kuin saa ostaa.
EDIT Ruotsin TIcketmasterin mukaan ostorajoitus on 10 lippua/asiakas
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 24.ja 26.6.2023 -Göteborg, SVE (Ullevi) - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja kekko »

Pittilippuja hakusessa täälläkin. Onneksi maanantaina alkaa loma, niin pääsen itse ostoksille. Kappalemäärän tarve on vielä vähän auki, mutta olen valmis ostamaan ylimääräisiä lippuja jonosta läpi päästessäni.

Mitenkäs se nyt olikaan: pitääkö sivustolle kirjautua etukäteen, vai vasta lipunmyynnin alkaessa?
It ain't no sin to be glad you're alive
Riku
Photographer
Viestit: 841
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: 24.ja 26.6.2023 -Göteborg, SVE (Ullevi) - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Riku »

Kaksi pittilippua meille myös kaikille Ullevin keikoille jos vaan saatte - me yritämme molemmat ja ostamme niin paljon kuin vaan saadaan ostettua
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: 24.ja 26.6.2023 -Göteborg, SVE (Ullevi) - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Meidän kolhoosiin tarvetta kahdelle katsomolipulle molemmille keikoille.
Yritän itsekin ostaa ja voin ottaa useammankin lipun jos pääsen läpi ja tarvitsijoita on.
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
sannaspringsteen
Lucky Man
Viestit: 359
Liittynyt: 11.01.2013 12:20
Paikkakunta: Espoo

Re: 24.ja 26.6.2023 -Göteborg, SVE (Ullevi) - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja sannaspringsteen »

Täällä myös tarve kahdelle pittilipuille 24.6. keikalle. Olen itse ostoksilla myös, joten otan useamman lipun jos saan.
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: 24.ja 26.6.2023 -Göteborg, SVE (Ullevi) - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Täällä olisi tarvetta 5 pittilipulle ja toiselle sitten 3. Tarkoitus olisi mennä koko perheellä yhdelle keikalle ja toiselle sitten pienemmällä porukalla. Ei väliä kummalle päivälle on 5 lippua. Itse olen yrittämässä myös ostoa tyttären kanssa, joten voin ostaa muutaman ylimääräisen kanssa.
You´ll never walk alone
zipoo2
Born To Run
Viestit: 49
Liittynyt: 12.01.2013 18:39

Re: 24.ja 26.6.2023 -Göteborg, SVE (Ullevi) - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja zipoo2 »

Kaksi lippua haussa molemmille illoille. Jos pääsen läpi, ostan pari ylimääräistä.
Vastaa Viestiin