Loose Ends Podcast

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
Janey
Downbound Train

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja Janey » 03.03.2019 11:40

^ Allekirjoittaneella ei ainakaan ollut minkäänlaista teknistä ongelmaa, eli vika lienee korjaantunut.
Luckyman63 kirjoitti:
01.03.2019 20:28
Olen syvästi järkyttynyt muutamasta biisivalinnasta :lol: Listalla ei kuitenkaan ollut mun skippausbiisiä Kitty´s Back
Täysin samat fiilikset täällä suunnalla (siis The Hitter:hän on mestariteos!). Lohdullista tietää, etten ole ainoa, joka ei perusta tuosta kissan selästä kertovasta kipaleesta. Se tuntuu olevan näissä ympyröissä suosittu, mutta meikäläiselle ei kyllä toimi ollenkaan.
Vasta vaikeudet voitettuamme ymmärrämme, miksi jouduimme kokemaan ne
-Paulo Coelho: Viides vuori

kekko
Drive All Night

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja kekko » 03.03.2019 17:03

Janey kirjoitti:
03.03.2019 11:40
^ Allekirjoittaneella ei ainakaan ollut minkäänlaista teknistä ongelmaa, eli vika lienee korjaantunut.
Luckyman63 kirjoitti:
01.03.2019 20:28
Olen syvästi järkyttynyt muutamasta biisivalinnasta :lol: Listalla ei kuitenkaan ollut mun skippausbiisiä Kitty´s Back
Täysin samat fiilikset täällä suunnalla (siis The Hitter:hän on mestariteos!). Lohdullista tietää, etten ole ainoa, joka ei perusta tuosta kissan selästä kertovasta kipaleesta. Se tuntuu olevan näissä ympyröissä suosittu, mutta meikäläiselle ei kyllä toimi ollenkaan.
Järkytyksen aiheuttaminen ja keskustelun herättäminen on koko podin ja erityisesti tämän jakson idea. Lisää, kiitos. (Kitty’s Back on mestariteos)

Vastaa Viestiin