11. ja 13.7. 2016 - Pariisi, FRA (AccorHotels Arena)

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Pariisi, AccorHotels Arena, 11. ja 13.7., lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

tsmalmbe kirjoitti:Onko G'n ja N'n yläpuolella olevat vihreät alueet CAT2 K tai N tai CAT2 J tai G?
Kyllä minun ymmärtääkseni, ja todennäköisemmin G ja N kuin K tai J. Ja kun yrität huomenna tai ylihuomenna lippuja ostaa, saanet lipputyypin ja katsomonosan valittuasi vielä nähdä täplät kartalla, mitkä paikat olet tarkalleen saamassa. Ja saattaapa sieltä pystyä valitsemaan tuoleja itsekin suoraan kartalta, jos vain sivusto latautuu tarpeeksi nopeasti (tänään kartta takkusi minulla 15-20 sekuntia, vaikka kuormaa tuskin oli serverillä kovin paljoa). Ja ainakin minä pystyin, kun ostin tänään ennakkomyynnistä, vaihtamaan kakkospäivän paikkaani paremmaksi pariinkin kertaan siitä, mitä automaatti ensin tarjosi, ja lopulta valitsemaan tosiaan kartalta mielestäni parhaan jäljellä olleen paikan ennen kuin kelpuutin ja maksoin liput. Kiire ei tullut missään vaiheessa, aikaa jäi hyvinkin jotain 8-9 min yli, vaikka nirsoillessa sitä kului minulta jokunen minuutti. Samaan aikaan ykköskeikan lippuni pysyi koko ajan tallessa ostoskorissa. Ihan hyvä ostokokemus, kun sinne kauppaan vain oikeaa reittiä lopulta pääsi.
Avatar
tsmalmbe
Lucky Man
Viestit: 258
Liittynyt: 11.01.2013 11:39
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Pariisi, AccorHotels Arena, 11. ja 13.7., lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja tsmalmbe »

Toden totta, jos kartta tulee käyttöön niin sittenhän on sama mihin kohtaan noita kirjaimia tulkitsemme. Ja toden totta, valkkasinhan minä Berliiniinkin kartasta ne kurjat paikat joten toden totta - en voi saada huonompia lippuja, ja jos ei hirveästi koomaa niin saa tehdä tietoisen valinnan.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Pariisi, AccorHotels Arena, 11. ja 13.7., lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

No niin, valmiudessa olla. Viimeisin viikko on mennyt Meilahden sairaalassa maaten, nukkuen, syöden ja juoden. Henki kuitenkin pihisee, vaikka käsissä on reikiä ja mustelmia. Kunnnon Bruce-fanina suoriuduin kuitenkin kotiin parahiksi Pariisiin lippujen myyntiin (no, ei se kyllä mitenkään mun ansiotani ollut, lääkärit vain päästivät mut vihdoinkin kotiin).

Monitorissa on nyt auki 5 selainikkunaa ja Bercyn pohjakartta. Muistelen, että GDP-mailissa ollut linkki levisi 2012 niin nopeasti fanien kesken, että sain sen jotain foorumilta ennen varsinaista mailia. Ja se toimi. Enkä siltikään saanut itse niitä lippuja ostettua. Kumpaankin konserttiin pitäisi saada hyvä istumapaikka. Tähtäimessä on O-lohko. Olin 2012 P-lohkossa ja sekin oli ihan hyvä paikka.

Vielä kerran kiitos Johnny72:lle kaikista postauksista. Ne ovat olleet suuri apu meikäläiselle varsinkin kun olen ollut viikon päivät hiukkasen pimennossa.
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Pariisi, AccorHotels Arena, 11. ja 13.7., lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

^ Parempia vointeja ja jaksamista, ja parasta onnea huomisen lippuruljanssissa! Keskiviikkona on sitten vielä uusi mahdollisuus, jos tarvetta ilmenee. Ja hyvähän tätä infoa on ollut jakaa, kun sitä itse joka tapauksessa on kokenut tarvetta etsiä. ;)

Tänään AccorHotelsin presalessa ilmeisesti paras katsomolohko, jota oli kaupan, oli P, ja sitä olikin ilmeisesti aika runsaasti, ts. P:tä voi tässä vaiheessa olla jäljellä enää vähemmän. O-lohko ja iso rivinumero (päälle 20:n) olisi kyllä aika täysosumapaikka, ellei sitten tavoittele paikkaa lavan takana tai sivustalla. Itse päädyin M-lohkoon maanantaiksi, ja olen siihen aika tyytyväinen. Ja saattaa olla vähän niinkin, ettei Bercyn hallista kovin huonoja paikkoja edes löydy. Kaukaisimmatkin istumapaikat ovat ainakin yhtä lähellä kuin stadionkeikkojen parhaat katsomopaikat.
Avatar
Emmi
Jack Of All Trades
Viestit: 230
Liittynyt: 11.01.2013 12:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Pariisi, AccorHotels Arena, 11. ja 13.7., lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Istun h-hetkellä lentokoneessa eli en pääse tännekään huhuilemaan lippuja. Jos joku saa ylimääräisiä niin ostan 2 pittiä molemmille keikoille. Rahat maksan tilille heti tänään. Kiitos etukäteen jos joku nappaa tästä tämän ostoilmoituksen!
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Pariisi, AccorHotels Arena, 11. ja 13.7., lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Huomio, vielä yksi kenties tärkeäkin tieto, jota ei vielä täällä meillä ole sanottu!

Kun ostatte lippuja jollekulle muulle kuin itsellenne, ettekä ole aikeissa matkustaa keikalle tai käyttää samaa hallin sisäänkäyntiä (istumakatsomot ovat eri sisäänkäynnillä kuin kenttä+pitti), huomioikaa, että ainakin pdf-lipuissa lukee lippujen henkilökohtaisuudesta ja henkilöllisyystodistuspakosta pienellä präntillä näin (ja lukee muuten kotisivuillakin, kun e-lippuehtoja tarkemmin tutkii):
Ce billet n'est ni échangeable, ni remboursable. Il est personnel et incessible. Lors des contrôles à l'entrée du lieu de l'événement, une pièce d'identité officielle et en cours de validité avec photo pourra être demandée pour identifier l'acheteur des billets (passeport, permis de conduire, carte d'identité ou carte de séjour).
Suomeksi siis suunnilleen:
Tätä lippua ei voi vaihtaa tai palauttaa. Se on henkilökohtainen eikä siirrettävissä. Tapahtuman sisäänkäynnin tarkastuksissa voidaan kysyä virallista kuvallista henkilöllisyystodistusta lippujen ostajan tunnistamiseksi (passi, ajokortti, henkilökortti tai oleskelulupa).
Toistan vielä: tämä siis ainakin pdf-lippuja koskien, pahvilipuista en tiedä enempää, niissä voi olla tai olla olematta vastaava teksti. Enkä tiedä sitäkään, miten vakavastiotettava tämä pykälä oikeasti on (asiasta on pientä, jossain määrin erimielistä keskustelua BTX:n/GL:n palstoilla; muistettava kuitenkin on, että Pariisissa turvallisuusasiat ovat musiikkikeikoillakin juuri nyt aika herkkiä ja tosissaan otettavia, millä saattaa olla vaikutusta tähänkin). En tämän tiedon valossa itse välttämättä ostaisikaan pdf-lippuja toiselle, ellen olisi itsekin matkustamassa paikalle ja pystymässä kävelemään halliin sisään yhdessä lippujen lopullisen käyttäjän kanssa. Tässä viimeksi mainitussa tilanteessahan ongelmaa ei pitäisi voida mitenkään olla, kunhan ei vain ylitä ostorajoitusta.

Hieman ikävä ja hankala tieto siis tällä kertaa, mutta tuntui tärkeältä jakaa tämä viimeistään nyt, kun tämän päivän ja huomisen myyntiruljanssi ei ole vielä alkanut. Olkaa siis varoitetut!
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Pariisi, AccorHotels Arena, 11. ja 13.7., lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Accorhotels Arenan kautta tänään aamulla meilitse tullut presale-linkki tätä päivää varten, ei toimi vielä, johtaa toistaiseksi TicketMasterin pohjaa käyttävälle sivulle, josta pääsee vain näkemään, ettei myynti ole vielä alkanut:
http://billetterie.accorhotelsarena.com ... nif/368382
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Pariisi, AccorHotels Arena, 11. ja 13.7., lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Ja tämän pitäisi olla BTX-Fabricen tietojen mukaan pätevä linkki GDP:n presaleen (=sama sivu, joka meillä on ollut tiedossa jo kauan); linkki minua itseäni kiinnostavana 13.7.-keikan versiona, päivämäärän voi vaihtaa kätevästi valikosta:
https://www.gdp.fr/meeting/76335/bruce- ... 2016/19h30

Onnea matkaan kaikille sitä tarvitseville!
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Pariisi, AccorHotels Arena, 11. ja 13.7., lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

No nyt ainakin GDP:llä on jono...

Halliyhtiön presale-linkistä aukeava TM-sivusto ei vielä tarjoa mitään uutta.

EDIT: Ranskalainen jono on vähän erilainen kuin esim. Ticnetin ruotsalainen. Niillä on Pariisissa vajaan puolen minuutin Bruce-The River 2016-YouTube-mainosvideo pitkästyvien ajankuluksi. :)
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Pariisi, AccorHotels Arena, 11. ja 13.7., lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

PLEASE PLEASE WAIT ..
BRUCE SPRINGSTEEN THE SALE TO 10H
Once the open queue, you will be directly integrated into it.
You do not need to reload the page.

Integroidaan jonoon? Arvallako... :|
Vastaa Viestiin