Official Live Downloads

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: Verkosta ladattava virallinen materiaali

Viesti Kirjoittaja pesku »

Itse lasautin flacit muistitikulle ja kiinni vahvistimeen (Denon 2313). Jos vahvistin flac-tiedostot ymmärtää, niin on ainakin aika helppo tapa. Ihan hyvältä tuo kakkoskeikka minusta kuulostaa (menossa Spirit).
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Verkosta ladattava virallinen materiaali

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Blu ray- soittimista ainakin osa ymmärtänee flacceja. Flacin voi aina konvertoida mp3:ksi, mutta ei toisinpäin, joten itse ainakin ostaisin aina flac- version pienestä hintaerosta huolimatta, vaikka heti ei käyttöä olisikaan ilman konvertointia mp3:ksi.
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: Verkosta ladattava virallinen materiaali

Viesti Kirjoittaja mika »

Onko kenelläkään muulla ollut ongelmia ladata flacceja? Kaksi kertaa olen nyt yrittänyt ja molemmilla kerroilla lataaminen on edennyt 100%, kunnes tulee ilmoitus, että tätä tiedostoa ei voitu ladata palvelimesta.
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Verkosta ladattava virallinen materiaali

Viesti Kirjoittaja heikki o »

mika kirjoitti:Onko kenelläkään muulla ollut ongelmia ladata flacceja? Kaksi kertaa olen nyt yrittänyt ja molemmilla kerroilla lataaminen on edennyt 100%, kunnes tulee ilmoitus, että tätä tiedostoa ei voitu ladata palvelimesta.
Mikä selain ja käyttöjärjestelmä? Oletko koittanut toisella selaimella?
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: Verkosta ladattava virallinen materiaali

Viesti Kirjoittaja mika »

heikki o kirjoitti:
mika kirjoitti:Onko kenelläkään muulla ollut ongelmia ladata flacceja? Kaksi kertaa olen nyt yrittänyt ja molemmilla kerroilla lataaminen on edennyt 100%, kunnes tulee ilmoitus, että tätä tiedostoa ei voitu ladata palvelimesta.
Mikä selain ja käyttöjärjestelmä? Oletko koittanut toisella selaimella?
Win7 ja IE11. Kolme kertaa menin yrittämään ja näköjään oli lataukset rajoitettu siihen... v**tu
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Verkosta ladattava virallinen materiaali

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Oli näköjään ekassa latauksessani zip korruptoitunut Prove it:n kohdalta. Toinen lataus onnistui.
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Verkosta ladattava virallinen materiaali

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Nyt lähti kolmas Cape Town lataukseen. Saa nähdä onko äänen laatu pysynyt hyvänä.
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Verkosta ladattava virallinen materiaali

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Oikein hyvältä kuulosta tämäkin. Mitään rinnakkaisvertailuja en ole tehnyt, mutta ei tämä ainakaan huonontunut ole.
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Verkosta ladattava virallinen materiaali

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

heikki o kirjoitti:Oikein hyvältä kuulosta tämäkin. Mitään rinnakkaisvertailuja en ole tehnyt, mutta ei tämä ainakaan huonontunut ole.
Jaaha, ostoksille mentävä minunkin, ei kun lataamaan vaan, ja jonkun tunnin päästä kommentoimaan mielipidettä äänenlaadusta. 8-)
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: Verkosta ladattava virallinen materiaali

Viesti Kirjoittaja mika »

Cape Town kolmosen latasin kanssa ja juuri lähti WTCOOO kuunteluun. Tällä kertaa lautaus työkoneella ja hyvin onnistui heti ensimmäisellä yrittämällä.

Cape Town kakkosen epäonnistuneesta lautaksesta laitoin help deskiin palautetta heti sunnuntaina, mutta toistaiseksi sieltä ei ole vastattu mitään.
Vastaa Viestiin