Viestin kirjottamisen jälkeen ei siirry eteenpäin
Re: Viestin kirjottamisen jälkeen ei siirry eteenpäin
tapahtunut mulla myös useasti. Ruutu jää valkoiseksi mutta postaus silti onnistuu. Käyntän Moxillaa. Ei tuu mitään ilmoa tms.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
olisko niin että silloin kun lainaa edellistä postausta (jos on useita lainauksia) niin tuo tapahtuu?
esim tämän postauksessa tuli valkoinen ruutu.
testirane kirjoitti:KYLLÄ!Wendy kirjoitti:Naulan kantaan! Mulla ei ole mitään Turkua tai turkulaisia vastaan, mutta yhdyn edelliseen = täysin samaa mieltä.KaSTown kirjoitti:jjvirta kirjoitti:Tamperelaiselta pitkän linjan Bruce- ja Neil-fanilta saamastani sähköpostista :
Mikä on Brucen uran pohjanoteeraus? Soittaa Turussa.
Mikä on monta sataa vuotta vanhan Turun kaupungin historian kohokohta? Bruce Springsteenin saaminen sinne keikalle.
Kyllä mulla on jäänyt tyhjä sivu ilman lainauksiakin.
ok, mutta tuolla postauksella ainakin sain toistettua vian.heikki o kirjoitti:Kyllä mulla on jäänyt tyhjä sivu ilman lainauksiakin.
heikki o kirjoitti:Kyllä mulla on jäänyt tyhjä sivu ilman lainauksiakin.
Ongelma toistui aina kun lainasti tuota viestiä?
Muuten näiden raportointi voidaan toistaiseksi lopettaa. Paitsi jos:
- Ongelma on toistettavissa (eli tyhjä sivu tulee aina kun teen....)
- Saatte virheilmoituksen näkyviin. Jos mahdollista kopioikaa koko virhe minulle talteen. Jos olette esim mobiililla liikkeellä, niin olisi hyvä saada ainakin seuraavat tiedot: Tiedoston nimi (/tässä/on/unix/polku/TIEDOSTONNIMI.PHP) ja rivinumero millä rivillä vika on (in line XYZ).
Tämä on melko haastava vika saada korjattua nopeasti. Itselläni on pikku visio, missä vaiheessa tuo vika on tullut ja suunnitelmissa on korjata se seuraavan sivupäivityksen yhteydessä lähiaikoina. Sen verran testiä vaativa korjaus on, että mielelläni sen yhdistän tuohon seuraavaan päivitykseen - varsinkin kun virhe ei ole isommin haitallinen, ainoastaan ärsyttävä (eli viesti ei katoa bittiavaruuteen)
When I die I don’t want no part of heaven, I would not do heaven’s work well
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
Ja molemmissa Mac koneissani kanssa safarilla. iPhonessa toimii normaalisti.Aku kirjoitti:Ja iPhonen safarillaLuckyman63 kirjoitti:Ja sama juttu ChromellaTerontius kirjoitti:Kuin myös Firefoxilla.arttu kirjoitti:Tänään meni ruutu valkoiseksi ekan kerran. Selain Internet Explorer.
Mulla Chrome tekee tämän aina.
Edit: Just äsken se ei tehnyt
Edit2: Ei nytkään
Edit3: Ei nytkään. Kerron sitten, jos keksin jonkun logiikan.
Edit: Just äsken se ei tehnyt

Edit2: Ei nytkään

Edit3: Ei nytkään. Kerron sitten, jos keksin jonkun logiikan.
Testaanpa minäkin tätä.rane kirjoitti:esim tämän postauksessa tuli valkoinen ruutu.
testirane kirjoitti:KYLLÄ!Wendy kirjoitti:Naulan kantaan! Mulla ei ole mitään Turkua tai turkulaisia vastaan, mutta yhdyn edelliseen = täysin samaa mieltä.KaSTown kirjoitti:jjvirta kirjoitti:Tamperelaiselta pitkän linjan Bruce- ja Neil-fanilta saamastani sähköpostista :
Mikä on Brucen uran pohjanoteeraus? Soittaa Turussa.
Mikä on monta sataa vuotta vanhan Turun kaupungin historian kohokohta? Bruce Springsteenin saaminen sinne keikalle.
EDIT: Taas toimi. No, täytyy seurata, jos se on ketjukohtainen bugi.
Tänään 6:39 postattu viesti spekulaatioketjuun ja Android/opera -yhdistelmä teki valkoisen näytön ekaa kertaa. yksi lainaus.