ProveItAllNight kirjoitti:Soitettiinko viime vuonna Wrecking Ballia kertaakaan ennen We Take Care of Our Ownia? Nyt nimittäin näyttää siltä että noin tapahtui.
Ei ainakaan muistu mieleen. Onko varma, ettei ole vaan tippunut pois vahingossa?
Mä muistelisin, että jossain pamautettiin joku siihen väliin ainakin kerran, mutta en nyt muista missä. Täytyy tarkistaa.
Edit. Fenway kakkosella soitettiin Two Hearts WTCOO ja Wrecking Ballin välissä.
Onhan niiden välillä soitettu useinkin biisejä, mm. toissa päivänän Brisbanessa.
Lisäys: esimerkiksi Bergen #2:lla WTCOOO oli 2. biisi ja WB 5.
ProveItAllNight kirjoitti:Soitettiinko viime vuonna Wrecking Ballia kertaakaan ennen We Take Care of Our Ownia? Nyt nimittäin näyttää siltä että noin tapahtui.
Ei ainakaan muistu mieleen. Onko varma, ettei ole vaan tippunut pois vahingossa?
Mä muistelisin, että jossain pamautettiin joku siihen väliin ainakin kerran, mutta en nyt muista missä. Täytyy tarkistaa.
Mutta kyssärihän oli onko WB soitettu koskaan aikaisemmin ennen WTCOOOta.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Mutta kyssärihän oli onko WB soitettu koskaan aikaisemmin ennen WTCOOOta.
No niin olikin, mutta aloin vaan muisteleen onko noiden kahden välillä ollut minkäänasteisia poikkeuksia.
1. HIGH HOPES
2. The Promised Land
3. Wrecking Ball
4. Death To My Hometown
5. Out In The Street
6. My City of Ruins
7. Spirit In The Night
8. Incident on 57th Street