Nähdään siis SDF:llä.
Heikki voisi olla eri mieltä huilimisesta Disneylandissä. Sillä tais mennä siellä 13hteromk kirjoitti:Pariisissa ollaan, bussi-lento-bussi meiningillä. Koko päivän siihen saikin uhrattua. Me valutaan keikkamestoille vasta keikkapäivänä lounaan jälkeen, huominen pitää huilia ihan koko päivä (Disneylandissä). Viikonloppu meneekin sitten BrusBrus -merkeissä.
Nähdään siis SDF:llä.
KOLMAS!!! Olen kyllä kuullut puhuttavan niiden suuresta koosta... Kolme päivää pelkkää huilimistaheikki o kirjoitti:Kohta alkaa kolmas päivä Disneyssä. Eilen ei ollut ihan yhtä pitkä päivä kuin keskiviikkona, koska ei tätä vain jaksa.
Iltapäivällä varmaankin Pariisiin ja huomenna aika myöhään keikkapaikan suuntaan.
Siistiä. Olen kateellinen. Siis lapsillesiheikki o kirjoitti:Joo ollaan puiston hotellissa. Helpottaa kummasti käytännön elämää.
On täällä aikuisillakin ihan hauskaa.KaSTown kirjoitti:Siistiä. Olen kateellinen. Siis lapsillesiheikki o kirjoitti:Joo ollaan puiston hotellissa. Helpottaa kummasti käytännön elämää.Niillä lienee hauskaa.