tsmalmbe kirjoitti: 11.06.2025 23:08
Minulla on tästä sellainen versio, jossa toisella puolella on vahingossa painettu (jonkun) Santanan levyn puolikas. Muun muassa Black Magic Woman.
Kun levyn nuorena teininä ostin pääkaupungin levykaupasta ja kotiin maalle matkustin ja laitoin pyörimään, oli ihmetystä ja pettymystä ilmassa.
Lukee Santanan tiedot vai onko myös Santanan musiikki toisella puolella?
Minulla on tästä sellainen versio, jossa toisella puolella on vahingossa painettu (jonkun) Santanan levyn puolikas. Muun muassa Black Magic Woman.
Kun levyn nuorena teininä ostin pääkaupungin levykaupasta ja kotiin maalle matkustin ja laitoin pyörimään, oli ihmetystä ja pettymystä ilmassa.
Levy on ulkoasullisesti täysin Darkness, vinyylin etikettejä myöten, mutta B-puolelle on prässätty Santanan musiikkia.
Levy on ulkoasullisesti täysin Darkness, vinyylin etikettejä myöten, mutta B-puolelle on prässätty Santanan musiikkia.
Melkoinen harvinaisuus. Vitriiniin sinne mikä se Springsteenin arkistot omaavan yliopiston nimi nyt olikaan mut sinne aulaan, heh.
Se pysynee omassa vitriinissä täällä kotona. Joku muu saa sitten ratkaista sen ja monen muun tavaran kohtalon joku päivä. Sitähän ei oikein voi ihmetellä ja ihaillakaan, ellei nyt sitten satu tykkäämään Carloksen soitannasta (minä tykkään tietysti, mutta kuuntelen ihan suosiolla sitä Spotifystä).
Tämä nyt vaan liittyi jotenkin ohuesti ketjun aiheseen, ei tämä liene virheenä mitenkään ennenkuulumaton, mutta varmasti juuri tämä yhdistelmä voi olla harvinainen.
Minusta tämä on aivan loistava juttu. Rock'n'rollaattori-tarina baariin ja seniorikotiin. Jos beepuolen soittaisi takaperin, se ei olisi Santanaa vaan itse Saata...
Thank you for sharing.