Kiertue 2024

Keskustelua vuoden 2024 kiertueesta
Toni
Born To Run
Viestit: 9
Liittynyt: 21.01.2013 8:25

Re: Kiertue 2024

Viesti Kirjoittaja Toni »

Hieman tuossa alkoi kuumottelemaan ottaa kolmaskin keikka ohjelmistoon Helsingin ja Madridin lisäksi. Onko kokemuksia Prahan keikkapaikasta mikä lienee siis lentokentällä? Jotenkin nuo puistot ja lentokentät eivät keikkapaikkana enää iske. Kokemuksia on viime kesältä Ferrarasta ja Herningistä vuosien takaa. Prahaan ainakin näyttäisi lippuja olevan vielä rutkasti tarjolla niin sillä se houkuttelisi.
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kiertue 2024

Viesti Kirjoittaja Ile »

Ei mitään käsitystä keikkapaikasta. Oman kokemuksen perusteella puistot ja kentät ovat nihkeitä keikkapaikkoja, mutta Praha on kaupunkina aivan ihana. Jos kaupunki on kokematta, niin kannattaa harkita vakavasti, vaikka keikkapaikka olisikin b-kategoriaa.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Toni
Born To Run
Viestit: 9
Liittynyt: 21.01.2013 8:25

Re: Kiertue 2024

Viesti Kirjoittaja Toni »

Sehän siinä on että Praha olisi kiva kokea mutta keikkapaikka hiertää vastaan :D.
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2993
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiertue 2024

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Bow jätti Prahan väliin juuri keikkakentän takia ja palaa Dubliniin, tosi eri mestaan kuin viime vuonna. Lähden mukaan.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1089
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: Kiertue 2024

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Olin katsomassa Rollareita tuolla samalla pellolla Prahassa 2018. Olihan se aika kuppainen mesta. Metron päättärille ja sieltä vähän kävelyä. Toki jos lippu on etukentällä, ei niin paha, mutta fasiliteetit kyllä jätti toivomisen varaa.

Mutta kuten Ile sanoi, Praha on kaupunkina hieno.
Toni
Born To Run
Viestit: 9
Liittynyt: 21.01.2013 8:25

Re: Kiertue 2024

Viesti Kirjoittaja Toni »

Youngstown kirjoitti: 09.12.2023 22:31 Olin katsomassa Rollareita tuolla samalla pellolla Prahassa 2018. Olihan se aika kuppainen mesta. Metron päättärille ja sieltä vähän kävelyä. Toki jos lippu on etukentällä, ei niin paha, mutta fasiliteetit kyllä jätti toivomisen varaa.

Mutta kuten Ile sanoi, Praha on kaupunkina hieno.
Kiitos. Taidan ottaa turistireissun sitten toisena ajankohtana ja tutkiskella muita keikkapaikkoja.
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1089
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: Kiertue 2024

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Se on viisasta.
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: Kiertue 2024

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

APUVA, Italian lippukuvioista enemmän tietävät.
Realisoitui tuossa juuri, että olen sitten mennyt valitsemaan Milanon osalta kotiin toimitettavat liput...Onko kellään faktatietoa tai edes jotain mutua siitä kuinka paljon aikaisemmin lähettävät nuo liput?

TicetOne.It:n kanssa olen tässä pallotellut maileja ja ainoa mitä olen saanut irti on se, että EI voida vaihtaa enää toimitustavaksi e-lippua.... Eivät tiedä tarkkaan milloin liput on Suomessa. Toimitusosoitteen voisivat kyllä vaihtaa, mutta siinä on tietysti se pikkuongelma että he eivät tiedä milloin liput toimitetaan ja minulla ei ole itsellänikään hajua missäpäin Eurooppaa mopoilemme minäkin päivänä....

Joo, ja kyllä harmittaa kun huomasin täpänneeni väärän toimitustavan... No, lieventävänä asianhaarana pidän lippupaniikkia ja sitä että jotenkin kesken lipunhankinnan onnistuin vaihtamaan kielen englannista italiaksi. Eli yllättävää on se, että mulla on edos jotkut liput tulossa....
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2077
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kiertue 2024

Viesti Kirjoittaja kekko »

Päivänsäde kirjoitti: 07.02.2024 14:09 APUVA, Italian lippukuvioista enemmän tietävät.
Realisoitui tuossa juuri, että olen sitten mennyt valitsemaan Milanon osalta kotiin toimitettavat liput...Onko kellään faktatietoa tai edes jotain mutua siitä kuinka paljon aikaisemmin lähettävät nuo liput?

TicetOne.It:n kanssa olen tässä pallotellut maileja ja ainoa mitä olen saanut irti on se, että EI voida vaihtaa enää toimitustavaksi e-lippua.... Eivät tiedä tarkkaan milloin liput on Suomessa. Toimitusosoitteen voisivat kyllä vaihtaa, mutta siinä on tietysti se pikkuongelma että he eivät tiedä milloin liput toimitetaan ja minulla ei ole itsellänikään hajua missäpäin Eurooppaa mopoilemme minäkin päivänä....

Joo, ja kyllä harmittaa kun huomasin täpänneeni väärän toimitustavan... No, lieventävänä asianhaarana pidän lippupaniikkia ja sitä että jotenkin kesken lipunhankinnan onnistuin vaihtamaan kielen englannista italiaksi. Eli yllättävää on se, että mulla on edos jotkut liput tulossa....
Viime kesän osalta ei ole tietoa, kun silloin itsellä oli mobiililippu. Mutta 2012 oli kotiin toimitettava lippu, ja se tuli oikein hyvissä ajoin silloin. Toivottovasti teillekin liput tulevat ajoissa.

Italia on tietty Italia, mutta toisinaan sielläkin jotkin asiat toimivat.

Aikoinaan toisessa maassa mulla katosi lippu. Silloin sanoivat, että jos olisi vaikka kuva lipusta tai muu todiste, että lippu on minun, olisivat pystyneet kirjoittamaan uuden lipun. No, ei ollut todistetta joten ostin uuden lipun paremmalta paikalta.
It ain't no sin to be glad you're alive
Lasse
Lucky Man
Viestit: 487
Liittynyt: 11.01.2013 11:10

Re: Kiertue 2024

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Päivänsäde kirjoitti: 07.02.2024 14:09 APUVA, Italian lippukuvioista enemmän tietävät.
Realisoitui tuossa juuri, että olen sitten mennyt valitsemaan Milanon osalta kotiin toimitettavat liput...Onko kellään faktatietoa tai edes jotain mutua siitä kuinka paljon aikaisemmin lähettävät nuo liput?

TicetOne.It:n kanssa olen tässä pallotellut maileja ja ainoa mitä olen saanut irti on se, että EI voida vaihtaa enää toimitustavaksi e-lippua.... Eivät tiedä tarkkaan milloin liput on Suomessa. Toimitusosoitteen voisivat kyllä vaihtaa, mutta siinä on tietysti se pikkuongelma että he eivät tiedä milloin liput toimitetaan ja minulla ei ole itsellänikään hajua missäpäin Eurooppaa mopoilemme minäkin päivänä....

Joo, ja kyllä harmittaa kun huomasin täpänneeni väärän toimitustavan... No, lieventävänä asianhaarana pidän lippupaniikkia ja sitä että jotenkin kesken lipunhankinnan onnistuin vaihtamaan kielen englannista italiaksi. Eli yllättävää on se, että mulla on edos jotkut liput tulossa....
21.5.2023 Rooman keikalle Ticketonen kautta ostettu lippu tuli DHL:n toimittamana kuukauden päästä ostosta eli kesäkuussa 2022.
Viulut soittaa tiitaa tiitaa
Vastaa Viestiin