28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Keskustelua vuoden 2023 kiertueesta
hesalmi2
Born To Run
Viestit: 7
Liittynyt: 17.04.2023 22:52

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja hesalmi2 »

Tervehdys kaikille!

Tuolla toisessa ketjussa pyydettiin ennakko tunnelmia keikalle, niin täältä pesee :D

Kun aikanaan kahdesta syövästä toivuttuani pyrin tanssimaan Brucen kanssa lavalla Etelä-Afrikassa, niin THL foorumi seurasi, tuki ja kannusti hienosti. Se johti sitten toivottuun lopputulokseen. Iso kiitos vielä siitä!

Meikäläisen elämä tuntuu tahtomattani menemään niin, että ei Brucen rundia ilman traumaa, joten tämän 2023 rundin taustastoori on sitten tässä:

Olen ollut Springsteen -fani 35 vuotta ja laittanut siihen aika paljon resursseja. Selvittyäni kahdesta syövästä matkustin 2013 Etelä-Afrikkaan keikalle ja tanssin lavalla hänen kanssaan. Koska se lavalla tanssiminen nyt oli ollut unelmani 18-vuotiaasta alkaen, jolloin näin Brucen Tukholmassa. Ja Cape Townissa kyltissä teksti "I survived 2 cancers and travelled 6279 miles just do dance with you" toimi. Tämän lisäksi olen valokuvannut häntä 18 keikalla ja kerännyt Brucen ja kaikkien E Street -yhtyeen jäsenten nimmarit (yhdessä tuolloin 10-vuotiaan poikani kanssa) Big Man -elämäkertaan, jonka ostin Oslon keikan yhteydessä. Olen ollut Carrin ja Landaun kanssa Broadwaylla backstagella ja siinä yhteydessä antanut heille kirjan, joka oli osa Bruce fanius tutkimustani. Olen kirjoittanut vertaisarvioidun, tiedelehdessä julkaistun tutkimuksen hänen faneistaan. Aika paljon on tullut rahaa, aikaa ja muita resursseja laitettua tähän ihanaan faniuteen.

Vuonna 2021 opin, että jos päätät olla ns. hankala ihminen avioerossa, voit väittää, että exäsi tärkeimmät henkilökohtaiset tavarat ovat mukamas tosiasiallisesti sinun. Näin kävi minulle. Menetin lähes kaikki valokuvajulisteeni (siis itse ottamistani ja kehystämistäni valokuvista) ja Big Man -kirjan, koska avioeron erotteluprosessissa pesänjakajalle väitettiin, etteivät ne ole minun. Ei auttanut se, että minulla oli valokuvia, joissa minä ja poikani keräämme nimmareita Turussa hotellissa kirjaan ja poikani antama kirjallinen todistus asiasta. Ei auttanut se, että tekijänoikeuslaissa todetaan selvästi, että valokuvajulisteet ovat sen, joka on ne ottanut. Asiasta väittely kolmen asianajajan kanssa kesti yli kaksi vuotta ja maksoi minulle tuhansia euroja. Noin puoli vuotta sitten luovutin. Minulta jäi saamatta muutakin henkilökohtaista irtainta, mutta Big Man kirja nimmareineen taisi olla viimeinen irtain esineeni, josta luovuin. ”Jos tällainen avioerokäyttäytyminen tekee sinut onnelliseksi, pidä ne”, ajattelin exästäni (jolla ei siis ole minkäänlaista Springsteen fanius historiaa taustallaan). Päätin katsoa tulevaisuuteen ja yrittää löytää voimaa itsestäni jotenkin korjata tilanne. Olin kuitenkin saanut ostettua liput kumpaankin Barcelonan keikalle pittiin.

Tällä taustalla olen tulossa Barcelonaan perjantaina. Uusi, kirjakaupasta tilattu Big Man -kirja on mukanani. Olen varannut huoneen hotellista, jossa Bruce käsittääkseni asustaa. Minulla on mukanani myös kymmenen kopiota tiede artikkelistani. Samoin ylioppilashattuni (koska on vappu). Kysyin nyt jo 20-vuotiaalta pojaltani, josko hän lähtisi mukaani taas uuteen nimmarijahtiin, mutta hän vastasi "äiti, Turun kauppakorkean vappu kestää kolme viikkoa, en mä voi".

Ei se mitään. Minulla on suunnitelma. Siihen ei kuulu pitti jonottaminen tällä kertaa. Katsotaan kuinka käy. Pidän teidät ajan tasalla. Pitäkää peukut pystyssä 😉 Nähdään pian :D
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1089
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Ylioppilaslakki pitää nimenomaan olla päässä, jos keikka on vappuaattona! Näin toimin itse vappuaattona 2013 Oslossa.

Ja peukut pystyyn.
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja JaSu »

hesalmi2 kirjoitti: 24.04.2023 23:25 Tervehdys kaikille!

Tuolla toisessa ketjussa pyydettiin ennakko tunnelmia keikalle, niin täältä pesee :D

Kun aikanaan kahdesta syövästä toivuttuani pyrin tanssimaan Brucen kanssa lavalla Etelä-Afrikassa, niin THL foorumi seurasi, tuki ja kannusti hienosti. Se johti sitten toivottuun lopputulokseen. Iso kiitos vielä siitä!

Meikäläisen elämä tuntuu tahtomattani menemään niin, että ei Brucen rundia ilman traumaa, joten tämän 2023 rundin taustastoori on sitten tässä:

Olen ollut Springsteen -fani 35 vuotta ja laittanut siihen aika paljon resursseja. Selvittyäni kahdesta syövästä matkustin 2013 Etelä-Afrikkaan keikalle ja tanssin lavalla hänen kanssaan. Koska se lavalla tanssiminen nyt oli ollut unelmani 18-vuotiaasta alkaen, jolloin näin Brucen Tukholmassa. Ja Cape Townissa kyltissä teksti "I survived 2 cancers and travelled 6279 miles just do dance with you" toimi. Tämän lisäksi olen valokuvannut häntä 18 keikalla ja kerännyt Brucen ja kaikkien E Street -yhtyeen jäsenten nimmarit (yhdessä tuolloin 10-vuotiaan poikani kanssa) Big Man -elämäkertaan, jonka ostin Oslon keikan yhteydessä. Olen ollut Carrin ja Landaun kanssa Broadwaylla backstagella ja siinä yhteydessä antanut heille kirjan, joka oli osa Bruce fanius tutkimustani. Olen kirjoittanut vertaisarvioidun, tiedelehdessä julkaistun tutkimuksen hänen faneistaan. Aika paljon on tullut rahaa, aikaa ja muita resursseja laitettua tähän ihanaan faniuteen.

Vuonna 2021 opin, että jos päätät olla ns. hankala ihminen avioerossa, voit väittää, että exäsi tärkeimmät henkilökohtaiset tavarat ovat mukamas tosiasiallisesti sinun. Näin kävi minulle. Menetin lähes kaikki valokuvajulisteeni (siis itse ottamistani ja kehystämistäni valokuvista) ja Big Man -kirjan, koska avioeron erotteluprosessissa pesänjakajalle väitettiin, etteivät ne ole minun. Ei auttanut se, että minulla oli valokuvia, joissa minä ja poikani keräämme nimmareita Turussa hotellissa kirjaan ja poikani antama kirjallinen todistus asiasta. Ei auttanut se, että tekijänoikeuslaissa todetaan selvästi, että valokuvajulisteet ovat sen, joka on ne ottanut. Asiasta väittely kolmen asianajajan kanssa kesti yli kaksi vuotta ja maksoi minulle tuhansia euroja. Noin puoli vuotta sitten luovutin. Minulta jäi saamatta muutakin henkilökohtaista irtainta, mutta Big Man kirja nimmareineen taisi olla viimeinen irtain esineeni, josta luovuin. ”Jos tällainen avioerokäyttäytyminen tekee sinut onnelliseksi, pidä ne”, ajattelin exästäni (jolla ei siis ole minkäänlaista Springsteen fanius historiaa taustallaan). Päätin katsoa tulevaisuuteen ja yrittää löytää voimaa itsestäni jotenkin korjata tilanne. Olin kuitenkin saanut ostettua liput kumpaankin Barcelonan keikalle pittiin.

Tällä taustalla olen tulossa Barcelonaan perjantaina. Uusi, kirjakaupasta tilattu Big Man -kirja on mukanani. Olen varannut huoneen hotellista, jossa Bruce käsittääkseni asustaa. Minulla on mukanani myös kymmenen kopiota tiede artikkelistani. Samoin ylioppilashattuni (koska on vappu). Kysyin nyt jo 20-vuotiaalta pojaltani, josko hän lähtisi mukaani taas uuteen nimmarijahtiin, mutta hän vastasi "äiti, Turun kauppakorkean vappu kestää kolme viikkoa, en mä voi".

Ei se mitään. Minulla on suunnitelma. Siihen ei kuulu pitti jonottaminen tällä kertaa. Katsotaan kuinka käy. Pidän teidät ajan tasalla. Pitäkää peukut pystyssä 😉 Nähdään pian :D
Mitä vittua, ei kukaan voi noin mulkku olla?!? Näköjään voi. Kusipäisyyden huippu on selvillä. Hauskaa keikkaa!
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Miia
Born To Run
Viestit: 44
Liittynyt: 11.05.2013 22:29

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Miia »

Tällainen uutinen löytyi. Missasin eilen sopivasti mainitut ajat. Eli aamulla 7-9, iltapäivällä 14-16 ja illalla 19-21.

https://www.elnacional.cat/es/confidenc ... 2_amp.html
Jukka K
Jack Of All Trades
Viestit: 214
Liittynyt: 12.01.2013 11:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Jukka K »

El Pais:

Barack Obama viaja a Barcelona para asistir este viernes al concierto de Bruce Springsteen

https://elpais.com/espana/catalunya/202 ... steen.html

Tulisko turvamiesten kaa ihan pittiin, hah? No jos tää pitää paikkansa niin kummallista miten tämä on vuotanut ennakkoon, sillä onhan se turvallisuusriski kuitenkin kun Obama entisten töidensä takia on yhä niin monella tappolistalla ja tässä on monta päivää aikaa perjantaihin ("viernes").


Mutta jos tämä pitää paikkansa niin jännä kyllä nähdä tuleeko jotain spesiaalia lavallekin asti ja jos niin mitä. Obamalla oma toivekyltti ja sen kanssa vierailu lavalle?!
Miia
Born To Run
Viestit: 44
Liittynyt: 11.05.2013 22:29

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Miia »

Numeroita jaetaan Jardí d'Aclimatació:ssa, ison kellon luona Avinguda de I'Estadi -tien varrella. Tällä hetkellä nimenhuudot klo 9, 14 ja 21. Huhu on miesporukasta, joka pe laittaisi pystyyn jonon sunnuntain keikkaa varten. Sanoivat numeronjakopaikalla, että tämä tosiaan vasta huhu ja onkivat lisää tietoa. Alle sadassa mennään numeroissa.
Riku
Photographer
Viestit: 846
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Riku »

Matkalla ollaan. Ensimmäinen pysähdys HEL. Illalla Barcelonassa. Nämä keikat vedetään turistina. Jonossa käydään ehkä vaan moikkaamassa tuttuja. Toivottavasti Barack Obama on pitissä meidän vieressä 😀. Jos törmäätte kaupungilla meihin / meidän THL-paitoihin niin tulkaahan moikkaamaan.
Eva17
Growin' Up
Viestit: 89
Liittynyt: 15.03.2013 22:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Eva17 »

Barcelonassa to aamupäivällä. Onpas jännää taas mennä keikoille! En ollut asiaa ajatellut mutta kun esimmäinen Bruce-keikkani oli 11.5.1993 Estadi Olimpicilla niin aika lähelle menee 30 v juhlakeikka :). Muutama keikka mahtunut tähän väliin mutta edelleen muistan kun kävelin kotiinpäin Better Daysin tahtiin, oi niitä aikoja!
Lenamaximina
Born To Run
Viestit: 25
Liittynyt: 27.05.2022 22:49

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Lenamaximina »

Hesalmi2, hyvää konserttia ja tsemppiä nimmarmetsästyksen kanssa! Kiitos muistutuksesta, ylioppilaslakki nyt kapsäkissä! Huomenna 17.05 Finskillä Barceloonaan. Lentokentältä suoraan taksilla numeroa hakemaan, jos jollakin sama lento ja sama pläni, sanokaa hep, niin jaetaan vaikkapa taksi (meitä 2 henk.).
Miia
Born To Run
Viestit: 44
Liittynyt: 11.05.2013 22:29

Re: 28.4. & 30.4. Barcelona - Estadi Olimpic Lluis Companys

Viesti Kirjoittaja Miia »

Nimenhuudot tänään 8, 14, 20 ja paikalla päivystäjät noiden aikojen välissä. Aikamoista jumppaa tämä jonottamimen on kaikkine mäkineen, mutta tässä miljöössä kelpaa kulkea :)
Vastaa Viestiin