UUSI SOOLOALBUMI

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 890
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Bruce kun ei ole liiemmin levyn kansilla koreillut, niin kyllähän tämä Western Stars menee heittämällä hänen hienoimpien kansiensa joukkoon.
Take 'Em As They Come
Avatar
Terontius
Factory
Viestit: 519
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja Terontius »

Olen erilainen nuori ja pidin tästä. Uutta brucemusaa on aina kiva kuulla.

Itse en usko soolokiertueeseen. Veikkailisin BITUSA boksia joulumarkkinoille ja siitä sitten kiertuetta. Siitä olisikin kiva lukea valituksia, että BITUSA biisejä ei soiteta tarpeeksi. :D
He travels fastest who travels alone.
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Minä kanssa tykkäsin tästä ja mielenkiinnolla odotan myös levyä. Itsekkäistä syistä toivon, ettei tule kiertuetta tänä vuonna vaan vasta Bitusa boxin jälkeen.
You´ll never walk alone
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja mrk »

Ihan ok. Jotenkin pelkäsin pahempaa niiden vuosia velloneiden huhujen perusteella - "lännenmusiikkia, jousiryhmällä ja mariachi-meingillä höystettynä". Outlaw Pete goes Mehico, mutta sixties-poppis-jouset taustalla.
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Täytyy sanoa, että tykkään tästä uudesta singlestä enemmän ja enemmän joka kuuntelukerralla. Ehkä sitten sopii taas kerran omaan elämään ja elämäntilanteeseen turhankin hyvin, mutta mä oon myyty!
I got a song to sing, keep me out of the cold
ProveItAllNight
Downbound Train
Viestit: 1012
Liittynyt: 11.01.2013 16:30

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja ProveItAllNight »

Uutta julkaisua on Brucelta odotettu pitkään ja Hello Sunshine oli positiviinen yllätys. Kappaleessa on hieno tunnelma ja tuotanto jousineen tukee sen kulkua upeasti. Hello Sunshinen julkaisu sai taas pienen tauon jälkeen kuuntelemaan Brucea enemmän. Osittain siihen vaikutti myös Turun keikkojen vuosipäivät, jotka sattuivat osumaan vielä samoille viikonpäivillekin kuin keikat kuusi vuotta sitten. Odotan kokopitkää kyllä innolla. Tuskin se yhtä hyvä on kuin Born to Run, mutta en sitä odotakaan. Se on mielestäni hieman epäreilua, että pitkän linjan artistien uutta tuotantoa aletaan heti verrata heidän vuosikymmeniä vanhoihin teoksiinsa, joihin kuulijoilla on tunneside.
"So walk tall or baby don't walk at all"

7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2990
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Hyvä loppukaneetti!
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4919
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Rimanhan voi jokaine asettaa haluamallee korkeurelle ihan oman miäiltymykse mukaa ,siihehä saattaa vaikuttaa jopa semmone seikka ku onks Brucee tullu kuunneltua/katteltua vuaresta 1975 vai onko startti tapahtunu 1985 vai vasta 2000-luvulla :?
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Franky
Jack Of All Trades
Viestit: 245
Liittynyt: 22.03.2013 0:15
Paikkakunta: Somewhere across the Canadian border

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja Franky »

No, itse kuitenkin kaipaisin sitä, että tekstit olisivat jotenkin relevantteja ja puhuttelevia. Sävellykset voisivat olla ihan yhtä hyviä kuin vanhatkin, mikäänhän ei sitä estä. Parilla ekalla kuuntelulla itselle biisi jätti vähän jotenkin pliisun vaikutelman.

"there's a darkness in this town that's got us too" versus "hello sunshine, won't you stay" toki kertoo jotain, mutta ei vielä oikein päässyt tekstiin "sisälle".

Eli aikuisista aiheista vaikka kirjoittaisikin ja toivottavasti kirjoittaakin, mutta relevantisti ja puhuttelevasti. Vielä ei tullut sellaista fiilistä tuosta tekstistä.
"Me and Franky laughin' and drinkin' nothin' feels better than blood on blood"
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2990
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Joo, tämän raidan musiikkityyli on mikä on, mutta kunnon sanoituksia kaipaan minäkin tulevalle levylle. Koskettavia tarinoita kuin leffoja tai novelleja. Sen äijä osaa.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Vastaa Viestiin