Loose Ends Podcast

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Kiitos taas upeasta jutusta. Edelleen vähän katkera kun en päässyt tänne. Majoituskin oli jo varattu ja lipunkin olisin saanut :evil:
You´ll never walk alone
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

KILKENNYYY!!! Me lähdimme Kilkennystä, mutta Kilkenny ei taida koskaan lähteä meistä.

Olisin periaatteessa voinut kuunnella tämän iltapäivällä duunissa, mutta onneksi tajusin, että avokonttorissa ihmisten keskellä ei ehkä kannata, vaan säästin tämän iltaan asti. Ihan hyvä, nenäliinaa tarvittiin pariin kertaan kunnolla muistojen ja Kekon ja Ilen pohdintojen takia. Kiitos tästäkin jaksosta ja paluusta silloisin tunnelmiin.

Mutta hei, eihän se mikään Lidl ollut vaan ALDI! We'll meet 'neath that giant Aldi sign. Ekana iltana meidän autokunnan (olin siis samassa autossa kuin Ile) auto tosiaan oli sen parkkiksella, mutta koska poislähtiessä oli pieniä, noh, ongelmia (kuten että paikan ainoan ulosajotien puomi olikin mennyt kiinni), auto jätettiin seuraavana iltana jollekin random-kadulle vähän eri suunnalle. Meidän porukka ei käyttänyt niitä "laillisia parkkiksia" kumpanakaan iltana vaan haki parkit lähempää. En muuten ollut tiennyt mitään hallista, jossa oli telttoja, ennen kuin nyt. Ja seuraavaksi taidan siirtyä lukemaan vanhat keikkarapsani, vaikka perinteisesti luen ne vain Kilkennyn keikkojen vuosipäivänä.

(Ai niin, mä olen miettinyt teille kaikenlaisia ehdotuksia haastateltavista ja sensemmoista, mut mä laitan vaikka Ilelle mesen kautta. Jos te vielä jaksatte jatkaa näitä. Toivottavasti jaksatte, me likes.)
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja kekko »

Liisa S kirjoitti: 07.03.2018 20:51 (Ai niin, mä olen miettinyt teille kaikenlaisia ehdotuksia haastateltavista ja sensemmoista, mut mä laitan vaikka Ilelle mesen kautta. Jos te vielä jaksatte jatkaa näitä. Toivottavasti jaksatte, me likes.)
Otamme mielellämme vastaan niin palautetta kuin ehdotuksia aiheista ja vieraista ja mistä vaan.
Ja kyllä me jaksamme.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja Ile »

kekko kirjoitti: 07.03.2018 22:06
Liisa S kirjoitti: 07.03.2018 20:51 (Ai niin, mä olen miettinyt teille kaikenlaisia ehdotuksia haastateltavista ja sensemmoista, mut mä laitan vaikka Ilelle mesen kautta. Jos te vielä jaksatte jatkaa näitä. Toivottavasti jaksatte, me likes.)
Otamme mielellämme vastaan niin palautetta kuin ehdotuksia aiheista ja vieraista ja mistä vaan.
Ja kyllä me jaksamme.
Just started...we got another seven shows in us.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja Janey »

^ Mahtavaa, me likes myös kuin hullu puurosta!

Tämän Kilkenny-jakson taidan kyllä varmuuden vuoksi jättää kuuntelematta. Meidän kaksikon toinen puolisko yritti saada allekirjoittanutta lähtemään mukaansa näille keikoille ja vähän asiaa harkitsinkin, mutta päätin sitten jättää väliin. En halua ainakaan vielä tietää mitään, mikä saisi katumaan päätöstä.
It's Bo... boycott time!
Avatar
Laukku
Downbound Train
Viestit: 1007
Liittynyt: 10.01.2013 15:56
Paikkakunta: Tampereen seutu

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja Laukku »

Näitä on ihan huippua kuunnella! Kilkenny-jaksoa kuunnellessa palautui itselle elävästi mieleen tokan illan settilistavalvojaiset: odotus, että soitetataanko kakkoskeikalla paikalle saapunut kylttibiisi ja se kun Circus sitten tuli :)
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Elävästi tulee mieleen miten useamman kerran olin katsellut lentoliput valmiiksi ja elätellyt toivetta Kilkenyn reissusta. Ei sitten vaan onnistunut sillä kertaa. Mutta kyllähän tämäkin juttu taas vahvistaa sitä, että kiertueen päätöskeikalle vaan pitää mennä, vaikka mikä olisi.
Toivottavasti saadaan vielä mahdollisuus Keski-Euroopan mäkiviikoille...
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja Ile »

Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja Janey »

Kiitos jälleen turinoinnista!

Mahtavaa, että käytte läpi Brucen tuotantoa! Hyvä valinta aloittaa siitä heikoimmasta lätystä, siitä on sitten suunta ylöspäin. Sanoituksille valtavan painoarvon antavana trampina en voi kuin kompata Ileä siinä, että WOAD:n geneeriset sanoitukset jättää kylmäksi. Poikkeuksena tietysti varsinkin The Wrestler ja The Last Carnival.
It's Bo... boycott time!
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4920
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: Loose Ends Podcast

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Kesälomako ? ;) 8-)
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Vastaa Viestiin