Kiertueen loppuosa näyttää taas melko summittaisesti heitellyltä ympäri Eurooppaa, hetken jo uskoin, että kiertue etenisi jotenkin loogisesti maasta toiseen

Mä ilmottaudun yöhengailijaksi. Heinäkuun Göteborgin reissun matkustussuunnitelma on auki, mutta tarkoituksena on reissata ilman hotelleja.Liisa S kirjoitti:Merja, eikös mennä nukkumaan (siis valvomaan...) lentokentälle, ja senkun lähdetään? Tai emmä tiijä, nimittäin retkikunta Laukku & Liisa just on hengannut Scyscannerissä tunnin verran ja hankkinut menolennot Berliiniin ja hotellikin on jo 2 yöksi. Keikkakuume on juuri nyt aika korkealla!
Ile kirjoitti:Mä ilmottaudun yöhengailijaksi. Heinäkuun Göteborgin reissun matkustussuunnitelma on auki, mutta tarkoituksena on reissata ilman hotelleja.Liisa S kirjoitti:Merja, eikös mennä nukkumaan (siis valvomaan...) lentokentälle, ja senkun lähdetään? Tai emmä tiijä, nimittäin retkikunta Laukku & Liisa just on hengannut Scyscannerissä tunnin verran ja hankkinut menolennot Berliiniin ja hotellikin on jo 2 yöksi. Keikkakuume on juuri nyt aika korkealla!
On muuten aivan helvetin perseestä tuo mesta. Keskellä ei mitään ja matkaa saa tehdä joka suunnasta. Missään pitäjässä ei jurrisia ihmisiä niin paljon kuin Tanskan Horsensissa. Ja keikkapitäjiä on tullut nähtyä aika paljon (127 Maidenin keikkaa nähtynä).rane kirjoitti:Jep, futis areena:Sonny kirjoitti:Casa arena Horsens vetää yli 30k katsojaa keikoilla... Suomen pikku-jäähallit taitaa olla pois laskuista.
Madonna @2006: "the biggest concert on Horsens, with 85,232 fans in attendance"
Mä ehkä hei kans... jos vaan lippu irtoo...kekko kirjoitti:Ile kirjoitti:Mä ilmottaudun yöhengailijaksi. Heinäkuun Göteborgin reissun matkustussuunnitelma on auki, mutta tarkoituksena on reissata ilman hotelleja.Liisa S kirjoitti:Merja, eikös mennä nukkumaan (siis valvomaan...) lentokentälle, ja senkun lähdetään? Tai emmä tiijä, nimittäin retkikunta Laukku & Liisa just on hengannut Scyscannerissä tunnin verran ja hankkinut menolennot Berliiniin ja hotellikin on jo 2 yöksi. Keikkakuume on juuri nyt aika korkealla!
Hmmmm... siitähän se ajatus sitten lähti. Taidan liittyä Ilen yöhengailuseuraksi.