Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - Lipunostoketju

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Riku
Photographer
Viestit: 841
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - Lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Riku »

Voisiko joku ostaa mulle kaksi lippua Parkenille?
Järjestyksessä:
FOS
GA
ihan mikä vaan kunhan on "in the building"
Mä en pääse itse ostoksille tällä viikolla ollenkaan.
Ensimmäinen joka saa mulle liput kuittaa tähän ketjuun niin muiden ei tarvitse ostaa ylimääräisiä.
Maksan kuitenkin kaikki liput, jos joku ostaa ns. ylimääräisiä.
Rahat saatte multa 8.3. kun palaan reissusta.
Jos kiire niin voin yrittää päästä netin ääreen aiemminkin.
Kännykkäkin on katveessa tämän viikon keskiviikkoaamusta ensi viikon tiistai-iltaan. :)
Kiitos avusta!
Hansu
Growin' Up
Viestit: 76
Liittynyt: 21.04.2013 11:58

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Hansu »

Yritetään :)
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Minä myös ilmoittaudun Köpikseen halajavaksi, ja ylimääräisten lippujen jahtaajaksi jos Hansu ei pääse heittämällä läpi. Oma tarve on siis yksi GA (mutta in da building kelpaa, jos muuta ei ole tyrkyllä), ja mun luottokortti antaa myöten ostaa ylimääräisiä lippuja.

En vielä tiedä kuinka tehokkaasti pystyn itse yrittämään ostoa torstaina. Duunissa on netti, mutta kaiken maailman häiriötä enkä vielä ole saanut aikaiseksi pyytää torstaita vapaaksi - mutta siihen saatan päätyä. Tai menen aamulla aikaisin muutamaksi tunniksi duuniin, mutta tulen takaisin kotiin jo yhdeksitoista ja loppupäivän yritän tapella lipunostojen kanssa. Ennen kaikkea tähän vaikuttaa se, julkaistaanko Saksaa ennen torstaita vai ei. Jos ei, Köpis on mun pääkohteeni tulevana kesänä.
My hometown
Born To Run
Viestit: 13
Liittynyt: 17.01.2013 11:16

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja My hometown »

Kovasti kaipaisin minäkin Parkenille. Liisan avustuksella sain jo kerran hyvät liput. Saisikohan nyt toiset, jos itellä ei onnaa eli kahta lippua mitä tahansa kategoriaa tarvittaisiin :)
Jukka69
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 01.12.2015 19:34

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Jukka69 »

Täälläkin tarve saada lippu Köpikseen ja FOS, GA tai mikä vaan on järjestys mullakin. Yritän itse ostaa varmaankin parilla eri laitteella ja selaimella. Työpaikalla pitäisi olla, mutta koitan antaa sen olla häiritsemättä. Itse tarvitsen siis yhden lipun. Jos pääsen ostamaan otan ylimääräisiä ellei täällä ole jo kuittausta. Jos jään nuolemaan näppejä ja täällä on ylimääräisiä olisin kiinnostunut.
Asko19
Born To Run
Viestit: 38
Liittynyt: 05.05.2013 9:42
Paikkakunta: salo

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Asko19 »

Kahta lippua kaipaan minäkin ja jos linjoille pääsen, ostan vähintäänkin pari ylimääräistä, paikasta riippuen
I'll meet you further on up the road
Hansu
Growin' Up
Viestit: 76
Liittynyt: 21.04.2013 11:58

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Hansu »

Mulla tarve yhdelle FOS lipulle ja yritän tietenkin enemmän jos pääsee läpi.. Menen iltavuoroon ja vähän yli tunti aikaa yrittää lippua metsästää.. Vähän pelottaa kun muistelee Dublinin lippuryntäystä. Jos en itse pääse läpi niin myös mulla siis tarve yhdelle FOS lipulle..
Avatar
Sonny
Growin' Up
Viestit: 92
Liittynyt: 11.01.2013 21:01

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Sonny »

Tarve myös kahdelle FOS, jos ei onnaa torstaina.
I'm fucking sixty!
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja mika »

Kööpenhamina erittäin vahvassa harkinnassa myös täällä. FOS-lippu ehdottomasti tavoitteena, muutoin taidan jäädä edelleen odottelemaan Saksan julkistuksia. Tai Milanoa, jos niitä ylimääräisiä lippuja olisi jossain :) Goteborg on Juhannuksen takia pois laskuista, se on lähes tulkoon ainot päivä vuodesta jolloin en ole valmis matkustamaan Brucen perässä.
Kirsberry
Jack Of All Trades
Viestit: 153
Liittynyt: 11.01.2013 17:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Kirsberry »

Menossa myös Köpikseen, kun Saksasta ei kuulu mitään. Tarve olisi kahdelle lipulle, mutta hyvä istumapaikka riittää tällä kertaa :=). Työkoneet niin hitaita, että olen joka kerta sössinyt enemmän tai vähemmän.....Ja jos en minä niin työkaveri....
Vastaa Viestiin