The River -tulkinnat

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

The River -tulkinnat

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Fanipiirien ulkopuolellakin otsikon biisi on tunnetuin ja pidetyin Brucen tunnelmabiisi kautta maailman sekä aikojen. :D Ghostareiden keikalta tallentunut versio saa minut pohtimaan, innostuiko Phantom -vainaa koskaan tai useinkin improvisoimaan pitkään ja hartaasti tyylitellen Riverin lopussa parisen minuuttia kuten tapahtui Hesa 2012 2-vuotispäivän iltana Henkassa?????? Dzei-dzei alias Mister KOLLEKTORI, jos kuka, tietänee asian parhaiten! :) Jo edellinen näkemäni Ghostari-keikka 16.5.2013 teki lähtemättömän vaikutuksen ah, niin autenttisella Hammersmith Odeon -henkisellä tunnelmallaan ja meiningillä. Hitto, GT saa heidän keikastaan samanlaisen kestoeuforian kuin aidon asian keikoista!!!!! :D :D :D :D
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: The River -tulkinnat

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Rupesin tässä laskeskelemaan, ja kun täältä löytyi sopiva valmis otsikko, laitetaan tähän.

Tämä on ollut mulle tosi hyvä River-syksy. Olen kuullut sen aikana livenä peräti VIISI erilaista, eri artistien esittämää versiota The Riveristä. Ja ne ovat:

Brustones (synttäribileissä)
E Street Fans (synttäribileissä)
Anna Puu & Hoedown (Juttutuvassa Hoedown-klubilla)
Anssi Kela (Vuotalon keikalla, soolo akustinen)
Ghostarit (Ghostareitten kymppibileissä eilen)

Paremmuussjärtjestykseen en näitä aseta vaan arvostan näitä kaikkia.
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: The River -tulkinnat

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Molemmilla Ghostarien kymppikeikoillahan siitä kuultiin fantastiset versiot. Karkkilassa jopa Nebraskakin, jota en muista soitetun kertaakaan Brucen keikoilla täällä. Kai vuosien varrella synttäreillä ym. baarikeikoilla ennenkin on Nebraska vedetty, mutta minulle oli eka kerta. Yyteri Tomi totesikin Klubilla Riveristä että sen he vetävät joka keikalla, ja aina myös Okke tyylittelee komean urkusoolon lopussa. Joka kerta erilaisena. :D
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Vastaa Viestiin