High hopes 14.1.2014

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

rane kirjoitti:tässä ekan kuuleman perusteella listausta uusista.

Loistavat:
-Hunter of Invisible Game
Joku muukin samaa mieltä siis! Olen nyt kuunnellut tuota tämän illan toistolla, paranee vain kerta kerrallta, olen ihan rakastunut tähän.
I want the whole damn world to come dance with me
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Anneli »

rosie_77 kirjoitti:Levy on kuunneltu ja kirjoittelin samalla ylös jotain huomioita jokaisesta biisistä, mutten vielä spoilaa tunnelmaa niillä. Sen voin kyllä sanoa, että ehdoton lempibiisi on Hunter Of Invisible Game ja levyn tuottajalle antaisin potkut.
ei ole lempparibiisiä vielä yhden nopean kuuntelukerran jälkeen, mutta tosta jälkimmäisestä asiasta voin ehdottomasti olla samaa mieltä jo nyt.
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1397
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Sorruin sitten minäkin aloittamaan kuuntelun
You´ll never walk alone
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Janey »

Pakko oli painella Radio Novan sivuille ja kuunnella lätty läpi. En oikein tiennyt, mitä odottaa ja näin parin kuuntelukerran jälkeen on ehkä vähän hämmentyneet fiilikset. Tavallaan olen ehkä aavistuksen pettynyt, mutta toisaalta biisit harvoin täräyttää sukat jaloista heti ensi kuulemalta. Tässä vaiheessa meikäläistä miellyttää eniten The Wall (livesoolopianoversio tosin hakkaa tämän studioversion 3-0), 41 Shots, nimibiisi ja TGOTJ. Hunter of Invisible Game on myös jotenkin kiehtova. Muutamasta kipaleesta mulla on semmonen tutina, että ne olis livenä meikäläiselle kohtuullisen päräyttäviä, vaikkei studioversiot erityisesti kolisekaan. Morellon kitaroinnista en erityiseti perusta, joten onneksi se ei ole kauhean vahvasti edustettuna levyllä.
It's Bo... boycott time!
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Kyllähän se Hantteri kolisee sekin. Ja se sekä Down in the hole, The Wall meinasivat sitten jäädä julkaisematta. On se Bruce aika äijä. Ei voi odottaa, että tekee vaikka uuden Riverin, muutamia helmiä löytyy aina joka levylle. Mitenköhän paljon vastaavia kipaleita kerää pölyä varaston hyllyillä. Varmaan ihan hemmetisti. Taisi tuottajakin mainita, että nytkin jäi pois pari hänen suosikkiaan.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Vielä on kuulematta muut paitsi se marraskuinen pätkä nimibiisiä. Mulla tää dna nettiyhteys on aivan poikittain ja superoberueber-syvältä.
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5416
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Mitään en o vielä kuunnellu, CDONista tuli lähetysilmoitus vinyylien matkaanlaitosta.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Onko kukaan kysellyt mitkä liikkeet Suomessa (ja lähinnä pääkaupunkiseudulla) saavat levyä taatusti jo 10.1. hyllyyn? Anttila on yleensä ollut aika luotettava, mutta mites oikeat (tai noh, "oikeammat") levykaupat kuten Äx tai Keltainen Jäänsärkijä?

En mene Guardianin sivulle, en en en - ainakaan tänä iltana.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja mrk »

Äxän sivuilla ainakin mainitaan julkaisupäiväksi perjantai, joka formaatille (cd, cd/dvd, 2lp+cd)
Avatar
Rodnik
Born To Run
Viestit: 8
Liittynyt: 28.01.2013 14:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Rodnik »

Kuuntelin Novan streamista High Hopes levyn. En vielä tässä vaiheessa osaa sanoa, mitkä kappaleista ovat suosikkejani - vaatii useamman kuuntelun ja sanojen kanssa. Levyllä on toki monta vanhaa tuttua biisiä.

Tilasin levyn joulukuun alussa Amazonista, koska alunperin kirjoitettiin että vain sieltä saa levyn CD / DVD yhdistelmän. Jopa Backstreets Outskirts Dispatch uutiskirje suositteli 25.11. Tilaamaan Amazonilta, vain sieltä saisi"Amazon Bonus Limited Edition" levyn!

Amazonin tilausvahvistus kertoo toimituspäiväksi Feb 7-27 välillä. Nyt kuitenkin mainostetaan, että Suomestakin saa CD/DVD yhdistelmän! En jää odottelemaan levyä helmikuuhun asti. Tämä Novan stream jatkuu kaiketi vain julkaisupäivään asti. Sitten täytynee jatkaa vaikka Spotifyllä. Mulla tosin on vain ilmainen versio, joka sallii puhelimessa vain satunnaissoiton mainoksilla höystettynä. Täytyy vaihtaa se koekäyttöön täysversioksi. En ole tällaisten spotifyiden ystävä. Spotifyllä kuuntelen yleensä artisteja, joilta en omista koko tuotantoa. Esim. Neil Young, Tom Petty...

Kaiken Brucen musiikin haluan oikeina levyinä. Mielellään Limited edition / Bonus ym. Version jos sellainen on tarjolla! Tähän asti olen hankkinut omat Bruce levyni aina julkaisupäivänä vuodesta -86 LIVE 1975-85 levystä alkaen!

Onko tietoa, onko levy ladattavissa julkaisupäivänä mp3 versiona? Muutamista Dylanin levyistä olen saanut julkaisupäivänä latauslinkin ja Limited edition levypaketti on tullut sitten joskus kun on Amerikasta ehtinyt.
The stars have faded, the sky is still
Sun's in the heavens and a new day is rising
Vastaa Viestiin