27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FINALE!

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
leena
Lucky Man
Viestit: 382
Liittynyt: 11.01.2013 12:06

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja leena »

Ei perhana! Mä kanssa?? Voi kyllä olla, ettei kotiin ole menemistä, jos matka jatkuu Leedsistä eteenpin, mutta kerranhan sitä vaan eletään... Mä voin ajaa autoa, takana on varmaan 10 000 km vaspuoleista ajoa... Saako niitä keikkalippuja vielä? Mennäänkö?? Ja siellä tulee kuitenkin se setlist from hell, jollei sinne mene. Arrggh!
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja pesku »

Luckyman63 kirjoitti: Ihan vaan uteliaisuudesta kyselen, millä lennoilla porukkaa on menossa. Majoituspaikkoja ei ihan läheltä löytynyt. Ei silti, että olisin menossa mutta ihan kaikenvaralta... ;) ja jos sattuisin hetken mielenhäiriössä päättää lähteä (ja saisin vielä luvankin :o ), auton vuokraaminen kimpalla olisi varmaan kannattava vaihtoehto?

"Alustavan" suunnitelman mukaan Finnairilla perjantai-iltana Dubliniin ja sieltä aamujunalla Kilkennyyn. La/Su yö auki, mutta sunnuntai-iltana taas Dubliniin erikoisjunalla. Mutta jos porukkaa ja kuski löytyy, niin olen valmis osallistumaan kimppakyytiin ja kustannuksiin.

Tämä tietenkin sillä varauksella, että tulee lähdettyä.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Mä en oikeestaan haluis lukee tätä ketjua ollenkaan... Koko kiertueen oon ollut vilpittömästi vain iloinen kaikkien keikallepääsijöiden puolesta (ja enemmän kuin onnellinen siitä, että Turussa oli kaksi keikkaa, ja olin paikalla), mutta kiertueen päätöskeikka JA Irlanti... ARGH!
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja pesku »

Eikä ainakaan kannata ruveta huvikseen kurkkimaan, olisiko kenttälippuja...
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Kaikki sinne vaan! Iloinen THL-rieha pystyyn Kilkennyyn. Ja juomaksi tietysti sitä paikallista...

Kyllä sä Jenni sinne vielä haluat... ja tulet... Niin kaikki muutkin foorumilla tekee.
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Dune »

Houkuttelis kyllä tämä keikka ihan kybällä.. ja Irlantikin olis hieno nähdä ja kokea, puhumattakaan siitä alkuperäisestä Irlantilaisesta jalojuomasta.
MrDune
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Ile »

pesku kirjoitti:
Luckyman63 kirjoitti: Ihan vaan uteliaisuudesta kyselen, millä lennoilla porukkaa on menossa. Majoituspaikkoja ei ihan läheltä löytynyt. Ei silti, että olisin menossa mutta ihan kaikenvaralta... ;) ja jos sattuisin hetken mielenhäiriössä päättää lähteä (ja saisin vielä luvankin :o ), auton vuokraaminen kimpalla olisi varmaan kannattava vaihtoehto?

"Alustavan" suunnitelman mukaan Finnairilla perjantai-iltana Dubliniin ja sieltä aamujunalla Kilkennyyn. La/Su yö auki, mutta sunnuntai-iltana taas Dubliniin erikoisjunalla. Mutta jos porukkaa ja kuski löytyy, niin olen valmis osallistumaan kimppakyytiin ja kustannuksiin.

Tämä tietenkin sillä varauksella, että tulee lähdettyä.
Mä tuun junalla/lentämällä Leedsistä Dubliniin, mutta siitä eteenpäin olen autoilun kannalla. Korttia ei ole, mutta rahaa bensakuluihin löytyy.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Ile »

pesku kirjoitti:Eikä ainakaan kannata ruveta huvikseen kurkkimaan, olisiko kenttälippuja...
Meikä hairahti tähän...
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Ile kirjoitti:
pesku kirjoitti:Eikä ainakaan kannata ruveta huvikseen kurkkimaan, olisiko kenttälippuja...
Meikä hairahti tähän...
samoin....... loppu itkut tähän päivään :P
sannaspringsteen
Lucky Man
Viestit: 359
Liittynyt: 11.01.2013 12:20
Paikkakunta: Espoo

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja sannaspringsteen »

Anneli kirjoitti:
Ile kirjoitti:
pesku kirjoitti:Eikä ainakaan kannata ruveta huvikseen kurkkimaan, olisiko kenttälippuja...
Meikä hairahti tähän...
samoin....... loppu itkut tähän päivään :P

Lippuja kentälle tosiaan saa, junalippuja aina välillä tarjolla..
JOS tässä nyt tulisi lähdettyä niin minä ja teinityttöseni oltaisiin varmaankin yötä Dublinissa joten jollain kulkupelillä pitäisi kulkea Kilkennyyn. Näyttää silti että pikkubussiahan tässä kohta tarvitaisiin, kun lähtijöitä näyttää putkahtelevan sieltä täältä :D

Käyn nyt vielä vähän "hiplailemassa" lentolippuja, katsotaan millon varaa painike painuu pohjaan asti.. :D
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Vastaa Viestiin