03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Janey »

^ :o
It's Bo... boycott time!
Avatar
The Rikza
Downbound Train
Viestit: 1091
Liittynyt: 11.01.2013 12:22
Paikkakunta: Badlands of Mikkeli

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja The Rikza »

Janey kirjoitti:^ :o
Nimenomaan.. WTF of the day... :D
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."

https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Kuten toisaalla jo totesin, toivon Brucen unohtaneen Turun matkan aikana koko albumikeikkasuunnitelma ja vetäisevän lauantaina Ruotsissa tavallisen keikan.
ProveItAllNight
Downbound Train
Viestit: 1012
Liittynyt: 11.01.2013 16:30

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja ProveItAllNight »

The Rikza kirjoitti:
Janey kirjoitti:^ :o
Nimenomaan.. WTF of the day... :D
On se vaikeaa noilla soittajilla, kun pitää mennä jonottamaan, että pääsee ajoissa lavalle soittamaan :lol:
"So walk tall or baby don't walk at all"

7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Avatar
rosie_77
Ipod Graduate
Viestit: 1300
Liittynyt: 10.01.2013 17:29

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja rosie_77 »

KaSTown kirjoitti:Kuten toisaalla jo totesin, toivon Brucen unohtaneen Turun matkan aikana koko albumikeikkasuunnitelma ja vetäisevän lauantaina Ruotsissa tavallisen keikan.
Mun puolesta BITUSA saisi tulla (aiemmin veikkailtua Riveriä en uskalla edes toivoa, sen rokkirallit olisi unelmien täyttymys!). Itse kyllä tykkäsin albumikeikoista, varsinkin Darkness kuultuna siten kuin mies itse on alunperin tarkoittanutkin sen kuunneltavan oli huikea kokemus. Ja tämä ihmiseltä, joka enää harvoin kuuntelee levyjä kokonaisuuksina. BITUSA on tietenkin mun ensimmäinen levy, joten sen kuuleminen livenä olisi aika spessua. En toki valita, jos Solna 3 ei ole levykeikka, mutta oishan se kiva hetkeksi taantua pikkutytöksi ja kuulla se levy uudelleen.

Ymmärrän toki, että keräilijät on levyn biisit kuulleet jo moneen kertaan, mutta mulle ainakin noi albumikeikat oli jotain vähän isompaa kuin yksittäisten biisien summa. Ymmärrän myös yllätyksettömyys-argumentin, mutta edelleen, jos joku levy on sulle rakas, sen kuuleminen on aika herkkua, silloinhan on vaan upeaa kun tietää et seuraavaksi tulee sitten vielä se ja se mahtibiisi. Toki myönnän että olisi varmaan toinen ääni kellossa, jos riskinä olisi, että tulisi esim. WOAD.
I want the whole damn world to come dance with me
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja mrk »

Minulle kelpaa myös BITUSA kokonaisuudessaan. Pakosti menee encoret uusiksi ja esim Downbound Train ja I'm Going Down on molemmat ollut toivelistalla mutta ei vielä 4 keikan aikana kumpaakaan kuullut. Toisaalta en laita pahitteeksi jos Bruce Turun keikoista inspiroituneena vetää taas anything goes tyyllillä ihan mitä sattuu.
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Ei kun järjestyksessä vaan seuraava eli The River kokonaisuudessaan. Tulee, tulee, pakko tulla!

Levyversioina kestäisi 1:24, joten hyvin ehtii tehdä minut ja muutama muu onnelliseksi.

BITUSA tuli Giantsilla 2009 jo kuultua, mutta en lähde kaljalle, vaikka senkin päättäisi soittaa. Mutta siis Bruce, jos kuulet: THE RIVER!
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 892
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Olen kuullut BTR, Darkness ja BitUSA full album keikat. Näistä BitUSA toimi ylivoimaisesti parhaiten setin sisällä putkeen soitettuna, joten siinä mielessä ei ole mitään sitä vastaan. Mutta koska se on jo kuultu, niin joko The River, tai yllärishow mieluummin.
Take 'Em As They Come
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

BitU on varmasti viihdyttävä teemakeikkana. Biisit erilaisia, sopivan pituisia ja viihdyttäviä. Sikäli ei sitä vastaan mitään.

The River olisi tuplalevynä hiukkasen raskas kokemus yhtenä iltana, se jo pikkaisen pelottaisi.
Avatar
Emmi
Jack Of All Trades
Viestit: 230
Liittynyt: 11.01.2013 12:37
Paikkakunta: Kotka

Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Oliko muita menossa Tukholmaan aamulennolla klo 7? Hurautettaisko kimppataksilla? Vaikka kyllähän myö jo ne tågetit ja bussenitkin handlataan :)
Vastaa Viestiin