14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia
Re: 14. ja 16.03.2013 B.E.C., Brisbane, Australia
Eikös siellä Brucen kotisivuilla sanottu, että arvontoja ei ole kun pitit on niin pienet... Eli kohtuu pieni pitti ja sitten loppuhalli täynnä istumapaikkoja.
Itse veikkaisin melko turvallista peruskeikkaa, kohtuu monta, ehkä 6-7 biisiä, Wrecking Ballilta. Tosin ausseilta on jäänyt moni muukin levyä väliin, joten voipi tulla Eurooppaa enemmän tällä Aussi-kiertueella biisejä 3-4 edelliseltä levyltä. Samoin minä veikkaisen tuollaista 3h 20min keikkaa.
Nonnii, täällä sitä sit roikutaan, työnteon kustannuksella
! Onneks ei oo paljo töitäkään.

... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Pittiporukka on ainakin jo areenalla.
Tuskin kukaan ausseissa(kaan) oikeasti kaipaa Wrecking Ballin tai parin edellisen levyn biisejä. Reilusti vaan arkistot auki ja tykitetään sitä mitä porukka haluaa kuulla.KaSTown kirjoitti:Itse veikkaisin melko turvallista peruskeikkaa, kohtuu monta, ehkä 6-7 biisiä, Wrecking Ballilta. Tosin ausseilta on jäänyt moni muukin levyä väliin, joten voipi tulla Eurooppaa enemmän tällä Aussi-kiertueella biisejä 3-4 edelliseltä levyltä. Samoin minä veikkaisen tuollaista 3h 20min keikkaa.
Soundcheckissa ilmeisesti vedetty (Twitterin mukaan)
Tomo @LittleBrooce
Soundcheck:
Just Like Fire Would (The Saints)
High Hopes
We Take Care Of Our Own
Whole Lotta Rosie (AC/DC) #springsteen #thebossinbriz
Tomo @LittleBrooce
Soundcheck:
Just Like Fire Would (The Saints)
High Hopes
We Take Care Of Our Own
Toivottavasti eivät soita Greatest Hits konserttia vaikka eivät olekkaan olleet Ausseissa aikoihin.mrk kirjoitti:Tuskin kukaan ausseissa(kaan) oikeasti kaipaa Wrecking Ballin tai parin edellisen levyn biisejä. Reilusti vaan arkistot auki ja tykitetään sitä mitä porukka haluaa kuulla.KaSTown kirjoitti:Itse veikkaisin melko turvallista peruskeikkaa, kohtuu monta, ehkä 6-7 biisiä, Wrecking Ballilta. Tosin ausseilta on jäänyt moni muukin levyä väliin, joten voipi tulla Eurooppaa enemmän tällä Aussi-kiertueella biisejä 3-4 edelliseltä levyltä. Samoin minä veikkaisen tuollaista 3h 20min keikkaa.
AC/DC coveri olis kyllä kova.mrk kirjoitti:Soundcheckissa ilmeisesti vedetty:
Joo, ei sellaistakaan. Mutta sopivasti hittejä, harvinaisuuksia, Wrecking Ballilta 2-4 biisiä ja vaikka 40-vuotisjuhlan kunniaksi minisetti parin ekan levyn biisejä joka ilta.teromk kirjoitti:Toivottavasti eivät soita Greatest Hits konserttia vaikka eivät olekkaan olleet Ausseissa aikoihin.mrk kirjoitti:Tuskin kukaan ausseissa(kaan) oikeasti kaipaa Wrecking Ballin tai parin edellisen levyn biisejä. Reilusti vaan arkistot auki ja tykitetään sitä mitä porukka haluaa kuulla.KaSTown kirjoitti:Itse veikkaisin melko turvallista peruskeikkaa, kohtuu monta, ehkä 6-7 biisiä, Wrecking Ballilta. Tosin ausseilta on jäänyt moni muukin levyä väliin, joten voipi tulla Eurooppaa enemmän tällä Aussi-kiertueella biisejä 3-4 edelliseltä levyltä. Samoin minä veikkaisen tuollaista 3h 20min keikkaa.
Niin, tässähän on just kaksi mahdollisuutta ajatella asiaa... Yleisöstä varmaan suuri osa haluaisi kuulla laajalla skaalalla biisejä eri levyiltä, toistaalta tämä kuitenkin on Wrecking Ball kiertue ja joku voisi haluta kuulla enemmän niitä biisejä, jotka on julkaistu vasta edellisen Aussi-kiertueen jälkeen. No, kyllä sieltä ne Wrecking Ball -biisit tulee ja sitten vähän kaikenlaista, veikkaisin.mrk kirjoitti:Tuskin kukaan ausseissa(kaan) oikeasti kaipaa Wrecking Ballin tai parin edellisen levyn biisejä. Reilusti vaan arkistot auki ja tykitetään sitä mitä porukka haluaa kuulla.KaSTown kirjoitti:Itse veikkaisin melko turvallista peruskeikkaa, kohtuu monta, ehkä 6-7 biisiä, Wrecking Ballilta. Tosin ausseilta on jäänyt moni muukin levyä väliin, joten voipi tulla Eurooppaa enemmän tällä Aussi-kiertueella biisejä 3-4 edelliseltä levyltä. Samoin minä veikkaisen tuollaista 3h 20min keikkaa.