Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Springsteen on Broadway -keskustelut
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Viesti Kirjoittaja shannoon »

Mulleki tuli koodi vaikka olin standby. Lippuja en kyllä saanu. Mutta eipä ois oikein ollu mahiksia lähteä reissuunkaan
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Spring Teen
Born To Run
Viestit: 19
Liittynyt: 12.02.2016 17:50

Re: Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Viesti Kirjoittaja Spring Teen »

[quote="Johnny72"]Lippuja pääsi siis lopulta ostamaan ainakin minun koneillani ja selaimillani vain tavanomaista ticketmaster.com -reittiä, loggaamalla normaalisti sisään sinne ja hakemalla Springsteen on Broadwayn ja sieltä keikkalistasta halutun päivämäärän. Tekstarista saatu url johti koko ajan vain error-koodiin.

Minulla oli kaksi konetta vierekkäin auki, molemmat saman illan keikalle ja molemmissa vain yksi selainvälilehti, mäkissä selaimena Chrome ja Win7-pc:ssä Firefox, jotka... :lol:


Siis ilman mitään koodeja ja arvontoja??!
Just..

Spekuloitiin ja hekumoitiin kaverin kanssa että paljolla lähtis Bruce yksärikeikalle?
Sitten vaan tuhat ihmistä mestoille ja kulut tasan...
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Spring Teen kirjoitti:
Johnny72 kirjoitti:Lippuja pääsi siis lopulta ostamaan ainakin minun koneillani ja selaimillani vain tavanomaista ticketmaster.com -reittiä, loggaamalla normaalisti sisään sinne ja hakemalla Springsteen on Broadwayn ja sieltä keikkalistasta halutun päivämäärän. Tekstarista saatu url johti koko ajan vain error-koodiin.

Minulla oli kaksi konetta vierekkäin auki, molemmat saman illan keikalle ja molemmissa vain yksi selainvälilehti, mäkissä selaimena Chrome ja Win7-pc:ssä Firefox, jotka...
:lol:


Siis ilman mitään koodeja ja arvontoja??!
Just..

Spekuloitiin ja hekumoitiin kaverin kanssa että paljolla lähtis Bruce yksärikeikalle?
Sitten vaan tuhat ihmistä mestoille ja kulut tasan...
Ei vaan kyllä se verified & selected -koodi tarvittiin, siis omaan ruutuunsa kirjoitettuna siellä aivan tavanomaisessa ticketmaster.comissa, jotta kunkin keikan sivulta pääsi oikeasti eteenpäin ja hakemaan lippuja ostoskoriinsa (mutta sinne keikkojen sivuille siis pääsi ja pääsee edelleen kuka tahansa ihan normaalisti TM:ssa hakemalla). Pidin tätä koodin tarvitsemista niin itsestäänselvänä, etten tainnut kirjoittaa eilen tätä auki niin yksityiskohtaisesti kuin olisi ollut mahdollista, kun yritin jakaa kokemustietoa siinä kiireessä, kun siitä vielä saattoi olla jollekin jotain käytännön hyötyä. Se tekstarin kautta tullut ja osto-ohjeissa mainostettu url johti sen sijaan sivulle, jonka jatkolinkit tarjosivat pelkkää erroria ainakin minun selaimillani ja koneillani, kuten monella muullakin. Tämä varmasti hidasti lippujen loppumista ainakin hieman, kun ihmisiltä kesti tajuta tilanne ja reagoida siihen.
Avatar
tillie
Lucky Man
Viestit: 307
Liittynyt: 30.09.2013 12:30

Re: Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Viesti Kirjoittaja tillie »

No johan on koodeja pukannu. Onnittelut kaikille saajille ja hyvää keikkareissua!

Mää en ihan kauheesti laskis perisskooppien varaan tällä kertaa. Teattereissa on yleensä ehdoton kuvaus- ja äänityskielto ihan jo talojen omien sääntöjen puolesta ja puhelimet pitäis olla oikeistaan kokonaan suljettuina nykyään, etteivät häiritse muuta langatonta teknikkaa.. mene ja tiedä sitten Brucen omasta ohjeistuksesta, mutta yleensä Broadwaylaiset yleisöa palvelevat paikannäyttäjät ovat aika tiukkoja säännöistä. Esim. sisälle ei päästetä myöhästyjiä, jos näin ohjelmassa tai lipussa kerrotaan.
"For the ones who had a notion -
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1084
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Viesti Kirjoittaja Salla »

Huh huh, mahtavaa, että tämäkin farssi sai positiivisemman käänteen! Niin kuin viisaasti on jo televisiossa todettu: onnea voittajille!
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Viesti Kirjoittaja Janey »

Onnittelut täältäkin suunnalta lippujahdissa onnistuneille!
It's Bo... boycott time!
Avatar
Laukku
Downbound Train
Viestit: 1007
Liittynyt: 10.01.2013 15:56
Paikkakunta: Tampereen seutu

Re: Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Viesti Kirjoittaja Laukku »

Onnittelut kaikille lippujen omistajille!
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Viesti Kirjoittaja rane »

Joku online arvonta-sydeemi on tulossa keikoille. Jos paikanpäälle sattuu niin lottoa vetämään...

Jos jollakulla on myynnissä lippuja 9.1, 11.1, 12.1 tai 13.1, niin laita YV.

"Limited number of tickets for each performance will be sold via online lottery."
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1082
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Jep, toi online lottery on mun yksi oljenkorsi marraskuussa...
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Eilen illalla meidän aikaa on ollut show'n harjoittelukierros Monmouthissa kutsuvieraiden edessä. Biisilista ja jotain muita juttuja on vuotanut julki, mutta en laita niitä tähän nähtäville ettei kukaan lue vahingossa, jos haluaa pitää homman vielä yllärinä. Eikä tämä harjoitus välttöämättä täysin tule vastaamaan lopullista "tuotetta".

Eiku spoilaan mä sittenkin, mut ne jutut on tässä ROT13-muodossa ja vähän piilotetulla fontilla.
Fbzr bs gur fbatf cynlrq ynfg avtug, Cnggv vf va gjb fbatf
Tebjva' hc, Zl Ubzrgbja, Obea va HFN, Guhaqre Ebnq, Oevyyvnag Qvfthvfr, Gur Jvfu, Zl Snguref Ubhfr, Obea gb Eha, Ynaq bs Ubcrf naq Qernzf, Gbhture guna gur Erfg, Gur Cebzvfrq Ynaq
Vastaa Viestiin