Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Springsteen on Broadway -keskustelut
Johnny72
Drive All Night

Re: Walter Kerr Theatre, Broadway, NY

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Verified and selected tällä kertaa täällä! Saapa nähdä, tuleeko sieltä koodia vai ei, ja jos tulee, saako lippuja ja mihin hintaan ja mille päivälle, ja pystyykö silloin matkustamaan vai ei. Ostaahan näitä kuitenkin täytyy yrittää, jos vain oikeasti mahdollisuuden saa.

Eli siltä varalta, että ne tällä kertaa tosiaan lähettäisivät koodeja myös Eurooppaan ja jopa meille Suomeen: oliko se niin, että selaimena kannatti käyttää Chromea mieluummin kuin Firefoxia? Entä oliko jotain muita teknisiä jippoja muistettavaksi, siis niiden ilmeisten lisäksi, että luottokorttitiedot TM-profiiliin ajan tasalle ja tarpeelliset koodit copy-paste-valmiuteen läppärille ajoissa ennen h-hetkeä?
kekko
Mr. Podcast

Viesti Kirjoittaja kekko »

Backstreets on selvittänyt istumakartan hintoineen. Kuva Twitterissä:
https://twitter.com/backstreetsmag/stat ... 6439517184
It ain't no sin to be glad you're alive
zipoo2
Born To Run

Viesti Kirjoittaja zipoo2 »

Standby :(
Riku
Photographer

Viesti Kirjoittaja Riku »

"I will ask specifically about Finland today."
Tuo rivi sisältyi Bruce Incin mailiin kun vastasivat minulle toissapäivänä.
Hienoa että verified-viestejä on nyt tullut enemmän Suomeen.
Laittakaahan myös viestiä kun saatte niitä koodeja ihan oikeasti.
Viime kerralla verified + selected ei tarkoittanut vielä yhtään mitään valitettavasti TMn sotkujen takia.
Riku
Photographer

Iivis kirjoitti:
Riku kirjoitti:No niin.
Kirjoittakaa mulle ennen keskiviikkoaamua tähän kohtaamanne vaikeudet.
Mielellään niin että esim. TMltä saamanne vastaukset / ongelmat / haasteet ovat alkuperäisellä amerikan kielellä.
Mulla on linjalla vastaamassa kaveri, joka vastaa riittävän korkealla Brucen kiertueista.
Next to Bruce kun puhutaan kiertueista...
Joten faktoja joita voin käyttää hyväkseni yrittäessäni saada Suomeen koodeja...
Ei hitto. Tämä.meni nyt täysin ohi duunireissujen takia. Vieläkö kelpaa avautumiset?
Voin vielä laittaa.
Riku
Photographer

Youngstown kirjoitti:Ticketmaster valehtelee asiakkaille päin naamaa.

BTX:ssä eräs brittifani kertoo näin: http://backstreets.com/btx/viewtopic.ph ... 1#p6018230
I also received an email saying that I had been verified and would receive a code the next morning (I am UK based)

A code never came , so I have been emailing Ticketmaster for an answer as to why a code was not sent.

After maybe 4 or 5 emails bouncing back and forth where they just kept saying that getting a code did not guarantee tickets.... today I got this :-)

Thanks for reaching out to us. My name is Jessica and I'll be assisting you today! We're sorry it has taken so long to respond to your email. We have received a high volume of emails and we are answering them in the order they were received. Thank you for your patience.
I apologize for the confusion regarding the verified fan process. I was happy to look into that for you.

I understand that the email you received did say you were chosen, and I apologize for that confusion, however, those that were randomly selected to receive a code were not going to be notified until the morning of the on sale. The email you received was just to reminder that you did register and to keep an eye out in case you did receive a code.

You have automatically been registered for the extended run of dates that is expected to go on sale on Sept 7th. For more information on how the extended verified fan process will work, please reference this link:

http://insider.ticketmaster.com/springs ... edfan-faq/

If there is anything else that you need, please reply back to this email or you can call us at 800-653-8000.
Myöskään tämä havainto ei ihan luottamusta herätä:

Also , have you noticed that for the new sale this week , there is now no mention of an email being sent if there is a problem with the number.
Lähetin tämän myös eteenpäin.
Totuus lienee että TM ei sittenkään pysty hoitamaan "outside US / Canada"...

Laittakaa viestiä tähän ketjuun jos / kun saatte koodin ihan oikeasti.
Niiden pitäisi alkaa tippua ihan minä hetkenä hyvänsä.
Jos ei tipu niin olen yhteydessä Bruce Inc tasan klo 16 Suomen aikaa.
Saavat sitten tunnissa kaivaa selected-tyypeille koodit, perkele...
Iivis
Growin' Up

Viesti Kirjoittaja Iivis »

"We got your email!
We are currently receiving a higher than normal number of inquiries. We apologize, as our current response time is longer than we would like. We will get back to you as soon as possible; however, please allow up to 24-48 hours.
What if my event is happening today!

If your event is today and you haven’t heard from us within a few hours of your event's start time, please call us at 800-653-8000. We’ll be glad to answer any questions you have and get you off to your event!
What if my event is not today

Check out the link below for some of our most common FAQ’s. We hope that you’ll find your answer there.
http://www.ticketmaster.com/help
Please don’t reply to this email as it won’t get forwarded to a representative. Be assured that we will answer your original email ASAP!
Thanks for being a fan!"

Samanlaista viestiä tullut.

"Hi Juhana,

Thank you so much for reaching out to us regarding this matter and I'm sorry to hear that you have yet to receive your code.

All codes for the selected Verified Fans were sent out no later than 10 am ET. If you have yet to receive your code, please let us know right away.
Questions? Please reply to this email, or get answers right now.

Sincerely,
Javier
Ticketmaster Fan Support"

"Dear Fan,

We've seen reports that you may not have received your Verified Fan offer
code for the recent Springsteen on Broadway sale. This will be taken into
account for offer code distribution for the Springsteen on Broadway Extended
Run - which you have been auto-registered for.

The #VerifiedFan Onsale for the added shows will be Thursday, September 7 at
10AM ET."

Mitään vastausta ticketmasterilte ei oo tullut kyselyihin.
lassi61
Growin' Up

Viesti Kirjoittaja lassi61 »

Tuli osto koodi Ticket masterilta.

Lassi
Johnny72
Drive All Night

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

No nyt tuli TM:n tekstareita kaksin kappalein, eli koodi käytettäväksi reilun 2 tunnin päästä. Ei kun yrittämään ostoksia, kun h-hetki koittaa, ja parasta onnea matkaan myös kaikille muille!!!

(Eli ekassa tekstarissa url ja tokassa kertakäyttökoodi, aivan kuten oli luvattu.)
Viimeksi muokannut Johnny72, 07.09.2017 14:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riku
Photographer

lassi61 kirjoitti:Tuli osto koodi Ticket masterilta.

Lassi
Johnny72 kirjoitti:No nyt tuli TM:n tekstareita kaksin kappalein, eli koodi käytettäväksi reilun 2 tunnin päästä. Ei kun yrittämään ostoksia, kun h-hetki koittaa, ja parasta onnea matkaan myös kaikille muille!!!

(Eli ekassa tekstarissa url ja tokassa kertakäyttökoodi, aivan kuten oli luvattu.)
Puhelimeen?
Sähköpostiin?
Jos puhelimeen, muistatko miten laitoit numerosi?
Vastaa Viestiin