23.7.2016 -Göteborg, Sve (Ullevi)

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
Susanna
Jack Of All Trades
Viestit: 143
Liittynyt: 18.01.2013 22:56

Re: 23.7.2016 -Göteborg, Sve (Ullevi)

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Janey, Greasylaken mukaan oli jo n. 210 jonossa klo 21.
Ruse
Jack Of All Trades
Viestit: 105
Liittynyt: 16.01.2013 15:14

Re: 23.7.2016 -Göteborg, Sve (Ullevi)

Viesti Kirjoittaja Ruse »

Kipi kirjoitti:
PS. Ihan keskustelun avaukseksi tunnustan olevani niin kerettiläinen, että toivon että Bruce EI soita full album Riveriä, koska se puuduttaa ihan liian ison osan setistä, mieluummin ottaisin vaikka muutaman River-outtaken ja Jackson Cagen. Tosin jos vetoa pitäisi lyödä, niin eiköhän se full album sieltä tule. Mutta oikeasti, Bruce saisi jo vihdoin roudata sen jousikvartetin sieltä Roomasta soittamaan NYCS:ää muillekin kuin roomalaisille!
Minä olin Kipi ihan samaa mieltä kanssasi ENNENKUIN kuulin full albumin. Sen jälkeen muutin mieleni.
Avatar
Kipi
Growin' Up
Viestit: 94
Liittynyt: 19.01.2013 0:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: 23.7.2016 -Göteborg, Sve (Ullevi)

Viesti Kirjoittaja Kipi »

Ruse kirjoitti:
Kipi kirjoitti:
PS. Ihan keskustelun avaukseksi tunnustan olevani niin kerettiläinen, että toivon että Bruce EI soita full album Riveriä, koska se puuduttaa ihan liian ison osan setistä, mieluummin ottaisin vaikka muutaman River-outtaken ja Jackson Cagen. Tosin jos vetoa pitäisi lyödä, niin eiköhän se full album sieltä tule. Mutta oikeasti, Bruce saisi jo vihdoin roudata sen jousikvartetin sieltä Roomasta soittamaan NYCS:ää muillekin kuin roomalaisille!
Minä olin Kipi ihan samaa mieltä kanssasi ENNENKUIN kuulin full albumin. Sen jälkeen muutin mieleni.
Hyvä kuulla, toivottavasti minulle tapahtuu sama mielenmuutos, jos se albumi sieltä tulee! Toki täällä aina on sen verran uskoa, että Bruce jos joku pystyy puhaltamaan niihin puuduttavimpiinkin biiseihin sellaisen hengen, että kaikki unohtuu - olen tässä vaan parikymmentä vuotta lähinnä skippaillut koko kakkoslevyn, joten työmaata on Brucellekin! :D
Pack up your bags
Don't look back
There's a little concert
Out across the railroad tracks...
Avatar
Laukku
Downbound Train
Viestit: 1007
Liittynyt: 10.01.2013 15:56
Paikkakunta: Tampereen seutu

Re: 23.7.2016 -Göteborg, Sve (Ullevi)

Viesti Kirjoittaja Laukku »

jjvirta kirjoitti:Kesän toinen old school roadtrip alkaa huomenna Suomen Turusta valkoisella laivalla.
Autokunta, jossa matkustan, starttaa illalla punaisella laivalla Turusta.
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 23.7.2016 -Göteborg, Sve (Ullevi)

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

No nyt alkaa jo keikkareissukuumetta pukata kun lukee täältä näitä reissullelähtöjuttuja! Joko pitää sopia treffejä huomisaamun 8:30 lennolla lähtevien kanssa, vai riittääkö että "samassa koneessa ollaan".
Eva17
Growin' Up
Viestit: 89
Liittynyt: 15.03.2013 22:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: 23.7.2016 -Göteborg, Sve (Ullevi)

Viesti Kirjoittaja Eva17 »

Huomenna 8.30 koneella lähdössä, kentällä nähdään. Huom! Lento on ylibookattu, tehkää lähtöselvitys ajoissa että varmasti mahdutte mukaan!
Avatar
Kipi
Growin' Up
Viestit: 94
Liittynyt: 19.01.2013 0:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: 23.7.2016 -Göteborg, Sve (Ullevi)

Viesti Kirjoittaja Kipi »

Keikkakuumeen nostamiseksi: aamukoneella tulleet sai 236-241, seuraava roll call vasta klo 16. :D
Pack up your bags
Don't look back
There's a little concert
Out across the railroad tracks...
backinyourarms
Jack Of All Trades
Viestit: 195
Liittynyt: 11.01.2013 11:45

Re: 23.7.2016 -Göteborg, Sve (Ullevi)

Viesti Kirjoittaja backinyourarms »

Eva17 kirjoitti: Huom! Lento on ylibookattu, tehkää lähtöselvitys ajoissa että varmasti mahdutte mukaan!
Kiitos tästä tiedosta! Kädet täristen tehtiin lähtöselvitys ja ainakin on jakkarat varattu meille - pois alta risut ja männynkävyt! :lol: Ei se paluulennolla sitten niin väliksi ole, jos vähän kotimatkalta myöhästyy. ;)
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: 23.7.2016 -Göteborg, Sve (Ullevi)

Viesti Kirjoittaja mika »

Neljä päivää on jo tullut oltua välissä kotona, joten hyvä aika lähteä taas Brucen keikalle :)

Pikkuhiljaa Helsinkiä kohti ja SAS:illa 17:00 Tukholman kautta Jööötteboriin.
Passaic
Factory
Viestit: 543
Liittynyt: 11.01.2013 11:38
Paikkakunta: Tukholma

Re: 23.7.2016 -Göteborg, Sve (Ullevi)

Viesti Kirjoittaja Passaic »

Kipi kirjoitti:Keikkakuumeen nostamiseksi: aamukoneella tulleet sai 236-241, seuraava roll call vasta klo 16. :D
Klo. 13 roll call poistettu darran takia.. Aikamoinen farssi.
Vastaa Viestiin