Göteborg, Ullevi 3, 23.7., lipunostokeskustelu

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
jjl
Jack Of All Trades
Viestit: 154
Liittynyt: 11.01.2013 19:01

Re: Göteborg, Ullevi 3, 23.7., lipunostokeskustelu

Viesti Kirjoittaja jjl »

Selvennys alkuyön viestiini: Sitoudun ostamaan kaksi fos-lippua,jos ja kun niitä porukat onnistuvat riittävästi haalimaan. Jos alkaisi näyttää siltä että fos-vajausta olisi, minulle kelpaisi myös kaksi 995-kruunun hintaista istumapaikkaa,siis L1-4katsomo tai FED1.
Jos joku teistä pystyy pitämään kaks lippua plakkarissa, olisi se hienoa. Yv asiasta tai maininta tänne. Klo 11.15 pääsen vastaamaan ja itsekin yrittämään. High hopes! Onnea kaikille lipunmetsästykseen.
A shovel in the dirt keeps the devil gone
Avatar
Laukku
Downbound Train
Viestit: 1007
Liittynyt: 10.01.2013 15:56
Paikkakunta: Tampereen seutu

Re: Göteborg, Ullevi 3, 23.7., lipunostokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Laukku »

Tsemppiä kaikille lipunostoon jo näin etukäteen!
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: Göteborg, Ullevi 3, 23.7., lipunostokeskustelu

Viesti Kirjoittaja mika »

1. Johnny72, 1 FOS, voin yrittää ostaa myös paria ylimääräistä
2. Jjl, 2 FOS (lippukauppaan ehdin näillä näkymin n klo 11.15 alk)
3. zipoo2, 2xFOS, yritän myös kahta ylimääräistä
4. Eva 17 1 x FOS (en ehdi maanantaina ostaa itse joten voiko joku ystävällisesti ostaa minulle lipun? Pyrin lukemaan viestejäni ja vastaan niihin palaverien välissä)
5. Liisa S 1 FOS (en vielä tiedä haluanko Ulleville tai mitään muutakaan, mutta tekis mieli kokeilla ostamista kuitenkin...)
6. Ile 2 FOS (en vielä tiedä pääsenkö itse jonottamaan)
7. Laura 1 FOS (pahasti näyttää, etten pääse itse ostamaan...)
8. mika 1 FOS (en pääse itse ostamaan lippua, joten apuja tarvittaisiin THL:sta. EDIT: Viimeistään 11:00 koneella, jos ajoissa paikalla, yritän ostaa ylimääräisiäkin)
9. ycis Itse en tarvitse lippuja tällä kertaa....voin yrittää muille...
10. kekko, 1 FOS, yritän ostaa pari ylimääräistä fossia
11. LK_, 1 FOS, järjellä ajateltuna en ole menossa, mutta... yritän ostaa pari
12. Jesse 2 x FOS (itse en pysty lippuja ostamaan)
13. Maximina 2 x FOS (epävarmaa jos pääsen ostamaan lippuja, muutta yritän ostaa ylimääräistä jos onnistuu)
14. Helinä 2 x FOS (epävarmaa jos pääsen ostamaan lippuja, mutta yritän ostaa ylimääräistä jos onnistuu)
15. leena 2 x FOS ja ostan kaiken mitä irti saan ennen klo 11.15 - silloin pitää syöksyä palaveriin, missä loppupäivän.
16. pesku 1 FOS, voin yrittää useampaa jos pääsen läpi
17. Susanna ja kipi 2 x FOS. Yritän klo 10. Voin yrittää myös muille, jos onnistuu.
18. Rane 3xFOS. Yritä itse myös saada FOS lippuja max määrän.
19: Anneli ja Marjo: 2xFOS tavoitteena.
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Göteborg, Ullevi 3, 23.7., lipunostokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Janey »

Onnea kaikille tulevaan koitokseen! En voi väittää, ettei Ullevi 3 yhtään hotsittaisi, varsinkin jos/kun kyseessä on rundin päätöskeikka. Ei tässä muu auta kuin kärvistellä ja pitää edelleen tiukasti mopon sarvista kiinni.
It's Bo... boycott time!
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Göteborg, Ullevi 3, 23.7., lipunostokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

1. Johnny72, 2 FOS, voin yrittää ostaa myös ylimääräisiä
2. Jjl, 2 FOS (lippukauppaan ehdin näillä näkymin n klo 11.15 alk)
3. zipoo2, 2xFOS, yritän myös kahta ylimääräistä
4. Eva 17 1 x FOS (en ehdi maanantaina ostaa itse joten voiko joku ystävällisesti ostaa minulle lipun? Pyrin lukemaan viestejäni ja vastaan niihin palaverien välissä)
5. Liisa S 1 FOS (en vielä tiedä haluanko Ulleville tai mitään muutakaan, mutta tekis mieli kokeilla ostamista kuitenkin...)
6. Ile 2 FOS (en vielä tiedä pääsenkö itse jonottamaan)
7. Laura 1 FOS (pahasti näyttää, etten pääse itse ostamaan...)
8. mika 1 FOS (en pääse itse ostamaan lippua, joten apuja tarvittaisiin THL:sta. EDIT: Viimeistään 11:00 koneella, jos ajoissa paikalla, yritän ostaa ylimääräisiäkin)
9. ycis Itse en tarvitse lippuja tällä kertaa....voin yrittää muille...
10. kekko, 1 FOS, yritän ostaa pari ylimääräistä fossia
11. LK_, 1 FOS, järjellä ajateltuna en ole menossa, mutta... yritän ostaa pari
12. Jesse 2 x FOS (itse en pysty lippuja ostamaan)
13. Maximina 2 x FOS (epävarmaa jos pääsen ostamaan lippuja, muutta yritän ostaa ylimääräistä jos onnistuu)
14. Helinä 2 x FOS (epävarmaa jos pääsen ostamaan lippuja, mutta yritän ostaa ylimääräistä jos onnistuu)
15. leena 2 x FOS ja ostan kaiken mitä irti saan ennen klo 11.15 - silloin pitää syöksyä palaveriin, missä loppupäivän.
16. pesku 1 FOS, voin yrittää useampaa jos pääsen läpi
17. Susanna ja kipi 2 x FOS. Yritän klo 10. Voin yrittää myös muille, jos onnistuu.
18. Rane 3xFOS. Yritä itse myös saada FOS lippuja max määrän.
19: Anneli ja Marjo: 2xFOS tavoitteena.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Göteborg, Ullevi 3, 23.7., lipunostokeskustelu

Viesti Kirjoittaja mrk »

Janey kirjoitti:Onnea kaikille tulevaan koitokseen! En voi väittää, ettei Ullevi 3 yhtään hotsittaisi, varsinkin jos/kun kyseessä on rundin päätöskeikka. Ei tässä muu auta kuin kärvistellä ja pitää edelleen tiukasti mopon sarvista kiinni.
Samat fiilikset. Jonossa kuitenkin ollaan ja katsotaan kuinka tässä lopulta käy.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Göteborg, Ullevi 3, 23.7., lipunostokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

JONO!!!

Joo siis jono on, ja olen siellä yhdellä koneella ja yhdellä selaimella. Laitellaan niitä muita kohta auki kunhan ehtii.
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Göteborg, Ullevi 3, 23.7., lipunostokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Springsteen.se:n mukaan lippukonttoreihin jonottavia on jälleen valvonut yön yli useilla paikkakunnilla, Göteborgissa jonossa ollut jo puolen yön aikaan 35 henkeä. Toisaalta joku on tuolla naapurifoorumillamme sitäkin mieltä, että jonottajia on nyt vähemmän kuin viimeksi, vaikka tätä mainostetaan europäätöskeikkana. Tiedä häntä, mikä on totta. Reilun tunnin päästä nähdään kuitenkin, miten Ticnet tänään toimii, vai toimiiko lainkaan.

Nyt neljä eri konetta auki ja kaikissa selain Ticnetiin sisälle ja sitten tunniksi katselemaan jonotussivua, joka johtaa uuteen jonoon tai hyvällä tuurilla lippukauppaan. Onnea matkaan kaikille!
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Göteborg, Ullevi 3, 23.7., lipunostokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ile »

Jonossa ollaan. Pitää nyt koittaa hoitaa työt vielä sillä tavalla, että ehtii tuossa tunnin päästä hoitaa liput.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
jjl
Jack Of All Trades
Viestit: 154
Liittynyt: 11.01.2013 19:01

Re: Göteborg, Ullevi 3, 23.7., lipunostokeskustelu

Viesti Kirjoittaja jjl »

Töissä,jonossa - ja pankin tunnuslukulista jäi kotiin :( . Ei taida visa +kolminumeroinen koodi pelkästään riittää vaan tunnusluvut tarvitaan ostettaessa eikö niin? Ja sama myös kortin debitpuolella?
A shovel in the dirt keeps the devil gone
Vastaa Viestiin