München Olympiastadion, Saksa 17.06.2016 - lipunostoketju

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

München Olympiastadion, Saksa 17.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

En ole itse ostamassa, mutta avaanpa tänne ketjun tätä varten. Myyjä on siis eventim.de ja linkki lipunmyyntien yhteiselle sivulle on suunnilleen tällainen:
https://secure.eventim.de/bruce-springs ... 70&kuid=90
Avatar
Dune
Downbound Train
Viestit: 1457
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: sjk
Viesti:

Re: München Olympiastadion, Saksa 17.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Dune »

Tunnukset testattu ja tämä höyrypää muisti vielä salasantkin 2vuoden takaa :) Hyvin toimi, kaikki valmiina lauantaiksi!
MrDune
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: München Olympiastadion, Saksa 17.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Eikun tarvii mun tännekin kirjoittaa, vaikka siis en ole menossa. En, en, enhän... Mutta olin siis täällä Brucen keikalla 2013, ja sitä ennen olen ollut kaupungissa joskus kasarilla kun reilattiin. Keikkapaikka on ison puiston pohjoisella puoliskolla, ja se on todella upea mesta, 1972 olympialaisten pitopaikka. Keikka 2013 oli todella komea, mutta kylmänpuoleinen sade kai vähän haittasi herkempiä keikkallaolijoita. Sadetakilla siitäkin kyllä selvittiin.

Majoitusta ei ole puistossa yhtään. Lähimmät hotellit ovat suoraan pohjoiseen siellä lähimmän metro/juna-aseman nurkilla, mutta nekään eivät ole ihan vieressä. Puiston itäpuolelta olisi kai löytynyt jotain epämääräistä ja jossain sen eteläpuolella minä silloin olin ne kaksi yötä, mutta sieltä oli aika pitkä matka nimenhuutoihin. Useimmat kai yöpyivät jossain keskustan alueella paikoissa, joista pääsi helposti sen radan varrelle, joka vei stadionin pohjoispuolelle. Joilain oli vähän ongelmia kun viimeinen juna kulki turhan aikaisin. Keikan jälkeen heti kai olisi ehtinyt hotellille, mutta he lähtivät vielä kaljalle lähimmän hotellin baariin ja siitä tuli näitä aikatauluongelmia. Tarkista siis junasi aikataulut etukäteen! Eteläpuolelle muistaakseni kulki myös raitiovaunuja ja/tai busseja.

Puisto oli vähän himmeä silloin ihan yöllä, mutta silti kävelin sen läpi sieltä pohjoispuolen hotellista (no kun oltiin siellä after show kaljoilla) sinne eteläpuolella olevaan yöpymishotelliini ihan yöllä. Eikä vastaan tullut koko parin kilsan matkalla kuin yksi ihminen (ihan alkumatkasta) ja muutama sorsa.

Münchenin keskusta on komea ja vanha, harmi kun ei silloin viimeksi ehtinyt katsella kauemmin. Olin parin foorumikaverin kanssa keikkaa edeltävänä iltana jossain ydinkeskustan bierstubessa, jossa oli hetkeä aiemmin ollut myös Kevin Buell eli Brucen kitarateknikko.
Ruse
Jack Of All Trades
Viestit: 105
Liittynyt: 16.01.2013 15:14

Re: München Olympiastadion, Saksa 17.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Ruse »

Kiitos Liisa muisteloista ja kaupunkikuvauksesta. Tuli heti sellainen lämmin tunne kaupungista. Tuonne minä menen. Ja hauska oli myös tarinan lopetus: En tavannut Brucea, mutta MELKEIN tapasin kitarateknikon :D
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: München Olympiastadion, Saksa 17.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

^No mutta Ruse rakas, noista pienistä jutuista ne parhaat keikkatarinat juuri syntyvät! Ei mulla edes ole yhtään Brucen nimmaria vielä, mutta tooosi monta hyvää tarinaa kyllä löytyy.
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: München Olympiastadion, Saksa 17.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Hotelli varattu, lennotkin kateltu. Tästä se lähtee...ne liput sitten vielä. Vihdoinki mukana lippuhäslingissä :)
Avatar
Terontius
Factory
Viestit: 519
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: München Olympiastadion, Saksa 17.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja Terontius »

Myös hotellit on varattu. Sitten kun vielä saisi lipun.
He travels fastest who travels alone.
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5412
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: München Olympiastadion, Saksa 17.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Ja ihan vieressä on myös BMWn tehtaat ja museo sekä ilmainen pysyväisnäyttely BMW Welt, jossa olimme 2013 pahinta sadetta paossa ennen stadionille menoa.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: München Olympiastadion, Saksa 17.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja pesku »

^ Ja pirun korkea torni, josta voi seurata tilanteen kehittymistä.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
sannaspringsteen
Lucky Man
Viestit: 359
Liittynyt: 11.01.2013 12:20
Paikkakunta: Espoo

Re: München Olympiastadion, Saksa 17.06.2016 - lipunostoketju

Viesti Kirjoittaja sannaspringsteen »

Munchen on kyllä hieno kaupunki! Mikäli kiertue olisi julkaistu jo hyvissä ajoin ja tästä keikasta olisi ollut varmuutta jo aikaisemmin, olisin lähtenyt tänne. Mutta mutta, nyt häippäsen tästä häiriköimästä tätä ketjua, ettei käy vanhanaikaisesti ja huomaan olevani haalimassa lippuja... :D
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Vastaa Viestiin