Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - Lipunostoketju

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja rane »

Samoin tarve köpikseen (2x FOS preferenssi) koska itse olen Kiinassa ja netti on mitä on täällä. Liput ei tule itselle vaan siskolle ja se pojalle. Eli ostakaa ihmeessä kaikki FOSit mitä irtoaa, luulisi ettei ne kyllä käteen jää.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja shannoon »

Me ollaan vaimon kanssa myös köpikseen suuntaamassa jos liput irtoaa. 2×FOS olis tavoite muitakin harkitaan

Valitettavasti visan kreditit ei tällä hetkellä riitä ylimääräisiin ostoksiin...
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Jukka69
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 01.12.2015 19:34

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Jukka69 »

Riku aloitti ketjun omalla lipputarpeellaan ja tähän on nyt tullut sekavasti rönsyilevä ketju heiltä jotka yrittävät ostaa lippuja ja ovat kiinnostuneita lipuista jos eivät itse saa ostettua. Pitäisiköhän tästä muokata lipunostokimppa - lista kuten mm Göteborgiin näyttää olevan? Sillä erolla tietysti että Rikulla ensimmäinen sija jonossa in any case eli jos kaikille ei riitä lippuja niin Rikulle ainakin ja sitten voidaan käydä vapaamuotoinen kansantanssi niistä lopuista lipuista... Vaikkapa viestien mukaisessa järjestyksessä.
MasaTheSaint
Born To Run
Viestit: 47
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja MasaTheSaint »

Täällä myös Köpis kohteena ja FOS - liput (3 kpl) tähtäimessä. Voin ostaa myös itse ylimääräisiä, jos niin satumainen tuuri käy, että lippukaupoille pääsen. Lipunostokimppaketju hyvä idea. Joku osaava voisi semmosen ehkä tehdä?
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

^^Antaa rönsyillä toistaiseksi, mä lupaan muokata illemmalla duunin jälkeen tänne kunnon ketjun (ellei joku muu ehdi sitä ennen) ja voisin editoida hieman otsikkoakin. Pari-kolme sivua on vielä kevyt käydä läpi ja täällä on jo ihan hyviä viestejä.

Tosiaan laitetaan se lista tänne kaikkine tietoineen tässä myöhemmin tänään, linkki lipunostosaitille ja sensemmoista. Lipunostojen jälkeen tässä samassa ketjussa voi vaikka jatkaa Köpiksen hotelli- ja matkapulinaa ja samalla tarkkailla mahdollisia ticket droppeja. Meitä on vähemmän kuin Göteborgin ketjulaisia, joten kovin tiukat säännöt eivät liene tarpeen. Muuta kuin se, että jokainen yrittäköön parhaansa hankkia niitä lippuja!

Vielä sen verran, että kun foorumilainen A myy lipun foorumilaiselle B,
- hinta on feissi eli itse lipun hinnan yli saa ottaa kaverilta vain suorat kulut
- foorumilaiset pääosin tuntevat toisensa, ja tuttuihin luotetaan. Te vieraammat foorumilaiset, jotka olette vasta kirjautuneet tänne ettekä ole vielä henganneet aiemmilla ulkomaankeikoilla jengeissä, ilmoittakaa selkeästi ilman erillistä kysymistä myyjälle oikea nimenne, oikea mailiosoite ja muut yhteistietonne.
- liput kai ostetaan pääosin pdf:inä? Tutulta ostettuun pdf:ään on aina voinut luottaa, ihan ventovieraalta ostettuun ei välttämättä eli kova lippu on varmempi, jos aiot ostaa henkilöltä jota et lainkaan tunne. (Pitääpä katsoa paljonko hintaeroa näille tulee.)
- on fiksuinta että lippu ja raha vaihtavat omistajaa heti kun mahdollista ja ehdottomasti jo täällä Suomessa, eikä niin että "joo, mehän nähdään sitte Köpiksessä, ota se lippu mukaan sinne..."
leena
Lucky Man
Viestit: 382
Liittynyt: 11.01.2013 12:06

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja leena »

Kaimpassa ollaan - itselle haussa 2 kpl FOS - kaiken ostan, mitä sieltä saa ostaa.
Tätä samaa toivon muiltakin. Hartaasti - sillä halu päästä keikoille kasvaa jo infernaalisiin mittasuhteisiin.

Kiitos :)
Jukka69
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 01.12.2015 19:34

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Jukka69 »

Kiitos Liisa jos ehdit tehdä lippukimppalistan. Täällä on katkonainen päivä työn äärellä menossa eikä ehdi syventyä. Ai niin, olen vähän tuoreempi tapaus tällä nimimerkillä, mutta -88 alkaen jossakin jengissä keikoilla hengannut :D
Tinna
Growin' Up
Viestit: 77
Liittynyt: 21.01.2013 8:52

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Tinna »

Mulla tarve myös kahdelle lipulle! Kentälle! Mitä nää vaihtoehdot on kentälle (fos ym)? Yritän töistä minkä vaan pystyn, mutta viim klo 13 on oltava palaverissa :/
Entä tietääkö joku mikä on ikäraja meininki Tanskassa, jos 11v tytärtä yrittäisin mukaan houkutella?
My nerves all jumpin' actin' like a fool
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Ile »

^Tietoa ei ole, mutta ainakin 2008 Parkenilla oli noin kymmnenen vee lapsia kentällä. Eli jos siellä raja on, esim. 13, niin eivät ainakaan tuolloin turhan tarkkoja siitä ole olleet. Mutta korostan, että tietoa asiasta ei ole.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kööpenhamina Tanska Parken 22.6.2016 - osta mulle liput - KIITOS

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

No niin, lähdetään nyt tosissaan liikenteeseen. Se lipunmyyjä tälle keikalle on siis billetnet.dk ja suora linkki tapahtuman sivulle on
http://www.billetnet.dk/event/bruce-spr ... uage=en-us

Tuon linkin pitäisi antaa kieleksi englanti, mutta jos ei anna (tai kieli vaihtuu josain vaiheessa tanskaksi), kielen saa vaihdettua oikeasta yläreunasta (tai siltä suunnalta) kohdasta SPROG. Tee itsellesi tunnukset tuonne ENNEN torstaita sillä vaikka se onkin Ticketbastardin saitti, muiden maiden Ticketmaster-tunnarit eivät tunnu toimivan tuolla itsestään. Tunnukseksi tulee sähköpostiosoitteesi ja salasana on itse valitsemasi. Kysyy lisäksi koko nimen, osoitteen ja puhelinnumeron (jossa ei saa olla erikoismerkkejä, nappaa siis plussa pois suuntanumeron alusta).

Keikkapaikka on siis Parken (nykyään Telia Parken), ja se on katettu. Osoite: Øster Allé 50, ison puistoalueen reunassa keskustasta vähän luoteeseen, Norrebron alueella.

Lippulimitti on ilmeisestikin 8 lippua kaikkialle paitsi kalleimpaan kategoriaan P1 (kalleimmat istumapaikat) se on 4 lippua. Yhteiskiintiö on 8 lippua, eli saat ostaa joko 8 mitä vaan lippua paitsi PL1-lippuja, tai sitten 4 PL1-lippua + 4 mitä vaan muuta.

istumapaikkakategoriat ovat PL1 seated (siddeplads) 950 DKK, PL2 seated 790 DKK ja PL4 seated 550 DKK. Peruskenttä on PL3 GA (ståplads) 650 DKK ja pitti on PL2U Inner Pitch 790 DKK. Lisäksi on kategoria PLK (pyörätuoli + saattaja, kai) 790 DKK.

Varoittelevat että älä ole jonossa ennen lipunmyynnin alkua, älä jonota useammala selainikkunalla ja sensemmoista normaalia, jos nyt tanskaa tarpeeksi tajuan. Älä paina f-vitosta (refresh) kun olet jonossa, tai putoat pois.

Hotellimajoitusta ei siinä ihan nurkilla ole juurikaan, ja se kaikki vähä on jo loppuunmyyty. Katsele siis hotelleja keikkapaikan ja keskustan väliltä, ja mieti mikä on kävelymatkasi. Kokemuksen perusteella pari kilsaa menee vielä ihan kevyesti ellei ole mitään pahempaa jalkakremppaa - ja tässä on siis kyse nimenhuudoista ja muusta kivasta, ei vain keikalle menosta ja sieltä pois pääsemisestä. Keikan jälkeenhän pakon edessä tunnetusti kävelee aika pitkälle, jos mitään muuta liikutinta ei löydy. Parkenille pääsee bussillakin, mutta en ole vielä katsellut reittejä tai hintoja koska oma hotellini on kävelysäteellä.

Salikartta on tässä:
Kuva
Vastaa Viestiin