Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1587
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Kun itse ei keikoille pääse, niin olisi ihan kiva kuulla uusia biisejä edes YouTubesta.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
Terontius
Factory
Viestit: 519
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Terontius »

Minulle kelpaa kumminkin päin. Etenkin, kun ehti sen yhden albumikeikan kuulemaan.
Brucen keikalle pääsy on sentään niin hienoa, että kaikki kelpaa.
He travels fastest who travels alone.
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Janey »

Terontius kirjoitti:Brucen keikalle pääsy on sentään niin hienoa, että kaikki kelpaa.
Juuri näin. Tässä keikkakuumeessa menisin onnesta soikeana katsomaan Brucea, vaikka soittaisi kaksi tuntia huuliharppua.
It's Bo... boycott time!
CemotiMastermikka
Born To Run
Viestit: 17
Liittynyt: 04.03.2016 10:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja CemotiMastermikka »

Juuri näin. Tässä keikkakuumeessa menisin onnesta soikeana katsomaan Brucea, vaikka soittaisi kaksi tuntia huuliharppua.
Itse olen siksi noviisi, että ESB-keikkoja on takana vasta kuusi, ja edellisistä Turun-esiintymisistä on tosiaan jo aikaa; mua ei vois kesän biisilistat tässä vaiheessa siten vähempää kiinnostaa. Olen asennoitunut koko alkuvuoden molempi parempi -ajatuksella, mutta suoraan sanoen olen itse salaa yön pimeinä tunteina toivonut, että albumiformaatti leikkaisi Euroopassa kiinni; se mikä siitä 2012 Helsingistä, ja myös Turun keikoista, teki ainakin mulle niin erityisiä, oli se tunne siitä, että mitä tahansa voi tapahtua, ja sitten myös tapahtuu. Kolme ja puoli tuntia sellaista tunnetta tässä maailmassa on joltisenkin poikkeuksellista. Siihen toiveskenaarioon 21 biisin ennalta tiedetty järjestys sopii verrattain huonosti.

Samalla olen (jälkiviisaasti voi kai näinkin tunnustaa) alati ihmetellyt sitä mihinkään-perustumatonta kollektiivista varmuutta, joka Riverin läpivetoon myös Euroopassa on liitetty. River on ymmärtääkseni levy-ja-kiertue -kaavan puitteissa juuri nyt ajankohtainen just sen koko boksin, ei niinkään alkuperäisen River-tuplan vuoksi. Ja sillä boksilla on paljon muutakin juttuja, kuin se River.

Nää oli mun kaks senttiä. Jos milano kakkosella tai göteborg kolmosella nyt sitten tulee koko albumi, niin onhan sekin kaiken sanotun valossa jo "minkä tahansa tapahtumista". Bring it on, mä itken kuitenkin koko keikat, tuli mitä tuli.
Now you were the red sea, I was Moses.
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1083
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Itselleni aika lailla samantekevää kun en ole Euroopan keikoille menossa. Tosin syy siihen alunperinkin oli osaltaan juuri se, että River tuli jo kokonaan 2x kuultua alkuvuodesta ja se tuntui riittävän. No, nyt on kesän lomat jo suunniteltu toisin, enkä varmaankaan lähde mitään pistokeikkaa tekemään.

Toki hyvä uutinen heille, jotka aikovat mennä useamman keikan Euroopassa katsomaan. Sentään vaihtelua. Toisaalta Eurooppakin ansaitsee edes muutaman kokonaisen Riverin.

Juristina voisi sanoa markkinoinnin olleen hieman harhaanjohtavaa, vaikkei eksplisiittisesti kokonaista Riveriä Eurooppaan missään vaiheessa liene luvattukaan.
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Janey »

^^ Meikäläinenkin tykkää kovasti Brucen keikoilla siitä fiiliksestä, että sieltä voi tulla mitä vaan. Toki on ollut hienoa kokea muutama (puskista tullut) albumikeikkakin, mutta yleisesti ottaen tykkään enemmän siitä, ettei tiedä, mikä on setin seuraava biisi.
It's Bo... boycott time!
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Youngstown kirjoitti:

Juristina voisi sanoa markkinoinnin olleen hieman harhaanjohtavaa, vaikkei eksplisiittisesti kokonaista Riveriä Eurooppaan missään vaiheessa liene luvattukaan.
Jotkut paikalliset promoottorit ovat tosiaan tainneet olettaa markkinoinnissaan liikaa, mutta itse artistiorganisaatio on kyllä ollut koko ajan varsin silmiinpistävän varovainen läpisoittojen lupailussa, mitä Eurooppaan tulee, ja tämä taas on pitänyt ainakin omia odotuksiani maltillisen avoimina. Nyt jos ja kun koko The Riveriä ei ainakaan säännöllisesti soiteta, tilannehan on sama kuin esim. Wrecking Ball -kiertueella, jossa setissä oli muutama WB-biisi, ja saman rinnastuksen voi tehdä kaikille aiemmille kiertueille.
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1083
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

https://mobile.twitter.com/LiveNationUK ... 6532408320

Live Nation twiittaa Brittien osalta, että siellä olisi koko albumi luvassa.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja mrk »

Puhuvat mitä puhuvat mutta mies itse :

"We're gonna open up our setlist overseas"
Bruce Springsteen during his intro to The River album at Barclays tonight.
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1083
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Joo, kyllä tässä Brucea itseään on uskominen. Sunny Dayt kehiin! ;)
Vastaa Viestiin