Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Ile »

Lavan takana olevat liput ovat kyllä sen hintaisia, että tuota olisi mielenkiintoista koittaa. No, tässä on vielä hetki aikaa pohtia.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Bercyssä olin kahdella keikalla lavan takana 2012. Olin suoraan Maxin kohdalla ja näkyvyys oli hyvä lavalle ja näki myös yleisön eläytymisen pitissä. Tuohon hintaan ehdottomasti kannattaa kokeilla.
You´ll never walk alone
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja rane »

Bercy on hyvä paikka. Olin toisen Bercyn 2012 loppukeikan siellä taka-kentällä ja näkyvyys oli hyvä, isot scriinit ja saundit oli OK. Ja juomatarjoilu toimi.
Eka ilta olin istumakatsomossa, sen muistan että lämmintä oli, heinäkuu kysessä silloinkin.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja teromk »

^ Samoissa Bercyissä ranen kanssa. Ekalla keikalla kolmannessa rivissä +75 astetta ei niin kivaa ennen vesitarjoilua, tokalla keikalla kentän takaosassa yhtä parhainta keikkaa todistamassa (monen foorumiveljen ja -siskon kanssa). Tuo legendaarinen 2012 Pariisi #2 taitaa olla monella top 5:ssä, myös minulla.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

teromk kirjoitti:^ Samoissa Bercyissä ranen kanssa. Ekalla keikalla kolmannessa rivissä +75 astetta ei niin kivaa ennen vesitarjoilua, tokalla keikalla kentän takaosassa yhtä parhainta keikkaa todistamassa (monen foorumiveljen ja -siskon kanssa). Tuo legendaarinen 2012 Pariisi #2 taitaa olla monella top 5:ssä, myös minulla.
Juu, meikäläisellä #1.

Silloin ekana keikkapäivänä niillä oli ollut pitkin päivää sähkökatko(ja) eikä ilmastointi ollut ollut päällä koko aikana. Jo Bercyyn sisään mennessä (eka kerta meikäläiselle) käytävällä lämpö tulvahti silmille ja ilma oli raskas. Pari pullon korkkia taskussa (muistakaahan taas vanha kikka) pelasti illan: otin saliin pari pulloa juotavaa. Ennen keikkaa järjestäjien edustaja tuli selittämään tilannetta ja saman tien valot sammuivat. No, onneksi ne saatiin muutamassa sekunnissa takaisin päälle. Keikan aikana lavan takana olevia ovia pidettiin auki ulos asti.

Mutta toinen ilta (ei mitenkään kylmä silloinkaan) olikin sitten huikea.
Avatar
Sonny
Growin' Up
Viestit: 92
Liittynyt: 11.01.2013 21:01

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Sonny »

En keksinyt parempaa ketjua tälle... Millä ohjelmalla saisi erotettua pdf-tiedostosta sivuja erilleen? Eli siis e-liput omiksi tiedostoiksi.
I'm fucking sixty!
Philly
Downbound Train
Viestit: 1050
Liittynyt: 11.01.2013 12:13

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Philly »

^Foorumin jäsenten Blood Brothers-puolen Tietokoneet-ketjusta löytyy tietoa asiaan heti alkusivuilta.
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

^^ Ainakin Göteborgin liput pystyi Ticnetin omilla sivuilla valitsemaan yksitellen ja tallentamaan koneelle.
You´ll never walk alone
Avatar
tsmalmbe
Lucky Man
Viestit: 258
Liittynyt: 11.01.2013 11:39
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja tsmalmbe »

Bercyssä oli ilmastointi rikki ensimmäisenä iltana...tai niillä oli sähkönsyöttöongelmia ja sähköthän paukkui muistaakseni pariin otteeseen ennen keikan alkua jonka seurauksena järjestävä seura päättä varmistella sähköä ja kytkeä ilmastoinnin pois päältä. Miesten pukuhuoneeksi (en ole käynyt naisten pukuhuoneissa, joten disclaimer sen suhteen) se muuttui hetkessä. Tokana iltana minulla oli sivupaikat, rumpalista oikealla ja se on oikeastaan paras istumapaikka koskaan.
hesalmi
Jack Of All Trades
Viestit: 103
Liittynyt: 15.02.2013 13:27

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja hesalmi »

Barcelonan liput tuli äsken myyntiin. Lipun hinta 88 euroa kentälle. Sain ostettua tarvitsemani kaksi mutta nyt näyttää myyjän sivut jumittavan paikallaan...
Vastaa Viestiin