Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - USA

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Laura »

MSG 1 olis ykköstavoite ja lipunostokimpassa mukana myös, mutta ongelmana on se, että tarvisin kaksi lippua :D
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
Jomppe74
Jack Of All Trades
Viestit: 211
Liittynyt: 24.04.2013 11:28

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Jomppe74 »

Nyt ei Ticketmasterissa näy Newark Jan 31...WTF??
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja kekko »

Niin se suunnitelmat muuttuvat. Eilisten uutisten jälkeen Cleveland-Buffalo-Rochester -suunnitelmani vaihtuu takaisin alkuperäiseen NYCx2 suunnitelmaan. Eli lippukimpassa olen mieluusti mukana, tarvetta olisi ekalle keikalle kaksi lippua ja toiselle yksi. Pitäisikö lippukimpalle perustaa ihan oma ketju?
It ain't no sin to be glad you're alive
Jomppe74
Jack Of All Trades
Viestit: 211
Liittynyt: 24.04.2013 11:28

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Jomppe74 »

Jos tuo Newark nyt palaisi Ticketmasteriin, niin osallistun mielelläni lippukimppaan! Kaikki keinot sallittu, jotta saan lipun nyt kun lennot on jo maksettu!
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1083
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Newarkin kimpassa mukana tarpeen vaatiessa. Toronto tulee varmaan samaan aikaan myyntiin. Tuleeks ne kaikki keikat 10 AM EST?

http://www.livenation.com/events/519333 ... river-tour

http://www.prucenter.com/event.php?EventID=1980 hahaa, event id 1980...
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

ooke kirjoitti:Meinaako kukaan mennä keikalle kaikkien keikkakaupunkien klassikkoon Milwaukeehen? Mulla on aikataulut ja systeemit katsottuna valmiiksi ja osittain varattu. Jahka perjantaina on lippu lapasessa, niin sitten tarvitsee hankkia enää lentoliput Chicagoon ja takaisin (eilinen halvin hinta 401 €).
Minä olen tässä vaiheessa viikkoa kääntymässä sittenkin Milwaukeen kannalle. Buffalo+Rochester, jota pidin ensisijaisena suunnitelmana, uhkaa käydä matkalippujen takia tarpeettoman kalliiksi: Suomi-USA-lennot ovat helmikuun lopun hiihtolomaviikolla näköjään parisen sataa kalliimpia kuin seuraavalla viikolla, ja hiihtolomaviikolla olisi ikävää jättää perhettä pois reissusta. Silti joka tapauksessa haluan nähdä tämän kiertueen mieluummin sen loppupuolella (rahaakin pitäisi silloin olla tililläni edes vähän enemmän!), ja koska minulla on Kalifornian keikkojen kanssa vaikeasti kierrettävä tuplabookkaus, Milwaukee nousee listallani kärkeen. Varasinkin sieltä äsken itselleni varmuuden vuoksi hotellin. Vielä kun osaisi päättää, yrittääkö myös St. Louisia (joka on minulle tuttu kaupunki aiemmalta reissulta). Tässä täytynee laskea rahojaan vähän vielä lisää ja miettiä samalla, matkustaako lopulta New Yorkin vai Chicagon kautta: molemmat olisivat kivoja kohteita viettää samalla vaivaa päivä tai pari, mutta molemmissa lienee tuolloinkin vielä aika talvisen hyiset kelit.
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1084
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Salla »

Suunnitelmissa tällä hetkellä tiukka äkkirikastuminen ja kaikille keikoille osallistuminen. Onnistumisen todennäköisyys noin 99 %. Show a little faith...
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Milwaukee-tunnelmaan tässä hiljalleen ennen lipunostoa virittäytyessäni googlasin esiin oheisen lehtijutun, joka saattaa olla mieluista luettavaa muillekin Brucen keikkahistoriasta kiinnostuneille, olivat omat matkasuunnitelmat tällä kertaa millaiset hyvänsä tai oli niitä tai ei; aiheena siis kuuluisa syksyn 1975 Bomb Scare Show: http://onmilwaukee.com/music/articles/b ... how40.html
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja rane »

lippujen myynnistä näyttää pää-vastuussa olevena Ticketmaster. Onkos jollakulla kokemuksia sen kautta ostetuista USA-lipusta, tai jopa Bruce-lipusta USAan, onnistuuko, toimiiko? Onko jotain extra-jippoa tiedossa miten parahiten saa lipun taskuunsa? Varmistin just että mun Ticketmaster-profiili on kunnossa ja up-to-date.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1083
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: Kuka menee millekin keikalle 2016 - USA

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Ilmeisesti EI missään nimessä kannata yrittää kirjautua Ticketmasteriin kahdella selaimella samasta ip-osoitteesta koska järjestelmä huomaa sen (luulee sua scalpereiden ostorobotiksi...).

Olen ostanut muiden artistien keikkalippuja ja lätkälippuja TM:stä ja hyvin on pelannut, pdf-lippu on tullut.

Brucen Vancouverin 2012 keikan osalta taisi olla niin että kenttälippu piti hakea will callista näyttämällä ostossa käytettyä luottokorttia ja henkkareita. Sitä ei siis sähköisenä saanut.
Vastaa Viestiin