Huhut ja spekuloinnit 2015

Keskustelua Brucen v. 2015 keikoista ja muista tapahtumista
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kiertuehuhut 2015

Viesti Kirjoittaja Ile »

Hirveän vaikea on uskoa, että tulisi pari pistokeikkaa Eurooppaan. Tosin en kauheasti jaksa uskoa mihinkään hirmumassiiviseenkaan kiertueeseen ensi vuonna tai ainakaan ensi kesänä. Muutaman keikan "täsmäiskut" eri mantereille voisivat olla mahdollisuuksien rajoissa, mutta tuskin sellaisiakaan. Toisaalta olisi hyvä, koska muitakin sijoituskohteita rahalle olisi. Ja sitten taas, toinen peräkkäinen kesä kotona olisi pienimuotoinen koettelemus.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kiertuehuhut 2015

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Janey kirjoitti:mitä alkuvuosi tuo tullessaan ennen kuin heitetään kirves kaivoon (Tero myös!).
En kyllä usko, että keikkoja saadaan sen todennäköisemmin vaikka Tero heitettäisiin kaivoon. Mutta eihän sitä tiedä jos ei kokeile...
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Kiertuehuhut 2015

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Liisa S kirjoitti:
Janey kirjoitti:mitä alkuvuosi tuo tullessaan ennen kuin heitetään kirves kaivoon (Tero myös!).
En kyllä usko, että keikkoja saadaan sen todennäköisemmin vaikka Tero heitettäisiin kaivoon. Mutta eihän sitä tiedä jos ei kokeile...
Olisi aika tyypillistä mun tsäkää jos kiertue nyt tulisikin. Tuhlasin juuri mun Bruce rahaston 2kk personal trainer tunteihin :lol: Mä itken sitten kun huhut muuttuu todeksi..
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Kiertuehuhut 2015

Viesti Kirjoittaja Janey »

^^ :lol: Tilanne ei liene (vielä) ihan niin epätoivoinen, että noin radikaaleihin poppakonsteihin olisi tarpeen turvautua...
It's Bo... boycott time!
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Kiertuehuhut 2015

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

41 shots kirjoitti:
Liisa S kirjoitti:
Janey kirjoitti:mitä alkuvuosi tuo tullessaan ennen kuin heitetään kirves kaivoon (Tero myös!).
En kyllä usko, että keikkoja saadaan sen todennäköisemmin vaikka Tero heitettäisiin kaivoon. Mutta eihän sitä tiedä jos ei kokeile...
Olisi aika tyypillistä mun tsäkää jos kiertue nyt tulisikin. Tuhlasin juuri mun Bruce rahaston 2kk personal trainer tunteihin :lol: Mä itken sitten kun huhut muuttuu todeksi..
No, me kaksi pidettäisiin sitten yhdessä valvojaisia muun THL:n kiertäessä kiertueella.
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Kiertuehuhut 2015

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Kuukauden-pari vielä pidetään toivoa yllä Raudun badlandsissäkin. Onneksi ainakin Ghostareilla 2 keikkaa tulossa, niistä eka 20.2. Ruby & Fellas:ssa Tammersmithissä. :)
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Youngstown
Downbound Train
Viestit: 1082
Liittynyt: 11.01.2013 11:44

Re: Kiertuehuhut 2015

Viesti Kirjoittaja Youngstown »

Rock In Rio ei ole vieläkään julkistanut kaikkia esiintyjiään...mutta liput tulee myyntiin ma 12.1.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kiertuehuhut 2015

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Nyt on kivoja huhuja! tai no en nyt meidän eurooppalaisten kannalta, mutta kuitenkin.
http://www.blogitallnight.com/rumors/us ... layscenter" onclick="window.open(this.href);return false;

Linkin takana on ihan kiva huhu parista jenkkikeikasta, ja ne viittaavaat kirjoittajan mukaan kesän/alkusyksyn jenkkikiertueeseen. Ihan mahdollista mun mielestäni, jos Bruce ei halua pitään kokonaan välivuotta kiertämisessä mutta kunto/into ei riittäisi juuri nyt kuin pieneen kiertämiseen. Kaikki kiertäminen olisi kuitenkin ok mahdollisten tulevien eurokeikkojen kannalta.
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1084
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiertuehuhut 2015

Viesti Kirjoittaja Salla »

Lähetään Akun pakulla kiertää Yhdysvaltoja!
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Aku
Jack Of All Trades
Viestit: 230
Liittynyt: 11.01.2013 12:43
Paikkakunta: Kouvostoliitto -Byrokraattinen liittotasavalta

Re: Kiertuehuhut 2015

Viesti Kirjoittaja Aku »

Salla kirjoitti:Lähetään Akun pakulla kiertää Yhdysvaltoja!
Tehäänkö niin että ostetaan sieltä mulle uus hieno paku?
Vastaa Viestiin